Gå til innhold

Skulle truffet min nettflørt ikveld, MEN...

Jegergjest

Anbefalte innlegg

Kan være at han lurte på om du skulle pynte deg veldig eller om du satset på litt nabojente-look. Ikke dump ham uten noe videre grunn enn at han spurte hva du skal ha på deg, det blir så barnslig at jeg ikke har ord for det. Vær litt selvsikker, jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S
Til det siste du skriver, det er jeg i grunnen enig i. Jeg får ta med pistol, hehe. Jeg likte ikke at han spør om påkledning uten å oppgi noen grunn. Jeg dropper denne mannen, tror jeg, i hvert fall i første omgang. Nå føler jeg meg dum, som om jeg skulle vært helt uerfaren :( .
Næsj. Det er jo ikke verre enn at du kan spørre om hvorfor han lurer på hva du skal ha på deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Kan være at han lurte på om du skulle pynte deg veldig eller om du satset på litt nabojente-look. Ikke dump ham uten noe videre grunn enn at han spurte hva du skal ha på deg, det blir så barnslig at jeg ikke har ord for det. Vær litt selvsikker, jente!

Jeg er redd for at jeg fremstår som veldig naiv. Jeg svarte ham at jeg ikke kunne si nå om hva jeg kom til å ha på meg, må se an vær og temperatur. Men han har tidligere gitt uttrykk for at han har en strømpefetisj. Derfor ble jeg litt skeptisk. Denne mannen bor i Oslo, jeg i en annen by. Selvom jeg har bodd i Oslo i mange år, er jeg ukjent med utesteder der nå. Det var derfor jeg skulle komme hjem til ham først. Det er jo fort gjort å skifte til et passende antrekk, enten man skal ut på byen eller gå tur i skogen :) .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg mener ikke å kuppe tråden, men er en smule tvilrådig nå. Jeg har en avtale om å treffe en mann i morgen. Vi har chattet med hverandre noen måneder og også snakket på telefon. Vi har sendt sms-er til hverandre nå nettopp. Han spør om hva jeg kommer til å ha på meg??? Hvordan skal jeg oppfatte det? Han nevner ikke noe om han eventuelt har planlagt noe.

Oh, jeg hadde en fyr på nettet som spurte om det samme kvelden før vi skulle treffes en gang. Jeg svarte "grå kort jakke" (jeg trodde han spurte for å kunne kjenne meg igjen), så får jeg mail tilbake "mente du et grått kort skjørt?". Og før dette, no red lights liksom....

Jeg mistet fort lysten til å treffe ham, men gikk likevel, og der måtte jeg høre om både trekanter og ande oppnåelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Jeg er redd for at jeg fremstår som veldig naiv. Jeg svarte ham at jeg ikke kunne si nå om hva jeg kom til å ha på meg, må se an vær og temperatur. Men han har tidligere gitt uttrykk for at han har en strømpefetisj. Derfor ble jeg litt skeptisk. Denne mannen bor i Oslo, jeg i en annen by. Selvom jeg har bodd i Oslo i mange år, er jeg ukjent med utesteder der nå. Det var derfor jeg skulle komme hjem til ham først. Det er jo fort gjort å skifte til et passende antrekk, enten man skal ut på byen eller gå tur i skogen :) .

Har han nevnt strømpefetisj, var det sannsynligvis strømpene/undertøet/mangel på undertøy han egentlig spurte om. *erfaren dater*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fremdeles fyren er verdt en sjanse, til tross for at det at han tidligere har uttrykt den fetisjen er et .. uhm. signal. For alt du vet er han drømmemannen din, bortsett fra at han er litt ensporet før den første daten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
En strømpefetisj er da ikke noe å dumpe en mann for. De fleste menn liker strømper...

Det kan du nok ha rett i. Men jeg må si jeg reagerer på å få vite spesielle ønsker, selvom dette sikkert er ganske utbredt, før vi i det hele tatt har truffet hverandre i virkeligheten. Jeg har faktisk kjent en del menn, tro det eller ei :fnise: , eventuelle fetisjer og slikt er ikke noe vi snakker om før vi er blitt nærmere kjent med og trygge på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Spørs om ts er på date og oppdaterer oss etterpå om hvor tåpelig det var å være så på tuppa :gjeiper:

Jeg håper det for tss skyld iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

vanskelig i oppdatere når man kanskje enda er på date og innsett at man overreagerte..? Vi får satse på at det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter i spenning..

Satser på at det ble date, for hvis ikke hadde hun vel vært inne her og skrevet..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det ble date!

Han meldte i 6-tiden. Har på følelsen at han først ikke ville gå, men så ombestemte seg, for da jeg kom stod han foran restauranten, med en veldig likegyldig holdning og pratet i mobilen. Men til gjengjeld ble han veldig hooket i løpet av kvelden og jeg fikk ikke gått hjem før 03.00!

Han betalte over 1000 kr i løpet av kvelden, føler nesten som om jeg "skylder" ham en second date nå...men jeg er ikke så sikker på om jeg vil :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ja da, det ble date!

Han meldte i 6-tiden. Har på følelsen at han først ikke ville gå, men så ombestemte seg, for da jeg kom stod han foran restauranten, med en veldig likegyldig holdning og pratet i mobilen. Men til gjengjeld ble han veldig hooket i løpet av kvelden og jeg fikk ikke gått hjem før 03.00!

Han betalte over 1000 kr i løpet av kvelden, føler nesten som om jeg "skylder" ham en second date nå...men jeg er ikke så sikker på om jeg vil :sukk:

Fortelle mer! Hvorfor vil du ikke? Har han spurt om en date til? Hvis du ikke er sikker på om du vil eller ikke, er det kanskje lurt å prøve seg på en date til. Ofte kan man forandre mening etter man bli bedre kjent med personen, så best å ikke dumpe han før du er sikker mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...