Gå til innhold

Skulle truffet min nettflørt ikveld, MEN...

Jegergjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan bety hva som helst. Alt fra at han bare er opptatt og svarer når han har tid, til at han har mistet interessen og ikke har til hensikt å treffe deg.

Det er ingenting annet å gjøre enn å vente, hører du fra han så hører du fra han, gjør du det ikke så vet du hva det betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hallo, fått klade føtter? Hvilken dust får kalde føtter av en date?? Eller han kanskje bare ville chatte på nett? Som en fjortis? turn-off. Men skjønner hva dere mener

Til dere som har opplevd å bli "stood up"? har de bare ikke dukket opp? etter fine samtaler og en konkret avtale om å møtes? Dette med nettdating er nytt for meg, men det får da være grenser for hvor umoden man er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Som jeg skrev er det andre alternativet like sannsynlig.

Kalde føtter? Noen skriver med mange, avtaler dater med mange, og dropper å gå? Hva vet jeg.

Jeg ville ikke analysert, enten så skal du på date, eller så skal du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men, hallo, fått klade føtter? Hvilken dust får kalde føtter av en date?? Eller han kanskje bare ville chatte på nett? Som en fjortis? turn-off. Men skjønner hva dere mener

Til dere som har opplevd å bli "stood up"? har de bare ikke dukket opp? etter fine samtaler og en konkret avtale om å møtes? Dette med nettdating er nytt for meg, men det får da være grenser for hvor umoden man er..

Du overreagerer veldig, og virker nærmest litt hissig.

Det er ingen fasit på hvordan folk er på nettet. Like forskjellige folk der som ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har aldri opplevd at noen har trukket seg fra en avtalt date. Ikke fra date to heller. Deretter har jeg trukket meg.

Kan det komme av at de jeg har truffet alltid har vært over trettifem?

Men mange av de jeg har truffet har hatt kontakt med flere, skulle treffe flere og sånt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan gå begge veier.

Enten er han treig med å gi bekjed om hvor dere skal møtes, eller fikk han kalde føtter. Uansett så får du vite hvor du han i løpet av dagen, og der er greit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble "kjent" med en veldig kjekk fyr på nett (utrolig gøy når man er på jobb foran pc-en hele dagen og vil sprite ting litt opp ;)) og han foreslo at vi skulle treffes i kveld (fredag) og vi lagde en avtale om kl. 9. Vi skrev til hverandre fremtil onsdag, men nå er det plutselig stille fra hans side, og klokken er nesten 12.

Jeg forventet å få vite HVOR i går, men han har ikke logget seg på. Skal jeg tolke dette som avvisnintg? og why? var hans idé.

Jeg klarte ikke å styre meg og sendte en mld for en halvtime siden. litt sånn flørtete, og byttet om på tiden litt.

Var dette unødvendig? Er jeg blitt avvist? det er da normalt å avtale slikt i hvertfall en dag før?? eller? Han virket forsåvidt utrolig skjønn når vi skrev til hverandre, og jeg ser veldig bra ut, så det kan ikke ha vært det...

Any thoughts?

Hmm, hørtes jo utrolig kjipt ut fra hans side...Kanskje det har skjedd noe, og du hører fra han senere?...Eller at han har trekt seg og er for pyse til å si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du overreagerer veldig, og virker nærmest litt hissig.

Det er ingen fasit på hvordan folk er på nettet. Like forskjellige folk der som ellers...

Det er kanskje normalt for henne å være veldig frustrert nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det er kanskje normalt for henne å være veldig frustrert nå?

Dersom han ikke melder fra om at han ikke kommer, er det i såfall bedritent gjort. Hun har satt av kvelden til ham og det er ikke alltid det går an å finne på noe ad-hoc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Få høre hva som skjer da :goodbye:

Det kan jo hende han bare er litt treig i avtrekkeren, eller at han har feiga ut. Kan hende han er sjenert! Det er jo umulig å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ikke sikkert du har blitt ditcha!! :) men jeg opplevde det samme selv med en nettflørt (bor på sørlandet) denne uken.

kan du si sånn ca hvor han bor? Han min var også veldig kjekk på bildene (i mine øyne ) og samme alder som din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg mener ikke å kuppe tråden, men er en smule tvilrådig nå. Jeg har en avtale om å treffe en mann i morgen. Vi har chattet med hverandre noen måneder og også snakket på telefon. Vi har sendt sms-er til hverandre nå nettopp. Han spør om hva jeg kommer til å ha på meg??? Hvordan skal jeg oppfatte det? Han nevner ikke noe om han eventuelt har planlagt noe.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley
Jeg mener ikke å kuppe tråden, men er en smule tvilrådig nå. Jeg har en avtale om å treffe en mann i morgen. Vi har chattet med hverandre noen måneder og også snakket på telefon. Vi har sendt sms-er til hverandre nå nettopp. Han spør om hva jeg kommer til å ha på meg??? Hvordan skal jeg oppfatte det?

Kanskje for å kjenne deg igjen eller for at han ikke skal pynte seg mer/mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice
Kanskje for å kjenne deg igjen eller for at han ikke skal pynte seg mer/mindre?

Tror ikke det. Vi har sendt bilder til hverandre og sett hverandre på web-kamera. Jeg skal komme til ham først, så er meningen å finne på noe. Kanskje det er dumt, men jeg har da vært hjemme hos folk før uten at det har blitt noen problemer av det.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Tror ikke det. Vi har sendt bilder til hverandre og sett hverandre på web-kamera. Jeg skal komme til ham først, så er meningen å finne på noe. Kanskje det er dumt, men jeg har da vært hjemme hos folk før uten at det har blitt noen problemer av det.

Han lurer på om du skal ha på deg noe som er lett å kle av, om du går med strømper, er truseløs, eller så lurer han rett og slett på om du satser på jeans eller penklær.

Og forresten er det ikke særlig lurt å møtes hjemme hos noen første daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! jeg har det som en regel når jeg møter noen fra nettet. Møtes ute et sted første gang. Enten på cafè eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Han lurer på om du skal ha på deg noe som er lett å kle av, om du går med strømper, er truseløs, eller så lurer han rett og slett på om du satser på jeans eller penklær.

Til det siste du skriver, det er jeg i grunnen enig i. Jeg får ta med pistol, hehe. Jeg likte ikke at han spør om påkledning uten å oppgi noen grunn. Jeg dropper denne mannen, tror jeg, i hvert fall i første omgang. Nå føler jeg meg dum, som om jeg skulle vært helt uerfaren :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...