Gjest Bolledeig Skrevet 15. juni 2009 #121 Del Skrevet 15. juni 2009 Tråden er ryddet Bolledeig, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 16. juni 2009 #122 Del Skrevet 16. juni 2009 Men, hallo, fått klade føtter? Hvilken dust får kalde føtter av en date?? Eller han kanskje bare ville chatte på nett? Som en fjortis? turn-off. Men skjønner hva dere mener Til dere som har opplevd å bli "stood up"? har de bare ikke dukket opp? etter fine samtaler og en konkret avtale om å møtes? Dette med nettdating er nytt for meg, men det får da være grenser for hvor umoden man er.. Har vært borte i en del mannfolk med fake bilder av seg selv, bilen og huset hentet fra nettet. Bildene er ofte hentet fra flickr.com. Disse har også telefonnummer som ikke står i telefonkatalogen. Noen har mange SIM kort og bruker kontant kort. Men disse vil gjerne treff da.......og dukker som oftest opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 18. juni 2009 #123 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det kun jeg som ser ironien her? Først hunkjefter TS mannen, før det blir date, og etter daten skal han dumpes... ^^ Forresten, brutal_mann for president Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #124 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det kun jeg som ser ironien her? Først hunkjefter TS mannen, før det blir date, og etter daten skal han dumpes... ^^ Forresten, brutal_mann for president Det var jo en blinddate. Man er ikke pliktet til å fortsette å treffe noen etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 20. juni 2009 #125 Del Skrevet 20. juni 2009 Om en opplever at noen avlyser en avtale så er eneste riktige reaksjon stoisk ro. Panikk er usexy og svakt. Resten du skrev kan vi heller diskutere i tråden jeg opprettet til formålet. Vet du hva som er sexy hos en mann? Det er når han tør å være seg selv 100% og til og med trives med seg selv. Ikke når han opererer med regler for hvordan man skal oppføre seg i ulike situasjoner. Jeg vil anbefale deg å knipse en valium, bestill en time hos healer (funker omtrent som valium) dans fugledansen og si til deg selv "jeg trenger ikke å spille tøff, brutal mann for å få meg dame " helt til du tror det selv. Nuss nuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #126 Del Skrevet 21. juni 2009 Det var jo en blinddate. Man er ikke pliktet til å fortsette å treffe noen etter det. En er aldri forpliktet til å treffe noen. Det er TS sin psykobitch reaksjon vi påpeker her. Først få "totalt sammenbrudd og gå i fistel" til "å herregud for en lame fyr" i løpet av uhyre få timer. Et så ustabilt lynne lover ikke bra, og er alt annet enn attraktivt. Hva hadde DU skrevet her om det var en mann som oppførte seg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #127 Del Skrevet 21. juni 2009 Vet du hva som er sexy hos en mann? Selvsikkerhet og autoritet. Bare les gjennom X antall tråder her og sveip innom uniformstråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juni 2009 #128 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) En er aldri forpliktet til å treffe noen. Det er TS sin psykobitch reaksjon vi påpeker her. Først få "totalt sammenbrudd og gå i fistel" til "å herregud for en lame fyr" i løpet av uhyre få timer. Et så ustabilt lynne lover ikke bra, og er alt annet enn attraktivt. Hva hadde DU skrevet her om det var en mann som oppførte seg slik? Jeg forskjellsbehandler ikke menn og kvinner, så jeg ville skrevet det samme. Poenget er at de hadde en avtale, og det er lov å bli fortvilet når noen ikke holder en avtale. Hun gjorde jo uansett ikke fyren noe vondt. Dersom fyren blir skuffet fordi det ikke blir noen second date er det også ok, det er lov å ha litt følelser. Endret 21. juni 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #129 Del Skrevet 21. juni 2009 Poenget er at de hadde en avtale, og det er lov å bli fortvilet når noen ikke holder en avtale. Han holdt avtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juni 2009 #130 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Han holdt avtalen. Det må da være lov ta feil en gang i blandt. Man har lov til å bli lei seg dersom man TROR man er sviktet, selv om det i ettertid viser seg at man tok feil. Endret 21. juni 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #131 Del Skrevet 21. juni 2009 Man har lov til å bli lei seg dersom man TROR man er sviktet, selv om det i ettertid viser seg at man tok feil. Jo, men man må jo kunne se idiotien i å lage et så stort unødvendig drama på forhånd når det dreide seg om en fyr hun aldri hadde truffet eller visste om hun var interessert i. Og det viste seg jo at hun ikke var interessert i fyren når det kom til stykket. Det er ikke naturlig og sunt å ha en så sterk følelsesmessig reaksjon overfor en person man aldri har møtt, og som heller ikke hadde gjort noe som helst galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #132 Del Skrevet 21. juni 2009 Det må da være lov ta feil en gang i blandt. Man har lov til å bli lei seg dersom man TROR man er sviktet, selv om det i ettertid viser seg at man tok feil. Om en _tror_ en har blitt sviktet så SKAL en holde hodet kaldt frem til en har fått BEKREFTET at en har blitt sviktet. Alt annet vitner om en svak person og dårlig karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juni 2009 #133 Del Skrevet 21. juni 2009 Om en _tror_ en har blitt sviktet så SKAL en holde hodet kaldt frem til en har fått BEKREFTET at en har blitt sviktet. Alt annet vitner om en svak person og dårlig karakter. Jeg vil heller si man er naiv dersom man ikke reagerer. Å lage en forumtråd for å lufte litt tanker er ikke det samme som å lage masse drama. Der er dere som lager drama. Bare fordi et mennesker er litt frustert noen timer så skal dere dømme henne nedenom og hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #134 Del Skrevet 21. juni 2009 Dersom en jente, etter å ha reagert sånn som ts før daten, etterpå ikke evner å se at hun overreagerte og le av seg selv, mener jeg hun mangler selvironi og selvinnsikt. Klarer hun ikke å se det etterpå, så vil hun jo ikke lære noe av det. Da vil hun jo fortsette i samme sporet hver gang noe sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juni 2009 #135 Del Skrevet 21. juni 2009 Dersom en jente, etter å ha reagert sånn som ts før daten, etterpå ikke evner å se at hun overreagerte og le av seg selv, mener jeg hun mangler selvironi og selvinnsikt. Klarer hun ikke å se det etterpå, så vil hun jo ikke lære noe av det. Da vil hun jo fortsette i samme sporet hver gang noe sånt skjer. Vel jeg har opplevd det samme som TS, men med utfallet at han aldri dukket opp. Skjønte fort at jeg ikke hadde overreagert da. Når man har fått det litt på avstand og det har ordnet seg er det klart man kan le av det. Jeg blir så utrolig sint når folk her på forumet ikke aksepterer at folk tenker og føler forskjellig Det som kan se ut som små ting utenfra, og når man får det på avstand, kan føles veldig frustrerende der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #136 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel jeg har opplevd det samme som TS, men med utfallet at han aldri dukket opp. Skjønte fort at jeg ikke hadde overreagert da. Når man har fått det litt på avstand og det har ordnet seg er det klart man kan le av det. Jeg blir så utrolig sint når folk her på forumet ikke aksepterer at folk tenker og føler forskjellig Det som kan se ut som små ting utenfra, og når man får det på avstand, kan føles veldig frustrerende der og da. Mirror mirror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juni 2009 #137 Del Skrevet 21. juni 2009 Mirror mirror... Hva mener du med det? Når har jeg ikke akseptert andres følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #138 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva mener du med det? Når har jeg ikke akseptert andres følelser? Det trenger vi ikke forsøple tråden med. Dette er helelr PM materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 22. juni 2009 #139 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg vil heller si man er naiv dersom man ikke reagerer. Å lage en forumtråd for å lufte litt tanker er ikke det samme som å lage masse drama. Der er dere som lager drama. Bare fordi et mennesker er litt frustert noen timer så skal dere dømme henne nedenom og hjem? Jeg kan svare for meg selv: Det var et ærlig forsøk på å få TS til å unngå å ruinere daten på forhånd. Jeg mislyktes. Jeg opplevde ikke at noen andre som sa "ikke døm ham på forhånd" dramatiserte. Jeg kan ikke si det samme om de som sa det motsatte. Endret 22. juni 2009 av Stillest vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #140 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan svare for meg selv: Det var et ærlig forsøk på å få TS til å unngå å ruinere daten på forhånd. Jeg mislyktes. Jeg opplevde ikke at noen andre som sa "ikke døm ham på forhånd" dramatiserte. Jeg kan ikke si det samme om de som sa det motsatte. hallo, var hun forpliktet til å like han da? for noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå