Gå til innhold

Hvorfor så dyrt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har ikke Ultra heller :P

Ja, trur det. Etter mine kalkulasjoner vil da en boks av denne herligheten koste meg 6457,- pluss moms. Dyrt ja =_=

Hehe, uff... Føler med deg. Du går glipp av noe stort :gjeiper: Den isen er kriminelt god

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har ikke Meny i nord.. Og jeg har aaaldri sett en Narvesen her. My god, jeg bor i steinaldern!

Aldri sett en narvesen?? En i glasshuset, en i førsteetasjen på sas-hotellet, en på city nord, en på mørkved. Sikkert flere også.

Skrevet
Aldri sett en narvesen?? En i glasshuset, en i førsteetasjen på sas-hotellet, en på city nord, en på mørkved. Sikkert flere også.

Hæææ? Trudde det var Mix jeg. Oh well, jeg vedder uansett bestemorra mi på at de ikke har det!

Skrevet

Hvis man tenker over at man betaler ca 20-25kr for en iskule i en kiosk så er ikke en boks Ben&Jerry så dyrt allikevel.

Skrevet

Ja, den er dyr, og det er en grunn til at jeg kun spiser den isen når jeg er i utlandet. Jeg synes ikke den er SÅ god at den er verdt prisen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Den er relativt dyr i utlandet også, hvertfall sammenlignet med andre merker. Husker at på Malta kostet en boks 50-60 kr i butikken og i London måtte man ut med 30-35 kr for et par kuler is.

Velger å tro at de bruker bedre råvarer enn konkurrentene, men vet også at man betaler mye for merket.

På en annen side har jeg lest at det er mindre luft i iskremen til Ben & Jerry's slik at om man faktisk sammenligner kilopris så er det ikke så mye dyrere som folk skal ha det til - men jeg har ikke fått sjekket dette selv så vet ikke om det faktisk stemmer.

Skrevet
EEK! Hvor i all videste verden kan man få kjøpt denne isen?

Har tilfeldigvis en WoW-kompis fra Nederland som titt og ofte snakker om denne Ben & Jerry isen, og skryter den opp i skyene.

Har lett som besatt etter denne påståtte hærligheten, men det er jo UMULIG å finne noe sted!

Bor i Bodø forresten. Kanskje den smelter på veien opp? Hjelp? :/

Sjekk et sted hvor de driver m filmutleie! Der finner jeg dem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...