Gå til innhold

Skulle truffet min nettflørt ikveld, MEN...

Jegergjest

Anbefalte innlegg

Høres jo ut som en riktig gentleman dette her. ^_^

Han fortjener da definitivt en second date om interessen er der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortelle mer! Hvorfor vil du ikke? Har han spurt om en date til? Hvis du ikke er sikker på om du vil eller ikke, er det kanskje lurt å prøve seg på en date til. Ofte kan man forandre mening etter man bli bedre kjent med personen, så best å ikke dumpe han før du er sikker mener jeg :)

Uff, vet ikke, han virket litt for stiv for min smak. Personligheten, ikke utseende. Men vi snakket fint- non-stop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Uff, vet ikke, han virket litt for stiv for min smak. Personligheten, ikke utseende. Men vi snakket fint- non-stop.

Du kan jo ta en date til for å finne ut av det. Du forplikter deg ikke til å gifte deg med han av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle mer! Hvorfor vil du ikke? Har han spurt om en date til? Hvis du ikke er sikker på om du vil eller ikke, er det kanskje lurt å prøve seg på en date til. Ofte kan man forandre mening etter man bli bedre kjent med personen, så best å ikke dumpe han før du er sikker mener jeg :)

Helt enig! Hvis det er noe jeg har lært etter litt dating, så er det at man bør gi folk en sjanse når man ikke er helt 100% sikker på hva man synes om personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Høres ikke ut som du liker han spesielt godt. Da er det vel ikke noen grunn til å kaste bort mer tid på han. Man går ikke på date bare for å være snill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvis du hadde likt han hadde du ikke vært i tvil om du ville treffe han igjen. Da hadde du hatt magen full av sommerfugler nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde likt han hadde du ikke vært i tvil om du ville treffe han igjen. Da hadde du hatt magen full av sommerfugler nå!

æsj, har magen full av en flaske vin fra i går...er fremdeles såå fyllesjuk.

Men hvordan skal jeg "dumpe" ham? Han var så gentleman og søt, jeg kan ikke kjøre forsvinningsgreien med ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje han mykner opp litt etterhvert ;) det tar tid å kjene et annet menneske vet du, har opplevd det samme selv og likt fyren bedre og bedre, men føles det helt feil så dropper du det selvfølgelig. selv heier jeg deg inn i en date nr. to, men betal litt for deg selv da så du slepper å føle at du skylder han noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du nok ha rett i. Men jeg må si jeg reagerer på å få vite spesielle ønsker, selvom dette sikkert er ganske utbredt, før vi i det hele tatt har truffet hverandre i virkeligheten. Jeg har faktisk kjent en del menn, tro det eller ei :fnise: , eventuelle fetisjer og slikt er ikke noe vi snakker om før vi er blitt nærmere kjent med og trygge på hverandre.

Enig i dette. Ble det noe av daten?

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Enig i dette. Ble det noe av daten?

*nysgjerrig*

Nei. Jeg hadde to å velge mellom, men det ble ingen av dem, for jeg ble syk og har tilbrakt en del av dagen på legevakten og har tatt det veldig med ro hjemme. Så sånn var det :) . Hvis jeg har frisknet til til i morgen, får jeg besøk av han som jeg synes jeg kjenner best. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
æsj, har magen full av en flaske vin fra i går...er fremdeles såå fyllesjuk.

Men hvordan skal jeg "dumpe" ham? Han var så gentleman og søt, jeg kan ikke kjøre forsvinningsgreien med ham...

Du driter i å ta kontakt. Når han så spør hva som skjer så sier du som sant er at du ikke ser noe fremtid i å ha en relasjon til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fri meg for følelsen av at det ikke er så enkelt å falle for noen man skjelte ut på KG bare timer før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bambi_25
Jeg kan ikke fri meg for følelsen av at det ikke er så enkelt å falle for noen man skjelte ut på KG bare timer før...

Enig i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå ja, det er vel heller det at rollene er byttet litt om nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi

Er jeg den eneste som ikke greier å tro at hun som kaller seg TS faktisk ER trådstarter? Trådstarter hadde jo eget nick, "Jegergjest".

Jeg er også nysgjerrig, men nytter lite når jeg ikke vet om vedkommede faktisk er TS eller ei...=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss

Joda, i nødens stund når man tror man er sviktet er det lett å si ting som man trekker tilbake igjen når det viser seg at man tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Joda, i nødens stund når man tror man er sviktet er det lett å si ting som man trekker tilbake igjen når det viser seg at man tok feil.

Det vitner jo bare om mangel på ryggrad og karrakter. Om en ikke kan stå for det en sier, uansett stressnivå, så har en ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det vitner jo bare om mangel på ryggrad og karrakter. Om en ikke kan stå for det en sier, uansett stressnivå, så har en ett problem.

Nå tar du utsagnet ut av sammenheng igjen. TS hun trodde hun hadde blitt sviktet, men hun tok feil og det er lov. Du har provoserende lav sosial intelligens "brutal" mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...