Gjest Sativa Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hvordan i huleste kan det være mulig at en liten boks med Ben & Jerrys is skal koste 60 norske kroner? Ja, den er veldig god, men det er da ikke noe vits i å ta så mye for den? Blir ting sååå dyre når de er miljøvennlige?
Gjest strykebrett Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 En vare er verdt det kjøperen er villig til å betale for den. Det er vel derfor den er priset som den er.
Gjest Catwoman Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Det er vel importvare? Eller om den lages i norske fabrikker er det uansett ikke et norskt produkt, og det koster - særlig når det er et produkt som vi stort sett kan forsyne oss med selv. Også er det et anerkjent merkenavn, og er vel en mye mer eksklusiv is, med dyrere råvarer enn feks Hennig Olsen (?)
Mamoli Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Dyr er den ja; men gud så god! Og morsom å spise, når man graver etter alle mulige ting som de ulike inneholder (Sjokolade dinosaurer, kakebiter, marsmellows..). Nesten bra den koster litt, så MÅ jeg begrense meg!
NoAngel Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 innmari god.. men vanvittig pris ja.... jeg pleier å gi meg selv den når jeg er skikkelig furt:P
Stellia Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Folk er vel villige til å betale såpass mye. Har tross alt blir skrytt opp i skyene her i Norge.
Juso Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Det isen minner meg veldig om amerikanske kjærlighetsfilmer. Damene blir dumpet, også sitter de og spiser den isen mens de hulker, heheh
NoAngel Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Det isen minner meg veldig om amerikanske kjærlighetsfilmer. Damene blir dumpet, også sitter de og spiser den isen mens de hulker, heheh sånn som meg da
Juso Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Ikkesant! Har hatt kjærlighetssorg flere ganger, men har aldri unnet meg en sånn is. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en sånn neste gang, hihi.
Kit Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Dyr er den ja; men gud så god! Og morsom å spise, når man graver etter alle mulige ting som de ulike inneholder (Sjokolade dinosaurer, kakebiter, marsmellows..). Nesten bra den koster litt, så MÅ jeg begrense meg! Ja!
Bolligator Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 EEK! Hvor i all videste verden kan man få kjøpt denne isen? Har tilfeldigvis en WoW-kompis fra Nederland som titt og ofte snakker om denne Ben & Jerry isen, og skryter den opp i skyene. Har lett som besatt etter denne påståtte hærligheten, men det er jo UMULIG å finne noe sted! Bor i Bodø forresten. Kanskje den smelter på veien opp? Hjelp? :/
Milly:) Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 De selger det på 7/11 der jeg bor i alle fall. Enig i at den er svindyr, men herregud så fantastisk god den er... Jeg har bare smakt den med sjokoladebrownie, er det noen som har andre anbefalinger?
Juso Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 EEK! Hvor i all videste verden kan man få kjøpt denne isen? Deli De Luca om du har det i nærheten?
Gummiloppa Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 EEK! Hvor i all videste verden kan man få kjøpt denne isen? Har tilfeldigvis en WoW-kompis fra Nederland som titt og ofte snakker om denne Ben & Jerry isen, og skryter den opp i skyene. Har lett som besatt etter denne påståtte hærligheten, men det er jo UMULIG å finne noe sted! Bor i Bodø forresten. Kanskje den smelter på veien opp? Hjelp? :/ Selges på 7 eleven og Deli De luca
Bolligator Skrevet 12. juni 2009 #15 Skrevet 12. juni 2009 Takker for svar. Finnes ikke noe Deli De Luca her (trur jeg O_o), og har sjekka på den lille, teite 7-eleven vår. Null og niks. Nei, jeg får padle over fjorden til Amrika!!
Bolligator Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Narvesen da? Eller kanskje Meny? Vi har ikke Meny i nord.. Og jeg har aaaldri sett en Narvesen her. My god, jeg bor i steinaldern!
Juso Skrevet 12. juni 2009 #19 Skrevet 12. juni 2009 Kanskje du må ta deg en weekendtur ned til Oslo bare for å kjøpe is?!
Bolligator Skrevet 12. juni 2009 #20 Skrevet 12. juni 2009 Vi har ikke Ultra heller Ja, trur det. Etter mine kalkulasjoner vil da en boks av denne herligheten koste meg 6457,- pluss moms. Dyrt ja =_=
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå