Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #181 Del Skrevet 26. juni 2009 StillestVann, takk at du bryr det, men alvorlig talt, en gjest? En drittslengende gjest? Jeg VET at jeg er slank og pen og sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. juni 2009 #182 Del Skrevet 26. juni 2009 StillestVann, takk at du bryr det, men alvorlig talt, en gjest? En drittslengende gjest? Jeg VET at jeg er slank og pen og sexy... Ja, nå er det jo uansett det indre som teller da. Jeg er mer skeptisk til den delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #183 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har startet en tråd på SnikkSnakk hvor man kan angripe undertegnede alt man ønsker, så bare gå inn der og Shoot... Alvorlig talt, det er da ikke meg denne tråden handler om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #184 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har startet en tråd på SnikkSnakk hvor man kan angripe undertegnede alt man ønsker, så bare gå inn der og Shoot... Alvorlig talt, det er da ikke meg denne tråden handler om! Din personlige tråd har jeg bull interesse av å besøke. Denne tråden handler ikke om deg nei, men jeg synes uansett holdningen du viser i denne tråden er forkastelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. juni 2009 #185 Del Skrevet 26. juni 2009 Din personlige tråd har jeg bull interesse av å besøke. Denne tråden handler ikke om deg nei, men jeg synes uansett holdningen du viser i denne tråden er forkastelige. mente null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #186 Del Skrevet 26. juni 2009 Din personlige tråd har jeg bull interesse av å besøke. Denne tråden handler ikke om deg nei, men jeg synes uansett holdningen du viser i denne tråden er forkastelige. Vær voksen og overse innlegg du ikke liker. Personangrep a la "du er feit og ingen prinsesse akkurat" er på sandkassestadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #187 Del Skrevet 26. juni 2009 Din personlige tråd har jeg bull interesse av å besøke. Denne tråden handler ikke om deg nei, men jeg synes uansett holdningen du viser i denne tråden er forkastelige. Fint, nå er du jo litt mer saklig enn at du sier at jeg er feit. Hva slags holdninger viser jeg som er forkastelige? At jeg mener livet ikke går under om man ikke avtaler en date ett døgn før, når daten allerede er avtalt? Da er det flere enn meg som viser forkastelige holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #188 Del Skrevet 26. juni 2009 Fint, nå er du jo litt mer saklig enn at du sier at jeg er feit. Hva slags holdninger viser jeg som er forkastelige? At jeg mener livet ikke går under om man ikke avtaler en date ett døgn før, når daten allerede er avtalt? Da er det flere enn meg som viser forkastelige holdninger. Husk at ikke alle gjestene her inne er samme gjesten. Det jeg mener er forkastelig er at du ikke forstår at noe som kan være enkelt for deg, kan være sårt og vanskelig for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #189 Del Skrevet 26. juni 2009 Husk at ikke alle gjestene her inne er samme gjesten. Det jeg mener er forkastelig er at du ikke forstår at noe som kan være enkelt for deg, kan være sårt og vanskelig for andre. Det har jeg faktisk aldri sagt. Jeg syns TS oppførte seg overdramatisk, ja. Men jeg har full forståelse for at man opplever motgang og vansker forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #190 Del Skrevet 26. juni 2009 Det har jeg faktisk aldri sagt. Jeg syns TS oppførte seg overdramatisk, ja. Men jeg har full forståelse for at man opplever motgang og vansker forskjellig. Da håper jeg du også forstår at man ikke mangler livserfaring eller har det for lett, selv om man reagerer annerledes enn du ville gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #191 Del Skrevet 26. juni 2009 Da håper jeg du også forstår at man ikke mangler livserfaring eller har det for lett, selv om man reagerer annerledes enn du ville gjort? NEI og det har jeg aldri sagt! Skal du kalle et mennekse forkastelig/si det har forkastelige holdninger så er det fint å lese det som skrives. Jeg kan undres over hvordan folk blåser opp det jeg kaller bagateller. Og da kan jeg tenke, denne personen må da hatt et liv som er en dans på roser! Hvis dette er ille. MEN det betyr ikke at jeg ikke forstår at vi reagerer forskjellig, eller at jeg mener folk har det for lett. Jeg kan bare undres et lite øyebliikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen gjest Skrevet 26. juni 2009 #192 Del Skrevet 26. juni 2009 Det har jeg faktisk aldri sagt. Jeg syns TS oppførte seg overdramatisk, ja. Men jeg har full forståelse for at man opplever motgang og vansker forskjellig. Det du ikke skjønner er at TS IKKE oppførte seg dramatisk! Å skrive 3 setninger i et lite forum og bruke ordet "dust" i dem er ikke dramatisk. Det er du og likesinnede som overdramatiserer og har blåst denne lille fillesaken ut av proporsjoner. Hvis en sånn liten sak fremkaller slike reaksjoner hos deg er det du som er ustabil og mangler livserfaring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. juni 2009 #193 Del Skrevet 26. juni 2009 NEI og det har jeg aldri sagt! Skal du kalle et mennekse forkastelig/si det har forkastelige holdninger så er det fint å lese det som skrives. Jeg kan undres over hvordan folk blåser opp det jeg kaller bagateller. Og da kan jeg tenke, denne personen må da hatt et liv som er en dans på roser! Hvis dette er ille. MEN det betyr ikke at jeg ikke forstår at vi reagerer forskjellig, eller at jeg mener folk har det for lett. Jeg kan bare undres et lite øyebliikk... Å tenke at livet til den personen må være en dans på roser er det samme som å si at den har det for lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen gjest Skrevet 26. juni 2009 #194 Del Skrevet 26. juni 2009 og en ting til: Alt som skrives i dette forumet, ikke bare dette temaet, er små hverdagslige saker. Hvis du skal belære andre kan du jo pelle deg vekk, for hvem er ditt publikum da? Hvis en tråd som handler om dating (uansett hva problemstillingen til en eventuell trådstarter måtte være) i et "singelforum" får deg til å himle sånn med øynene og "undre" som du kaller det, finn deg et annet sted å være. Prøv noe ikke nettrelatert, for, ja, det er for mye av deg her, og du sier de samme kjedelige tingene om og om igjen. Og hallo? lage en egen tråd om degselv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #195 Del Skrevet 26. juni 2009 TS tok vel mer av utover i diskusjonen enn i førsteinnlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #196 Del Skrevet 26. juni 2009 Det du ikke skjønner er at TS IKKE oppførte seg dramatisk! Å skrive 3 setninger i et lite forum og bruke ordet "dust" i dem er ikke dramatisk. Det er du og likesinnede som overdramatiserer og har blåst denne lille fillesaken ut av proporsjoner. Hvis en sånn liten sak fremkaller slike reaksjoner hos deg er det du som er ustabil og mangler livserfaring her God det er flere her som klarer å se ting litt realistisk. Grunnen til at jeg er så engasjert i denne tråden selv om den har sklidd helt ut er at jeg synes det er provoserende å se på hvor lite omtenksomme og forutinntatte folk er. Jeg blir egentlig ganske lei meg da jeg hører de anklagende enkelte kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2009 #197 Del Skrevet 26. juni 2009 Det du ikke skjønner er at TS IKKE oppførte seg dramatisk! Å skrive 3 setninger i et lite forum og bruke ordet "dust" i dem er ikke dramatisk. Det er du og likesinnede som overdramatiserer og har blåst denne lille fillesaken ut av proporsjoner. Hvis en sånn liten sak fremkaller slike reaksjoner hos deg er det du som er ustabil og mangler livserfaring her TS oppførte seg såpass ustabilt at om jeg hadde hørt noe slik om ei jente jeg skulle på date med så hadde jeg betakket med. Dramaqueens finnes et nok av og jeg gidder ikke kaste vekk tiden min på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2009 #198 Del Skrevet 26. juni 2009 God det er flere her som klarer å se ting litt realistisk. Grunnen til at jeg er så engasjert i denne tråden selv om den har sklidd helt ut er at jeg synes det er provoserende å se på hvor lite omtenksomme og forutinntatte folk er. Jeg blir egentlig ganske lei meg da jeg hører de anklagende enkelte kommer med. Lite omtenksomme? Himmel! Vi gjør TS en tjeneste ved å fortelle henne at hun bør roe seg helt ned. Det er alt annet enn positivt å gå i fistel over en filleting som det TS startet tråden med. Om en virkelig lar seg vippe av pinnen så lett så bør en gå inn i seg selv og jobbe med å bli en tryggere person. Det kan umulig være lett å leve et normalt liv om en skal la seg vippe av pinnen av bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #199 Del Skrevet 26. juni 2009 TS oppførte seg såpass ustabilt at om jeg hadde hørt noe slik om ei jente jeg skulle på date med så hadde jeg betakket med. Dramaqueens finnes et nok av og jeg gidder ikke kaste vekk tiden min på dem! Legg til at du mener alle kvinner er utro og at de ikke er i stand til å elske også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En tredje gjest Skrevet 28. juni 2009 #200 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg blir pinlig berørt av å lese denne tråden. De som angriper Kate w og også Brutal Mann burde virkelig gå inn i seg selv. Når er det krise at en mann man har en date med ikke tar kontakt over seks timer før , en date som er avtalt det er bare møtestedet som mangler? Jeg leser mye her inne, og må si at KW og BM faktisk virker som modne og voksne personer. I motsetning til en del av sandkasse mentaliteten som herjer her inne. Get a grip, sier jeg bare. Helt enig med de to overnevnte brukerne, de har på ingen måte vist forkastelige holdninger, de forsøker bare å sette ting noe i perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå