Gå til innhold

Skulle truffet min nettflørt ikveld, MEN...

Jegergjest

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Jeg kan svare for meg selv: Det var et ærlig forsøk på å få TS til å unngå å ruinere daten på forhånd. Jeg mislyktes.

Jeg opplevde ikke at noen andre som sa "ikke døm ham på forhånd" dramatiserte. Jeg kan ikke si det samme om de som sa det motsatte.

Unngå å ruinere daten? TS sa jo at daten gikk kjempefint, så denne tråden ødela neppe TS sin date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg bare lurer på en ting?

Hvorfor gidder dere dette her? Datingen altså? Det virker så påtatt og kjedelig. Hvorfor dater dere ikke heller reele personer litt sjeldnere? Jeg bare lurer, har aldri skjønt greia... Ihvertfall gjøre litt mindre ut av seriøsisteten i dating de første gangene. det virker så gammaldags og boooooring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor gidder dere dette her? Datingen altså? Det virker så påtatt og kjedelig. Hvorfor dater dere ikke heller reele personer litt sjeldnere? Jeg bare lurer, har aldri skjønt greia... Ihvertfall gjøre litt mindre ut av seriøsisteten i dating de første gangene. det virker så gammaldags og boooooring.

En date er å møte en person for å bli bedre kjent. Man kan ta en kaffe, dra på bowling, kino, kanotur, eller hva som helst. Det blir hva du gjør det til. Du kan velge selv hvor gammeldags eller seriøst du vil oppføre deg. Men mange andre foretrekker å gjøre det uhøytidelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Unngå å ruinere daten? TS sa jo at daten gikk kjempefint, så denne tråden ødela neppe TS sin date ;)

Tja. Daten endte jo med at TS ikkel ikte fyren. Han som nesten knuste henne få timer tidligere... er det rart TS får tyn for å være ustabil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Daten endte jo med at TS ikkel ikte fyren. Han som nesten knuste henne få timer tidligere... er det rart TS får tyn for å være ustabil?

Nei, det er ikke rart. Og å bli spandert på i seks timer på date - uten at du har lyst å treffe fyren igjen - er dette vanlig, jenter? Jeg er ikke så ofte på date, men hvis det er med en fyr jeg ikke er interessert i vil jeg gå derfra fortest mulig. 1 time ville jeg brukt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

[/qu

Jeg fatter ikke vi hva du ikke forstår? Hvorfor folk dater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Nei, det er ikke rart. Og å bli spandert på i seks timer på date - uten at du har lyst å treffe fyren igjen - er dette vanlig, jenter? Jeg er ikke så ofte på date, men hvis det er med en fyr jeg ikke er interessert i vil jeg gå derfra fortest mulig. 1 time ville jeg brukt da.

Hun kanskje kom til denne konklusjonen etterpå? Står ingen steder at hun ville løpe derfra så fort hun så ham eller så fort han åpnet kjeften.

Helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel. Hvis du sier det, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Tja. Daten endte jo med at TS ikkel ikte fyren. Han som nesten knuste henne få timer tidligere... er det rart TS får tyn for å være ustabil?

Avtalen var jo bare én date. Man har ingen plikt til å like en fyr man dater, spesiellt ikke ved en blinddate. Jeg vil ikke kalle TS ustabil med mindre hun har lovet daten noe hun ikke kommer til å holde. Du går vel ikke automatisk ut i fra at en blindedate kommer til å ville treffe deg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Avtalen var jo bare én date. Man har ingen plikt til å like en fyr man dater, spesiellt ikke ved en blinddate. Jeg vil ikke kalle TS ustabil med mindre hun har lovet daten noe hun ikke kommer til å holde. Du går vel ikke automatisk ut i fra at en blindedate kommer til å ville treffe deg igjen?

Nei, jeg gjør ikke det.Men så går jegikke i oppløsning om daten går ad skogen før den i det heletatt oppstår. TS derimot oppførte segsom om armageddon stod for døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nei, jeg gjør ikke det.Men så går jegikke i oppløsning om daten går ad skogen før den i det heletatt oppstår. TS derimot oppførte segsom om armageddon stod for døren.

Hvilken rolle spiller det hvordan man oppfører seg når man er alene hjemme innenfor husets fire vegger? Dessuten ble TS litt stressa bare, slutt å overdramatiser sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvilken rolle spiller det hvordan man oppfører seg når man er alene hjemme innenfor husets fire vegger? Dessuten ble TS litt stressa bare, slutt å overdramatiser sånn.

Det viser hvem den sanne personen bak fasaden er. En preson som er så usikekr at vedkommende blir panisk fordi en enkelt liten date kan gå i vasken er i ovrekant følsom og følelsesmessig ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

hmm, jeg er nysgjerrig på om han har kontaktet deg igjen jeg, ts:) hvordan går det? var du på flere dater med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det viser hvem den sanne personen bak fasaden er. En preson som er så usikekr at vedkommende blir panisk fordi en enkelt liten date kan gå i vasken er i ovrekant følsom og følelsesmessig ustabil.

Jeg tenker vel ikke at vedkommende er følelsesmessig ustabil akkurat. Men jeg tenker at det er et dramamenneske. Og en person som trekker slutninger uten å ha grunnlag for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er veldig enig det du skriver. Jeg har lyst til å fortelle min personlige opplevelse en gang til når det gjelder viktige/uviktige hendelser. Jeg har hatt et par innlegg angående denne daten og småhysteriske damen og bedt henne roe seg ned. Som et eksempel fortalte jeg at jeg opplevde å få beskjed om at min mann døde i en ulykke i et land langt herfra, og mine fem barn i alderen 7 - 15 ble farløse. Jeg var 36 år den gangen. Dette var da ment å sette perspektiv, og at det å muligens gå glipp av en date var en bagatell. Jeg får svar fra henne du, brutal mann, siterer i ditt innlegg. Hun skriver at hun kanskje kan fortelle historier som gjør min opplevelse til en bagatell.

Dette gikk veldig inn på meg, jeg skrev et nytt innlegg med tittelen "Dødsfall - en bagatell?" og bad om synspunkter. Jeg fikk svar, men rakk aldri å lese dem, for jeg falt ut av internett. Neste dag var disse innleggene moderert bort.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med mitt innlegg nå, annet enn å konstatere at det er mange overfladiske mennesker her tydeligvis, som ikke ser lenger enn til sin egen navle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg kan sikkert komme med historier som gjør din historie til en bagatell også, men det er vel ikke det som er poenget her?

Belladonna, det var ikke ts, men Stjernedryss som skrev dette. Jeg synes også det var langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice
Belladonna, det var ikke ts, men Stjernedryss som skrev dette. Jeg synes også det var langt over streken.

Ja, det var henne jeg mente, som brutal mann siterer. Takk for støtte :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Uten å skulle ramse opp ting jeg selv har opplevd, så tenker jeg i mitt stille sinn at noen mennesker har hatt det ganske lett i livet sitt, og at de da vil ha store problemer med å takle kriser når, og hvis disse kommer.

Da kan en blind-date fortone seg som altomfattende i et liv som aldri går i bølgedaler.

Jeg vet selv at de menneskene jeg trives med, både på det vennskalplige plan, og som kjæreste-emner, er mennesker som har gått noen runder i ringen. Dette handler om at man da faktisk kan kommunisere på et dypere nivå, og at man ikke mener at det å ikke høre fra en date et døgn før daten om hvor man skal treffes er krise... For eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Uten å skulle ramse opp ting jeg selv har opplevd, så tenker jeg i mitt stille sinn at noen mennesker har hatt det ganske lett i livet sitt, og at de da vil ha store problemer med å takle kriser når, og hvis disse kommer.

Da kan en blind-date fortone seg som altomfattende i et liv som aldri går i bølgedaler.

Jeg vet selv at de menneskene jeg trives med, både på det vennskalplige plan, og som kjæreste-emner, er mennesker som har gått noen runder i ringen. Dette handler om at man da faktisk kan kommunisere på et dypere nivå, og at man ikke mener at det å ikke høre fra en date et døgn før daten om hvor man skal treffes er krise... For eksempel

Jeg slutter aldri å bli sjokkert over folk som vet alt om et menneske kun basert på et par innlegg på et forum. Hva en person har opplevd og hvordan livet til denne personen er aner du virkelig ingenting om når du ikke en gang kjenner personen. For alt du vet har denne personen opplevd langt større kriser enn det du har.

Jeg er glad jeg har venner jeg kan snakke med både store og små problemer med uten å blir dømt av den grunn. Jeg er virkelig glad jeg ikke kjenner en del av de fra forumet er, makan til trangsynt, snever, arrogant og ikke minst fordømmende mennesker skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du tar ting litt vel bokstavlig da. Om jeg f.eks. sitter og stresser over at en jente jeg har sendt melding til ikke svarer på noen timer, så vil jo ikke det si at jeg ikke har opplevd en dritt/ at den spenningen jeg har i kroppen er den værste jeg noengang har hatt. I alle fall alt for tynt grunnlag ut i fra et lite foruminnlegg å skulle plassere personen i kategorien - en jævla stor syte som ikke har opplevd en dritt vondt. Klager jeg over at jeg er singel, eller at en jente var hypp på ikke gjengjeldte det, så er jeg jo klar over at det hadde vært værre om jeg ble skutt, værre om foreldrene mine døde av et vulkanutbrudd, de som f.eks har fysiske/psykiske plager som gjør så de sliter 24/7 å ikke klarer å gå på en date har det værre osv osv osv..Men regner da med at folk tar en viss høyde for dette, og ikke i sitt lille hode tror at jeg ikke har opplevd værre ting/syns mer synd på meg selv enn alle andre bare p.g.a. jeg f.eks er nervøs for en date... Man hadde hatt mye å snakke om må jeg si, dersom man ikke hadde lov til å lufte sine små hverdagslige problemer og stressmomenter, uten å bli halshugd. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...