Gå til innhold

Skulle truffet min nettflørt ikveld, MEN...

Jegergjest

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Mulig du tar ting litt vel bokstavlig da. Om jeg f.eks. sitter og stresser over at en jente jeg har sendt melding til ikke svarer på noen timer, så vil jo ikke det si at jeg ikke har opplevd en dritt/ at den spenningen jeg har i kroppen er den værste jeg noengang har hatt. I alle fall alt for tynt grunnlag ut i fra et lite foruminnlegg å skulle plassere personen i kategorien - en jævla stor syte som ikke har opplevd en dritt vondt. Klager jeg over at jeg er singel, eller at en jente var hypp på ikke gjengjeldte det, så er jeg jo klar over at det hadde vært værre om jeg ble skutt, værre om foreldrene mine døde av et vulkanutbrudd, de som f.eks har fysiske/psykiske plager som gjør så de sliter 24/7 å ikke klarer å gå på en date har det værre osv osv osv..Men regner da med at folk tar en viss høyde for dette, og ikke i sitt lille hode tror at jeg ikke har opplevd værre ting/syns mer synd på meg selv enn alle andre bare p.g.a. jeg f.eks er nervøs for en date... Man hadde hatt mye å snakke om må jeg si, dersom man ikke hadde lov til å lufte sine små hverdagslige problemer og stressmomenter, uten å bli halshugd. :kgbaby:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nå sporer tråden helt av her og jeg er med og hjelper:

Har en litt annen vinkel. Jeg har opplevd mye uforutsigbart/sterkt i livet mitt. For noen av dere andre har det gjort at dere har blitt rundere i kantene og tar ting mer på strak arm. For meg har det gjort at jeg er mer avhengig av forutsigbarhet / stabilitet enn hva jeg tror gjennomsnittsbefolkningen er. Vet ikke om det er fordi uforutsette hendelser eller usikkerhet minner meg om tidligere (og mer voldsomme) hendelser eller hva som ligger bak.

Jeg hadde nok reagert som TS hvis jeg ikke visste hvor jeg skulle på date - eller om jeg skulle i det hele tatt/kunne stole på avtalen - hvis jeg var som i den situasjonen som beskrevet over. Det har ingenting med at jeg har hatt det lett i livet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå sporer tråden helt av her og jeg er med og hjelper:

Har en litt annen vinkel. Jeg har opplevd mye uforutsigbart/sterkt i livet mitt. For noen av dere andre har det gjort at dere har blitt rundere i kantene og tar ting mer på strak arm. For meg har det gjort at jeg er mer avhengig av forutsigbarhet / stabilitet enn hva jeg tror gjennomsnittsbefolkningen er. Vet ikke om det er fordi uforutsette hendelser eller usikkerhet minner meg om tidligere (og mer voldsomme) hendelser eller hva som ligger bak.

Jeg hadde nok reagert som TS hvis jeg ikke visste hvor jeg skulle på date - eller om jeg skulle i det hele tatt/kunne stole på avtalen - hvis jeg var som i den situasjonen som beskrevet over. Det har ingenting med at jeg har hatt det lett i livet å gjøre.

Så flott at flere sier det jeg tenker, men mye bedre formulert enn jeg hadde klart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En date er å møte en person for å bli bedre kjent. Man kan ta en kaffe, dra på bowling, kino, kanotur, eller hva som helst. Det blir hva du gjør det til. Du kan velge selv hvor gammeldags eller seriøst du vil oppføre deg. Men mange andre foretrekker å gjøre det uhøytidelig. :)

Åhh sier du det? Trodde det var for å bli mann og kone jeg ;-)

Poenget mitt er mer at jeg ikke forstår folk som gidder å date folk de obviously ikke passer med, enn at dating absolutt må være veldig useriøst.

Min oppfatning er at en del av de som Nett-dater, dater over en lav sko, og det forstår jeg ikke at de orker. Dag ut, dag inn (eller mer uke til uke kansje), tilpasse seg et nytt menneske man ikke har en dritt til felles med? Det er jo lurt og utvide horisonten sin, men at folk gidder, forstår jeg ikke.

Folk er jo heldigvis forskjellige, så det er nok fasit og gjøre som man selv har lyst til :-) Men jeg trenger jo ikke skjønne det for det...

En annen ting som jeg mener går på det samme er hvor gale folk er etter å finne seg noen. Hvemsomhelst akkurat nå, helst i går, uten å bli ordentlig kjent først.

Det gjør meg ingenting at folk gjør det(har gjort det selv), for mennesker er som sagt tross alt veldig forskjellige, men det som faktisk er irriterende er når de samme menneskene lurer på hvorfor det i all verden gikk som det gikk etterpå, og beklager seg til deg om at verden er urettferdig? Da får man så lyst til å si: Nei vennen min eh. Det er nok ikke verden som er urettferdig, det er bare du som er litt(leses : Jævlig jmfr. ottar)) naiv... Men men man jatter jo selvfølgelig med for husfredens skyld.

Når det gjelder TS og denne personen som hun har datet her, så ler jeg en medfølende latter. Kan ikke noe for det. Liker du han ikke, så må du da for all del ikke finne på å spørre om råd her. Hør på deg selv, og gjør det du selv vil. Basta.

Dere er nok alle litt sære, for jeg er helt totalt komplett normal ass :-/

Og der nådde jeg et nytt lavmål, ved å faktisk sitte og bruke tid på å forklare noe som egentlig bryr meg midt i kneet. Ja ja sånn går nu dagan :-) Hei Skål :-æ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen spenn var det garantert ikke verdt for fyren. Og å gå på en ny date med en du har bestemt deg for å mislike, er ren utnyttelse. I alle fall hvis han mener noe annet med et stevnemøte enn hva ts gjør.

Jeg er egentlig såpass gammeldags at jeg blir forlegen av å dele regningen. Men for skams skyld håper jeg ingen dater meg uten å være genuint interessert.

Hvis de kun vil ha en påspandert aften, seiler de under falskt flagg. Er de ikke interessert, er det ikke en date, men to venner som går på by'n sammen. Og da burde hun ha skam til å betale for sef sjølv.

Nå er dette ikke en aktuell problemstilling for meg, for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tusen spenn var det garantert ikke verdt for fyren. Og å gå på en ny date med en du har bestemt deg for å mislike, er ren utnyttelse. I alle fall hvis han mener noe annet med et stevnemøte enn hva ts gjør.

Jeg er egentlig såpass gammeldags at jeg blir forlegen av å dele regningen. Men for skams skyld håper jeg ingen dater meg uten å være genuint interessert.

Hvis de kun vil ha en påspandert aften, seiler de under falskt flagg. Er de ikke interessert, er det ikke en date, men to venner som går på by'n sammen. Og da burde hun ha skam til å betale for sef sjølv.

Nå er dette ikke en aktuell problemstilling for meg, for tiden.

Fy faen, for en dust! Hadde vært bedre å si til ham på slutten av daten "Du, jeg liker deg ikke forresten. That would make his day. Jeg hadde i hvert fall ikke likt å høre dette. Og det er helt OK å komme til konklusjonen om at man ikke ønsker å date vedkommende etter å ha fordøyd inntrykkene, men er greit å behandle daten som en faktisk date mens det faktisk pågår og ikke slenge vennebullshiten i trynet på fyren med en gang.

Nummer 2. Hvem er egentlig ustabil her i tråden? Etter å ha lest innleggene skal jeg ignorere alt det andre flesteparten av dere har skrevet i andre emner. Måten dere reagerer på et uskyldig innlegg i et (hallo!) forum er hensides all fornuft og vitner om at problemene i hvertfall ikke ligger hos TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må jeg virkelig si, dette tar jo helt av.

Et spørsmål om man er dumpet blir tatt helt ut av proposjoner.

Noen liker å få beskjed i god tid, andre syns ikke det er så nøye.

Det er hevet over enhver tvil at det er mye rart på nettet, mange som får kalde føtter og trekker seg rett før, ikke gir beskjed osv, så jeg syns spørsmålet til TS er helt greit, jeg syns ikke det er rart at man blir i tvil.

Det må gå an å spørre om ting her på kg uten at man skal bli latterliggjort og nærmest hånet av den grunn.

Hva vil dere oppnå med det ?

Enkelte her inne går så rett i strupen på folk for ingenting at man kan virkelig lure på hvor stabile folk er.

Endret av €l€ktra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*
Nei, jeg gjør ikke det.Men så går jegikke i oppløsning om daten går ad skogen før den i det heletatt oppstår. TS derimot oppførte segsom om armageddon stod for døren.

Nå har jeg lest gjennom hele tråden. Og jeg vil si du overdriver noe jævlig når du påstår at ts går i oppløsning og oppfører seg som om armageddon står for døren. Overdriver du alltid på den måten? Synes i det hele tatt at du virker svært usympatisk, du må da være single og bitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nå har jeg lest gjennom hele tråden. Og jeg vil si du overdriver noe jævlig når du påstår at ts går i oppløsning og oppfører seg som om armageddon står for døren. Overdriver du alltid på den måten? Synes i det hele tatt at du virker svært usympatisk, du må da være single og bitter...

Jeg overdriver? TS overdriver! Og at en skal stemples som bittre fordi en tør si sin ærlige og begrunnede mening, vel, da får en bare være bitter da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Kristian og Stjernedryss! Mitt innlegg var på INGEN måte rettet mot dere to. Jeg har lest masse dere skriver her inne, og om jeg ikke alltid er enig, så har jeg jo nok mellom ørene til å se at dere er reflekterte mennesker.

Hadde jeg hatt sterke følelser for et menneske som hadde gjort det slutt med meg, da hadde jeg syns det var skrekkelig.

Men hadde en date ikke bekrefet en date, som allerede var avtalt, det hadde jeg ikke sett på som en krise.

Og ja, dersom man mener det er det verste som fins, da lurer jeg på, om enn ikke anklager eller mener, men lurer på alder og modenhet og hva man har opplevd ellers i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og ja, dersom man mener det er det verste som fins, da lurer jeg på, om enn ikke anklager eller mener, men lurer på alder og modenhet og hva man har opplevd ellers i livet.

Nå har du i hvertfall fått svar på det da. At det sannsynligvis ligger mer bak, og at du ikke har noen grunn til å tro at personen er umoden eller ikke har opplevd noe særlig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Nå har du i hvertfall fått svar på det da. At det sannsynligvis ligger mer bak, og at du ikke har noen grunn til å tro at personen er umoden eller ikke har opplevd noe særlig,

Ja, du syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jeg kan ikke se noe som indikerer at TS har sagt noe om sin oppførsel annet enn å si at daten var en dust som ikke meldte da hun syns han burde melde, og som var en dust da de var på date, men som i det minste spanderte. Jeg syns ikke det vitner om særskilt modenhet. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg kan ikke se noe som indikerer at TS har sagt noe om sin oppførsel annet enn å si at daten var en dust som ikke meldte da hun syns han burde melde, og som var en dust da de var på date, men som i det minste spanderte. Jeg syns ikke det vitner om særskilt modenhet. Nei.

Hvor sa TS at daten var en dust på daten? Hun sat at hun ikke visste om hun ville treffe han igjen, men jeg kan i hvertfall ikke huske at hun nevnte noe om at han var dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kristian og Stjernedryss! Mitt innlegg var på INGEN måte rettet mot dere to. Jeg har lest masse dere skriver her inne, og om jeg ikke alltid er enig, så har jeg jo nok mellom ørene til å se at dere er reflekterte mennesker.

Hadde jeg hatt sterke følelser for et menneske som hadde gjort det slutt med meg, da hadde jeg syns det var skrekkelig.

Men hadde en date ikke bekrefet en date, som allerede var avtalt, det hadde jeg ikke sett på som en krise.

For meg virker du som en Plan B selv. Og det er du kanskje; har jo innrømmet at du er feit i et annet innlegg, så du er sikkert vant til å ikke bli behandlet som en prinsesse akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jente36

Enig med KateW og Brutal_mann. Jeg trodde alle mennesker ville være i stand til å se at trådstarter overreagerte - spesielt når det viste seg at daten gikk helt i orden - men der var jeg visst litt optimistisk... :)

Jeg finner det utrolig komisk med alle disse som skal forsvare trådstarter. Det går an å innse det når man har oppført seg dumt. Ingen krise. Det er det man lærer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
For meg virker du som en Plan B selv. Og det er du kanskje; har jo innrømmet at du er feit i et annet innlegg, så du er sikkert vant til å ikke bli behandlet som en prinsesse akkurat

:ler: *noterer* Gjest på KG sier jeg er feit og en Plan B... Dette må jeg virkelig ta til meg, skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler: *noterer* Gjest på KG sier jeg er feit og en Plan B... Dette må jeg virkelig ta til meg, skjønner jeg...

Fint, man må jo starte et sted. Nå har du sjansen. Og slutt å leve på kg, du er overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er langt over streken. Be om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...