Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har drevet å chattet med en fyr i flere mnd nå. Det har utviklet seg til å bli en veldig hyggelig og flørtete tone. Han er veldig kjekk og jeg må vel kunne si at han har gitt meg litt sommerfugler. Han har hele tiden skrevet god klem, at jeg er veldig søt og utrolig pen osv... Har hatt en halveis plan om å møte han nå om ikke så mange dagene. Men hva skjedde?? Joda...siste uken føler jeg liksom det har dabbet av litt... Han pleier altid skrive masse søte meldinger når han er ute å drikker med kompiser.. I går var han ute og jeg fikk en melding.. Men tidligere på dagen skrev han kjempesøt melding der han skrev "god klem" Skal jeg ta et hint om at han ikke er interessert i å fortsette chatting og møte meg?? Jeg må si jeg er litt forvirret nå. Har ikke lyst til å sende flere meldinger nå for jeg vil ikke virke masete. Kan noen gi meg noen fornuftige råd eller svar?? tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #2 Del Skrevet 13. juni 2009 Han sendte deg en søt melding på dagen i går, og så sendte han en melding til da han var ute med kompisene. Hva mer vil du ha? ALLE meldingene MÅ ikke være kosemose hele tida! Herregud. Gi mannen en sjans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Del Skrevet 13. juni 2009 Han sendte deg en søt melding på dagen i går, og så sendte han en melding til da han var ute med kompisene. Hva mer vil du ha? ALLE meldingene MÅ ikke være kosemose hele tida! Herregud. Gi mannen en sjans! Jo seff gjør jeg det. Poenget er at "mønsteret" har forandret seg veldig den siste uken. og hvis jeg er ute og får sms av han som jeg ikke svarer på sånn nesten med en gang så får jeg gjerne flere sms med hallo?? hva skjer ? er du opptatt med en gutt osv...skjønner du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 13. juni 2009 #4 Del Skrevet 13. juni 2009 Jo seff gjør jeg det. Poenget er at "mønsteret" har forandret seg veldig den siste uken. og hvis jeg er ute og får sms av han som jeg ikke svarer på sånn nesten med en gang så får jeg gjerne flere sms med hallo?? hva skjer ? er du opptatt med en gutt osv...skjønner du?! Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for dette . Vi jenter har en sterk tendens til å overanalysere at ordlyden forandrer seg i tekstmeldinger. Vanligvis er det helt tilfeldig at det blir slik, for gutter tenker stort sett ikke over dette. Hvis han virkelig ønsket at du skulle ta et hint så hadde han nok ikke sendt melding(er) i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 13. juni 2009 #5 Del Skrevet 13. juni 2009 hvis jeg er ute og får sms av han som jeg ikke svarer på sånn nesten med en gang så får jeg gjerne flere sms med hallo?? hva skjer ? er du opptatt med en gutt osv...skjønner du?! Hvis han allerede nå før han har møttt deg en gang begynner å oppføre seg så eiesyk og paranoid ville jg styrt unna. Høres ikke bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #6 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis han allerede nå før han har møttt deg en gang begynner å oppføre seg så eiesyk og paranoid ville jg styrt unna. Høres ikke bra ut.. Enig. Det hørtes ganske spesielt ut å sende slike meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #7 Del Skrevet 13. juni 2009 Enig. Det hørtes ganske spesielt ut å sende slike meldinger. Ja, men det har på en måte vært i en mer tulletone.... Vi har jo egentlig ingen forpliktelser til hverandre, men jeg vet at han ikke er interesert i, eller var hvertfall, til å treffe andre før vi har møttes og "sjekket" ut om det er noe mer på en måte. Og det har forsovidt ikke jeg heller vært før. Jeg vet ikke helt... det er ikke bare det han skriver i meldingene, det er hele greia som har forandret seg. Jeg gidder ikke å være dum og innpåsliten som ikke tar et hint liksom. Jeg er da virkelig ikke så despo at jeg legger meg helt på hjul etter han. Jeg bare forstår ikke.. Gutter..er det normalt å " slappe av " etter en stund og ta det easy på meldingsfronten, eller er det et dårlig tegn? hilsen forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 13. juni 2009 #8 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, men det har på en måte vært i en mer tulletone.... Vi har jo egentlig ingen forpliktelser til hverandre, men jeg vet at han ikke er interesert i, eller var hvertfall, til å treffe andre før vi har møttes og "sjekket" ut om det er noe mer på en måte. Og det har forsovidt ikke jeg heller vært før. Jeg vet ikke helt... det er ikke bare det han skriver i meldingene, det er hele greia som har forandret seg. Jeg gidder ikke å være dum og innpåsliten som ikke tar et hint liksom. Jeg er da virkelig ikke så despo at jeg legger meg helt på hjul etter han. Jeg bare forstår ikke.. Gutter..er det normalt å " slappe av " etter en stund og ta det easy på meldingsfronten, eller er det et dårlig tegn? hilsen forvirret Hei! Har selv vært borti noe lignende for ei liten stund tilbake, der meldingene var intense og koselige helt i starten, for og så dabbe av litt..men i mitt tilfelle kom de sterkere tilbake da jeg lot være å svare på noen meldinger da de først kom. Det kan også hende at han prøver og sjekke hvor han har deg ved og sende litt mindre koselige meldinger i perioder, bare for å se hvilken reaksjon han får tilbake fra deg. Menn er noen rare dyr som vi kvinner aldri blir kloke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #9 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har drevet å chattet med en fyr i flere mnd nå. Det har utviklet seg til å bli en veldig hyggelig og flørtete tone. Han er veldig kjekk og jeg må vel kunne si at han har gitt meg litt sommerfugler. Han har hele tiden skrevet god klem, at jeg er veldig søt og utrolig pen osv... Har hatt en halveis plan om å møte han nå om ikke så mange dagene. Men hva skjedde?? Joda...siste uken føler jeg liksom det har dabbet av litt... Han pleier altid skrive masse søte meldinger når han er ute å drikker med kompiser.. I går var han ute og jeg fikk en melding.. Men tidligere på dagen skrev han kjempesøt melding der han skrev "god klem" Skal jeg ta et hint om at han ikke er interessert i å fortsette chatting og møte meg?? Jeg må si jeg er litt forvirret nå. Har ikke lyst til å sende flere meldinger nå for jeg vil ikke virke masete. Kan noen gi meg noen fornuftige råd eller svar?? tusen takk Det hører også med til historien at vi bor i hver vår by og har pratet om å treffes en stund. Nå er jeg i nærheten av der han bor, og tenkte at vi kanskje skulle møtes. Han vet at jeg er i nærheten...hmm..nå vet jeg ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2009 #10 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig mye... Hadde han ikke ville treffe deg hadde han ikke sendt mld i det hele tatt. Du bør nok få fingern ut og treffe han, før han mister helt interessen. Sånne spill der man skal la være å svare på mld og holde seg i nakkeskinnet for å ikke virke despo er bare teit. Han har interesse for deg, og du for han, og det vet han. Møt han og se om det er noe mer enn bare en flørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juni 2009 #11 Del Skrevet 14. juni 2009 Kanskje du bør vurdere å gå ut av huset og treffe folk der ute, der hvor folk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2009 #12 Del Skrevet 14. juni 2009 Lol @ gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #13 Del Skrevet 14. juni 2009 Kanskje du bør vurdere å gå ut av huset og treffe folk der ute, der hvor folk er. Dette er en gammel bekjent som jeg gikk på skole med for mange mange år siden, det er derfor ikke en hvem som helst nettflørt. Jeg har for ikke så lenge siden avsluttet et lengre forhold, og har virkelig ikke vært interesert i noe nytt. Det har bare blitt sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2009 #14 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Dette er en gammel bekjent som jeg gikk på skole med for mange mange år siden, det er derfor ikke en hvem som helst nettflørt. Jeg har for ikke så lenge siden avsluttet et lengre forhold, og har virkelig ikke vært interesert i noe nytt. Det har bare blitt sånn! ???? Er du interessert eller ikke? Er du interessert, så møt han da vel! Jeg ser ikke problemet.... Edit: Skriveleif Endret 14. juni 2009 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #15 Del Skrevet 14. juni 2009 ???? Er du interessert eller ikke? Er du interessert, så møt han da vel! Jeg ser ikke problemet.... Edit: Skriveleif Nei..problem og problem.. Det koker vel ned til at jeg er litt nervøs for å treffe han. Hva vil han tenke om meg når han treffer meg live... Var gjennom et ganske stygt brudd for ikke så veldig lenge siden så jeg er vel litt redd for å bli såret og rote meg opp i noe jeg ikke helt har kontroll på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2009 #16 Del Skrevet 14. juni 2009 Bestem deg jente! Ikke fint å holde på oppmerksomheten til en du egentlig ikke vil ha. La ham gå, eller be om en date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #17 Del Skrevet 14. juni 2009 Bestem deg jente! Ikke fint å holde på oppmerksomheten til en du egentlig ikke vil ha. La ham gå, eller be om en date. Nå har jeg sagt at jeg har lyst til å møte han.... Jeg er så innmari usikker..men nå får det bare gå som det går. Jeg tror vel kanskje jeg overreagerer litt, men magefølelsen min sier at den store interessen har dabbet litt av fra hans side....... Men vi får se da..nå har jeg hvertfall ingen utvei..med mindre han trekker seg i siste liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Skrevet 14. juni 2009 #18 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå har jeg sagt at jeg har lyst til å møte han.... Jeg er så innmari usikker..men nå får det bare gå som det går. Jeg tror vel kanskje jeg overreagerer litt, men magefølelsen min sier at den store interessen har dabbet litt av fra hans side....... Men vi får se da..nå har jeg hvertfall ingen utvei..med mindre han trekker seg i siste liten... Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det.. Men treff ham og se! Jeg har sagt nei til å treffe "min" pga han har noe på gang med ei annen som han skriver med også..Føler det blir litt useriøst da. Jeg avsluttet et destruktivt forhold i fjor, og har ikke hatt interesse av å treffe noen etter det..Før han dukket opp, og ga meg skikkelig sommerfugler og det klaffet utrolig på nett... Men jeg var så dum å spurte om han også traff andre, men han var ærlig å sa ja men at det ikke hadde vært mer en bare "koselig" på den daten de hadde hatt og de hadde ikke avtalt om å møtes mer.. Så jeg sa ja til å møte han omsider. Jeg hadde sittet pyntet og klar og nervøs som bare juling hele dagen, da jeg fikk en mail om at han skulle få "den koselige" daten på besøk en hel helg snart... Da bakket jeg ut, forstår ikke vitsen med å møtes da, når de da har funnet tonen allikevel? Han ble utrolig lei seg, og ville møte meg.. Men jeg er redd for å bli betatt av han, for så å sitte vente på gjerdet til den andre daten har vært hos han en helg.. Eller hva synes dere?! Føler jeg har tatt en feil avgjørelse, men gidder allikevel ikke bruke tid og følelser på en kar som også treffer ei annen han synes e interessant og vil bli mer kjent med.. Beklager jeg "kuppet" tråden din TS! Men masse lykke til med daten din, skriv hvordan det gikk etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2009 #19 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå har jeg sagt at jeg har lyst til å møte han.... Jeg er så innmari usikker..men nå får det bare gå som det går. Jeg tror vel kanskje jeg overreagerer litt, men magefølelsen min sier at den store interessen har dabbet litt av fra hans side....... Men vi får se da..nå har jeg hvertfall ingen utvei..med mindre han trekker seg i siste liten... Bra du fikk bestemt deg tilslutt! Lykke til, og fortell hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #20 Del Skrevet 14. juni 2009 Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det.. Men treff ham og se! Jeg har sagt nei til å treffe "min" pga han har noe på gang med ei annen som han skriver med også..Føler det blir litt useriøst da. Jeg avsluttet et destruktivt forhold i fjor, og har ikke hatt interesse av å treffe noen etter det..Før han dukket opp, og ga meg skikkelig sommerfugler og det klaffet utrolig på nett... Men jeg var så dum å spurte om han også traff andre, men han var ærlig å sa ja men at det ikke hadde vært mer en bare "koselig" på den daten de hadde hatt og de hadde ikke avtalt om å møtes mer.. Så jeg sa ja til å møte han omsider. Jeg hadde sittet pyntet og klar og nervøs som bare juling hele dagen, da jeg fikk en mail om at han skulle få "den koselige" daten på besøk en hel helg snart... Da bakket jeg ut, forstår ikke vitsen med å møtes da, når de da har funnet tonen allikevel? Han ble utrolig lei seg, og ville møte meg.. Men jeg er redd for å bli betatt av han, for så å sitte vente på gjerdet til den andre daten har vært hos han en helg.. Eller hva synes dere?! Det skjønner jeg innmari godt! Han har sagt at han ikke har lyst til å treffe noen andre, før vi har møttes og funnet ut hva det er. Men den siste uken har tanken slått meg at kanskje han har fått kontakt med en annen jente.... Hvis jeg hadde visst at han hadde det, så hadde jeg droppet avtalen av den enkel grunn at jeg tror jeg kunnet falt for han og jeg gidder ikke sitte der og vær lei meg mens han driver å sjekker opp en annen jente... Derfor ville jeg heller vurdert å treffe han etter han hadde hatt besøk, hvis han avklarer at han ikke er interesert i den andre jenta. Syns det var riktig avgjørelse av deg jeg... Føler jeg har tatt en feil avgjørelse, men gidder allikevel ikke bruke tid og følelser på en kar som også treffer ei annen han synes e interessant og vil bli mer kjent med.. Beklager jeg "kuppet" tråden din TS! Men masse lykke til med daten din, skriv hvordan det gikk etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå