Gummiloppa Skrevet 13. juni 2009 #21 Skrevet 13. juni 2009 Vi har ikke Ultra heller Ja, trur det. Etter mine kalkulasjoner vil da en boks av denne herligheten koste meg 6457,- pluss moms. Dyrt ja =_= Hehe, uff... Føler med deg. Du går glipp av noe stort :gjeiper: Den isen er kriminelt god
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #22 Skrevet 13. juni 2009 Vi har ikke Meny i nord.. Og jeg har aaaldri sett en Narvesen her. My god, jeg bor i steinaldern! Aldri sett en narvesen?? En i glasshuset, en i førsteetasjen på sas-hotellet, en på city nord, en på mørkved. Sikkert flere også.
Bolligator Skrevet 13. juni 2009 #23 Skrevet 13. juni 2009 Aldri sett en narvesen?? En i glasshuset, en i førsteetasjen på sas-hotellet, en på city nord, en på mørkved. Sikkert flere også. Hæææ? Trudde det var Mix jeg. Oh well, jeg vedder uansett bestemorra mi på at de ikke har det!
venus_ Skrevet 13. juni 2009 #24 Skrevet 13. juni 2009 Hvis man tenker over at man betaler ca 20-25kr for en iskule i en kiosk så er ikke en boks Ben&Jerry så dyrt allikevel.
Anglofil Skrevet 13. juni 2009 #25 Skrevet 13. juni 2009 Ja, den er dyr, og det er en grunn til at jeg kun spiser den isen når jeg er i utlandet. Jeg synes ikke den er SÅ god at den er verdt prisen. Mvh Yvonne
Mischa Skrevet 13. juni 2009 #26 Skrevet 13. juni 2009 Den er relativt dyr i utlandet også, hvertfall sammenlignet med andre merker. Husker at på Malta kostet en boks 50-60 kr i butikken og i London måtte man ut med 30-35 kr for et par kuler is. Velger å tro at de bruker bedre råvarer enn konkurrentene, men vet også at man betaler mye for merket. På en annen side har jeg lest at det er mindre luft i iskremen til Ben & Jerry's slik at om man faktisk sammenligner kilopris så er det ikke så mye dyrere som folk skal ha det til - men jeg har ikke fått sjekket dette selv så vet ikke om det faktisk stemmer.
Mamoli Skrevet 14. juni 2009 #27 Skrevet 14. juni 2009 EEK! Hvor i all videste verden kan man få kjøpt denne isen? Har tilfeldigvis en WoW-kompis fra Nederland som titt og ofte snakker om denne Ben & Jerry isen, og skryter den opp i skyene. Har lett som besatt etter denne påståtte hærligheten, men det er jo UMULIG å finne noe sted! Bor i Bodø forresten. Kanskje den smelter på veien opp? Hjelp? :/ Sjekk et sted hvor de driver m filmutleie! Der finner jeg dem;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå