Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #101 Del Skrevet 15. juni 2009 Alt jeg sier er at det finnes mange av oss som foretrekker å vite slikt tidligere. Og hadde det vært meg så hadde jeg begynt å tenke på plan B rundt kl. 4 Ja, da hadde du vel takket nei når han så tok kontakt kl 18. Og det er jo helt greit. Det hadde nok ikke klaffet mellom dere uansett, når du lager et nummer av ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #102 Del Skrevet 15. juni 2009 av og til bør man ha en plan b og heller ta den... Jeg hadde møtt nett daten min en gang, og vi avtalte å møtes igjen. En time før vi skulle møtes så ringte jeg til han for å avtale sted... da hadde han ikke lyst til å møtes og det var derfor han ikke hadde tatt kontakt den dagen... to minutter etter jeg la på, ombestemte han seg, og ettersom jeg ikke hadde noen plan b så møtte jeg han likevel - skulle jeg aldri ha gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #103 Del Skrevet 15. juni 2009 Han kan ha tenkt ditt og han kan ha tenkt datt og hun tenkte ditt og så tenkte hun datt.... Hvis dere idioter hadde brukt halvparten så lang tid på å fantasere om ting som kun skjer inni de små underutviklede hodene deres, og mer tid på å forholde dere til fakta, så hadde dere fått det mye bedre med dere selv. Faktum er at de hadde en avtale, han tok kontakt tre timer før de skulle ut, og han holdt ord. Tre timer er faktisk ikke i siste liten, hvis det ikke er snakk om en lang reiseavstand. Dessuten er det ingen lov som sier at det absolutt må være HAN som tar kontakt, og ikke omvendt. Din tid er verdifull? Jaja, det er vel derfor du er singel, tenker jeg. Eller kanskje pga mangel på sunn fornuft. Hm..tviler på at du er tatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #104 Del Skrevet 15. juni 2009 av og til bør man ha en plan b og heller ta den... Jeg hadde møtt nett daten min en gang, og vi avtalte å møtes igjen. En time før vi skulle møtes så ringte jeg til han for å avtale sted... da hadde han ikke lyst til å møtes og det var derfor han ikke hadde tatt kontakt den dagen... to minutter etter jeg la på, ombestemte han seg, og ettersom jeg ikke hadde noen plan b så møtte jeg han likevel - skulle jeg aldri ha gjort Ha ha. Du skulle jo aldri ha møtt han selv om du ikke hadde hatt plan B. Fyren sa jo han ikke ville møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #105 Del Skrevet 15. juni 2009 Ha ha. Du skulle jo aldri ha møtt han selv om du ikke hadde hatt plan B. Fyren sa jo han ikke ville møtes. Nei, men nå hadde jeg jo ordnet barnevakt, og satt ferdig "pyntet" og klar for en date da (ettersom jeg ikke hadde stresset med at det kanskje ikke ble noe av ) ... så hadde ikke lyst til å sitt inne heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 15. juni 2009 #106 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg skjønner at noen liker å planlegge, jeg er nok litt sånn jeg også. Jeg vet (men skjønner det egentlig ikke) at noen ikke føler samme behovet for å ha detaljene avklart. Kan skjønne at TS begynte å lure jeg. DET jeg ikke skjønner er behovet for en plan B. Enten holder han avtalen, eller så gjør han det ikke, og DA må jeg finne på noe annet. Hvorfor dette kravet med å lage en plan B?? Hva er så magisk med å ha en backup plan ? Lager man alltid backup plan ved dater ? Dessuten virket det som han kan ha vært litt nervøs, siden han ikke troppa opp på nett som vanlig dagen i forvegen. Helt greit det etter min mening. Endret 15. juni 2009 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. juni 2009 #107 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg skjønner at noen liker å planlegge, jeg er nok litt sånn jeg også. Jeg vet (men skjønner det egentlig ikke) at noen ikke føler samme behovet for å ha detaljene avklart. Kan skjønne at TS begynte å lure jeg. DET jeg ikke skjønner er behovet for en plan B. Enten holder han avtalen, eller så gjør han det ikke, og DA må jeg finne på noe annet. Hvorfor dette kravet med å lage en plan B?? Hva er så magisk med å ha en backup plan ? Lager man alltid backup plan ved dater ? Jeg lager alltid en backup plan før en date dersom dette ikke er en person jeg stoler veldig på. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg skal slippe å risikere å sitte hjemme mutters alene og deppe etter en sånn hendelse. Når man finner ut at han ikke holder avtalen er det jo ofte for sent å finne på andre ting, for da er alle andre kanskje opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 15. juni 2009 #108 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan si meg i enig i at trådstarter overreagerte. Når det er sagt så er det nok av de som er kjempenervøs for en slik date (og det var vel første gangen hun skulle møte en hun hadde ”truffet” på nettet), man kaldsvetter, vet knapt hvilket bein man skal stå på, er spent, har forventninger osv osv. Da er det veldig lett å henge seg opp i det som er usikkert. Det man ikke vet. Det man lurer på. Bra eller ikke bra. Det er sånn mange menneskehjerner fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. juni 2009 #109 Del Skrevet 15. juni 2009 Hun overreagerte da ikke? Hun startet en tråd i et forum som hun helt sikkert ikke viste til ham etterpå. Og det er jo det vi gjør her- skriver tankene våre, ber om råd. Ser ikke hvorfor vi skal spille kul her inne med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2009 #110 Del Skrevet 15. juni 2009 Hun overreagerte da ikke? Hun startet en tråd i et forum som hun helt sikkert ikke viste til ham etterpå. Og det er jo det vi gjør her- skriver tankene våre, ber om råd. Ser ikke hvorfor vi skal spille kul her inne med hverandre. Les hva TS faktisk skriver og tenker da kvinne! TS gikk jo formelig i oppløsning over en bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. juni 2009 #111 Del Skrevet 15. juni 2009 Å dømme henne sånn over en bagatell, DET er problemet her. KG pleide å være et fint sted å gå når man villle snakke ut, men det er blitt et svart høll rett og slett pga all dømmingen og negativiteten mot brukerne. Og jeg har opplevd lignenede som henne og det er ikke gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 15. juni 2009 #112 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg lager alltid en backup plan før en date dersom dette ikke er en person jeg stoler veldig på. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg skal slippe å risikere å sitte hjemme mutters alene og deppe etter en sånn hendelse. Når man finner ut at han ikke holder avtalen er det jo ofte for sent å finne på andre ting, for da er alle andre kanskje opptatt. Du synes ikke dette er å ødelegge daten på forhånd? Hvis jeg hadde fått greie på at daten min hadde en backupplan, hadde jeg blitt dypt fornærmet. Men i ettertid (sannsynligvis) glad over å få dette avklart, før det ble mer alvorlig... jeg vil nemlig ha ei som tør å tape, tør å gå helhjertet inn for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 15. juni 2009 #113 Del Skrevet 15. juni 2009 Du synes ikke dette er å ødelegge daten på forhånd? Hvis jeg hadde fått greie på at daten min hadde en backupplan, hadde jeg blitt dypt fornærmet. Men i ettertid (sannsynligvis) glad over å få dette avklart, før det ble mer alvorlig... jeg vil nemlig ha ei som tør å tape, tør å gå helhjertet inn for noe. Enig med deg. Det er utrolig teit å ha en backupplan. Hvis jeg fikk vite at min date (gutt) hadde hatt en backupplan, hadde jeg også mistet interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2009 #114 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg lager alltid en backup plan før en date dersom dette ikke er en person jeg stoler veldig på. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg skal slippe å risikere å sitte hjemme mutters alene og deppe etter en sånn hendelse. Når man finner ut at han ikke holder avtalen er det jo ofte for sent å finne på andre ting, for da er alle andre kanskje opptatt. Kjære deg, det er da vel ingen katastrofe å være alene en kveld. Må det skje noe hele tiden, da? Om en avtale går i vasken, går vel ikke verden av hengslene for det. "No expectations, no disappointments". Tenk litt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 15. juni 2009 #115 Del Skrevet 15. juni 2009 "No expectations, no disappointments". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. juni 2009 #116 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjære deg, det er da vel ingen katastrofe å være alene en kveld. Må det skje noe hele tiden, da? Om en avtale går i vasken, går vel ikke verden av hengslene for det. "No expectations, no disappointments". Tenk litt over det. Hvorfor sitte alene hjemme en kveld, når man har muligheten til å ha det gøy? Det å sitte alene hjemme når man har innstillt seg på å ha det gøy må være det absolutt verste jeg kan forestille meg. Når man i tillegg har ordnet med barnevakt og sånt slik som TS er det i hvertfall bortkastet. For det første får jo ikke daten vite at man har en backup plan, og for det andre og for det andre forventer jeg ikke at en jeg aldri har møtt før skal stole på meg, med tanke på hvor mange useriøse folk der ute. Jeg vil ha en fyr som er laget av følelser, ikke av stål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2009 #117 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hvorfor sitte alene hjemme en kveld, når man har muligheten til å ha det gøy? Det å sitte alene hjemme når man har innstillt seg på å ha det gøy må være det absolutt verste jeg kan forestille meg. Når man i tillegg har ordnet med barnevakt og sånt slik som TS er det i hvertfall bortkastet. For det første får jo ikke daten vite at man har en backup plan, og for det andre og for det andre forventer jeg ikke at en jeg aldri har møtt før skal stole på meg, med tanke på hvor mange useriøse folk der ute. Jeg vil ha en fyr som er laget av følelser, ikke av stål. Jeg tror du må være veldig ung og ikke opplevd å ha det virkelig vondt, når det å være alene hjemme og ikke ute og more deg, er det absolutt verste du kan forestille deg. For å sette ting i perspektiv, kan jeg fortelle deg at en av mitt livs verste opplevelser var da jeg fikk besøk av presten og han fortalte at min mann var død. Jeg var 36 år og ble plutselig alene med fem barn. Da blir det meste av andre ting bagateller, når man får et slikt budskap. Endret 15. juni 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. juni 2009 #118 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg tror du må være veldig ung og ikke opplevd å ha det virkelig vondt, når det å være alene hjemme og ikke ute og more deg, er det absolutt verste du kan forestille deg. For å sette ting i perspektiv, kan jeg fortelle deg at en av mitt livs verste opplevelser var da jeg fikk besøk av presten og han fortalte at min mann var død. Jeg var 36 år og ble plutselig alene med fem barn. Da blir det meste av andre ting bagateller, når man får et slikt budskap. Jeg kan sikkert komme med historier som gjør din historie til en bagatell også, men det er vel ikke det som er poenget her? Edit: Mener ikke å tråkke deg på tærne altså. Jeg mener bare at selv om ting kunne vært værre, så betyr ikke det at man ikke har det vondt. Jeg synes bare ikke man skal hakke løs på andres fortvilelse bare fordi man selv ville følt det annerledes. Endret 15. juni 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #119 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er greit at folk ikke er feilfri, og overreagerer i slike situasjoner. Men man må jo likevel forstå at det ideelle og det man bør forsøke på, er å beholde roen i slike situasjoner. Ikke bare tenke at "ja, jeg skal bare fortsette å miste hodet i slike situasjoner for all fremtid". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. juni 2009 #120 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er greit at folk ikke er feilfri, og overreagerer i slike situasjoner. Men man må jo likevel forstå at det ideelle og det man bør forsøke på, er å beholde roen i slike situasjoner. Ikke bare tenke at "ja, jeg skal bare fortsette å miste hodet i slike situasjoner for all fremtid". Å lage en forumtråd er ikke å miste hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå