Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #81 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå tar du utsagnet ut av sammenheng igjen. TS hun trodde hun hadde blitt sviktet, men hun tok feil og det er lov. Du har provoserende lav sosial intelligens "brutal" mann. Ut av sammenhengen? Hvordan i alle verdens dager er dette ut av sammenhengen? TS trodde hun hadde blitt sviktet og reagerte hinsides all fornuft. En person med ryggrad, selvtillit og indre trygghet hadde taklet situasjonene på en helt annen måte. Å stille krav til integritet og ryggrad har da vel ingenting med sosial intelligens å gjøre? TS sitt rekasjonsmønster var rett og slett patetisk og usjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. juni 2009 #82 Del Skrevet 14. juni 2009 Ut av sammenhengen? Hvordan i alle verdens dager er dette ut av sammenhengen? TS trodde hun hadde blitt sviktet og reagerte hinsides all fornuft. En person med ryggrad, selvtillit og indre trygghet hadde taklet situasjonene på en helt annen måte. Å stille krav til integritet og ryggrad har da vel ingenting med sosial intelligens å gjøre? TS sitt rekasjonsmønster var rett og slett patetisk og usjarmerende. TS sitt reaksjonsmønster var 100% normalt. Folk er forskjellige og takler svik på ulike måter. Dersom man har opplevd at dater avlyser samme dagen gjenntatte ganger er det helt naturlig å frykte dette. Du burde jo i hvertfall ikke snakke så høyt da. Du mener jo alle jenter er utro, basert på at dine kjærester har vært utro. Det henger i hvertfall ikke på greip. Håper du får deg en ny hobby snart. Det må være kjipt å vie sitt liv til å hetse kvinner. What comes around goes around Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. juni 2009 #83 Del Skrevet 14. juni 2009 Patetisk? Det er ren selvbedrag å tro at å sitte der med masse selvtillit når man har date om 3 timer og ennå ikke har hørt noe er mulig. Da er du ikke menneskelig rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #84 Del Skrevet 14. juni 2009 TS sitt reaksjonsmønster var 100% normalt. Folk er forskjellige og takler svik på ulike måter. Dersom man har opplevd at dater avlyser samme dagen gjenntatte ganger er det helt naturlig å frykte dette. Du burde jo i hvertfall ikke snakke så høyt da. Du mener jo alle jenter er utro, basert på at dine kjærester har vært utro. Det henger i hvertfall ikke på greip. Håper du får deg en ny hobby snart. Det må være kjipt å vie sitt liv til å hetse kvinner. What comes around goes around Om en opplever at noen avlyser en avtale så er eneste riktige reaksjon stoisk ro. Panikk er usexy og svakt. Resten du skrev kan vi heller diskutere i tråden jeg opprettet til formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 14. juni 2009 #85 Del Skrevet 14. juni 2009 Dette er for deg, coarvi. Jo, det var meg Takk, nå kan jeg slappe av... Det vitner jo bare om mangel på ryggrad og karrakter. Om en ikke kan stå for det en sier, uansett stressnivå, så har en ett problem. Om en ikke kan ombestemme seg uten å bekymre seg for ryggradens tilstand har man et problem. Om en opplever at noen avlyser en avtale så er eneste riktige reaksjon stoisk ro. Panikk er usexy og svakt. Ja men herregud da, må vi være sexy og sterke hele jævla tida? Gud jeg er glad jeg har funnet en mann som greier å elske meg og synes at jeg er sexy selv om jeg får angst og blir skuffet til tider. Det er faktisk helt menneskelig å opptre svakt i visse situasjoner, vi er ikke supermenn/kvinner noen av oss. Jeg kan forsikre deg om at selv de sterkeste og mest sexy kvinnene her i verden får panikk iblant, du kjenner de bare ikke igjen på KG;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #86 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja men herregud da, må vi være sexy og sterke hele jævla tida? Ja hvorfor ikke? Det er jo ikke større krav det enn hva en opplever som mann i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 #87 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja hvorfor ikke? Det er jo ikke større krav det enn hva en opplever som mann i hverdagen.Du er her òg, ja. Gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #88 Del Skrevet 14. juni 2009 Du er her òg, ja. Gjennomført. Øøøh.. Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #89 Del Skrevet 15. juni 2009 Uff, vet ikke, han virket litt for stiv for min smak. Personligheten, ikke utseende. Men vi snakket fint- non-stop. Kanskje han har smurt på i tykke lag om hvor fantastisk han er.... Og muligens løyet på utseendet? Da er det ikke noe morsomt å møte daten sin da vet du...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 15. juni 2009 #90 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja hvorfor ikke? Det er jo ikke større krav det enn hva en opplever som mann i hverdagen. Da tror jeg det er deg problemet ligger hos, hvis du opplever at noe slikt kreves av deg. Det gjelder å løsne litt på skuldrene kjære deg, gi litt f. i hva du tror kreves av deg, så skal du se det går så fint så. Jeg kjenner svært få menn jeg vil karakterisere som både sterke og sexy i hverdagen (hele tida), likevel har de fleste greid å få seg både partner og karriere. Jeg vil ikke betegne min kjære som både sterk og sexy til det daglige, men hva gjør vel det, så lenge vi får være oss selv? Dessuten synes jeg det er litt snodig hvis du faktisk tror at dere menn oppleves som sterke og sexy i hverdagen. Mulig DU føler at det kreves av dere, men dere fremstår absolutt ikke sånn (og lever dermed ikke opp til disse innbilte kravene), og for å være helt ærlig synes jeg dere er ganske så flotte likevel... Merker jeg synes litt synd i deg hvis du faktisk opplever hverdagen sånn. Som sagt, jeg tror det sitter i hodet ditt, eventuelt har du en ekstremt overfladig omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #91 Del Skrevet 15. juni 2009 I dette tilfellet er jeg faktisk enig med Brutal mann at trådstarter overreagerte. Hun mistet jo helt likevekten. Selv om dere andre damer kanskje også har slike tendenser, går det an ved ettertanke å innrømme for seg selv at dette ikke var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2009 #92 Del Skrevet 15. juni 2009 For å si det sånn, så sa vel jeg ganske tidlig i tråden at nå var det på tide at TS tok på både bremser og virkelighetsbriller. Vi tenker forskjellig, og at en mann, når man har en avtale bekrefter denne samme dag, det er ikke uvanlig. Selvsagt har vi opplevd kalde føtter og avlysning, men vi regner ikke med det før det motsatte er bevist. Og stresser og hauser man så mye opp i forkant, så er det jo ikke rart at daten blir litt nedtur. Pust med magen jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. juni 2009 #93 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke enig! Det er faktisk ikke standard å vente så lenge! Hva skulle hun gjort? Hatt pc-en på døgnet rundt? Å vente så lenge som han gjorde gjør meg misenksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #94 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke enig! Det er faktisk ikke standard å vente så lenge! Hva skulle hun gjort? Hatt pc-en på døgnet rundt? Å vente så lenge som han gjorde gjør meg misenksom Hun kunne slått seg til ro med at de hadde en avtale på et gitt tidspunkt. Det er ikke nødvendig å vite hvilket sted man skal møtes lenge før man skal dra dit. Og hvis dette skulle vært en mann som feiget ut er det likevel ingen grunn til å bli hysterisk. Vær heller kul og avslappet. "Fint, da slapp jeg å kaste bort tid på en dust," tenker man da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2009 #95 Del Skrevet 15. juni 2009 Har jeg en avtale klokka 2100, og kun mangler møtested, så svetter ikke jeg før i 2000-tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. juni 2009 #96 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis slik behandling er ok for dere har dere lite respekt for dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2009 #97 Del Skrevet 15. juni 2009 Hva? Det handler jo ikke om å ikke ha respekt for seg selv, når man har en avtale, den er booket og bænkers det er bare hvor man skal man ikke vet? Og da har man ikke respekt for seg selv med mindre man maser om bekreftelse på at man faktisk skal treffes? Nei vet du hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2009 #98 Del Skrevet 15. juni 2009 Mari, de HADDE en avtale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 15. juni 2009 #99 Del Skrevet 15. juni 2009 Alt jeg sier er at det finnes mange av oss som foretrekker å vite slikt tidligere. Og hadde det vært meg så hadde jeg begynt å tenke på plan B rundt kl. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #100 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja da, Mari er en idiot...whatever. Han kan ha ombestemt seg som hun skriver og faktisk hatt intensjoner om å ikke gå. Og slik virker det også. Null pip på en fredag kveld før i siste liten er ikke OK for meg i hvertfall. Men min tid er for meg verdifull Han kan ha tenkt ditt og han kan ha tenkt datt og hun tenkte ditt og så tenkte hun datt.... Hvis dere idioter hadde brukt halvparten så lang tid på å fantasere om ting som kun skjer inni de små underutviklede hodene deres, og mer tid på å forholde dere til fakta, så hadde dere fått det mye bedre med dere selv. Faktum er at de hadde en avtale, han tok kontakt tre timer før de skulle ut, og han holdt ord. Tre timer er faktisk ikke i siste liten, hvis det ikke er snakk om en lang reiseavstand. Dessuten er det ingen lov som sier at det absolutt må være HAN som tar kontakt, og ikke omvendt. Din tid er verdifull? Jaja, det er vel derfor du er singel, tenker jeg. Eller kanskje pga mangel på sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå