Jegergjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg ble "kjent" med en veldig kjekk fyr på nett (utrolig gøy når man er på jobb foran pc-en hele dagen og vil sprite ting litt opp ) og han foreslo at vi skulle treffes i kveld (fredag) og vi lagde en avtale om kl. 9. Vi skrev til hverandre fremtil onsdag, men nå er det plutselig stille fra hans side, og klokken er nesten 12. Jeg forventet å få vite HVOR i går, men han har ikke logget seg på. Skal jeg tolke dette som avvisnintg? og why? var hans idé. Jeg klarte ikke å styre meg og sendte en mld for en halvtime siden. litt sånn flørtete, og byttet om på tiden litt. Var dette unødvendig? Er jeg blitt avvist? det er da normalt å avtale slikt i hvertfall en dag før?? eller? Han virket forsåvidt utrolig skjønn når vi skrev til hverandre, og jeg ser veldig bra ut, så det kan ikke ha vært det... Any thoughts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #2 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg ble "kjent" med en veldig kjekk fyr på nett (utrolig gøy når man er på jobb foran pc-en hele dagen og vil sprite ting litt opp ) og han foreslo at vi skulle treffes i kveld (fredag) og vi lagde en avtale om kl. 9. Vi skrev til hverandre fremtil onsdag, men nå er det plutselig stille fra hans side, og klokken er nesten 12. Jeg forventet å få vite HVOR i går, men han har ikke logget seg på. Skal jeg tolke dette som avvisnintg? og why? var hans idé. Jeg klarte ikke å styre meg og sendte en mld for en halvtime siden. litt sånn flørtete, og byttet om på tiden litt. Var dette unødvendig? Er jeg blitt avvist? det er da normalt å avtale slikt i hvertfall en dag før?? eller? Han virket forsåvidt utrolig skjønn når vi skrev til hverandre, og jeg ser veldig bra ut, så det kan ikke ha vært det... Any thoughts? Vet ikke om man kan snakke om hva som er normalt. For meg er det normalt å avtale slikt så sent som samme ettermiddag. (For min eks var det normalt å vite tre dager i forveien. Nå var det ikke det som var vårt hovedproblem, men det var en slitasjekilde...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. juni 2009 #3 Del Skrevet 12. juni 2009 Det eneste riktige svaret her må være; du må nesten vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegergjest Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2009 Er jeg masete som sendte den mld? Nå er jeg redd for å virke despo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. juni 2009 #5 Del Skrevet 12. juni 2009 Masete og masete. Jeg hadde ventet til etter arbeidstid med å melde, men nå skal det sies at jeg har datet mye og har et veldig rolig forhold til det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #6 Del Skrevet 12. juni 2009 Er jeg masete som sendte den mld? Nå er jeg redd for å virke despo.. Om du er masete, kommer an på hva du skrev. Men jeg ville ikke ha sendt en til, hvis du ikke faktisk MÅ bytte tidspunkt. Hvis han ikke lar høre fra seg, bør han ha en jævlig god unnskyldning for at det skal være aktuelt å møte ham senere, uansett hva du føler for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. juni 2009 #7 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg ville også venta til arbeidsdagen er over. Du hører sikkert noe innen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegergjest Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har aldri hatt en nettdate før, men det er da rart å backe off på denne måten uansett? en avtale er en avtale?? Eller gjelder løsere regler på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #9 Del Skrevet 12. juni 2009 Dere har jo gjort en avtale om kl 21 i kveld, så da må du bare holde deg til det. Synes ikke det er så rart at han venter til samme dag med å foreslå sted. Men hvis du ikke hører fra han innen kl 19 kan du vel regne med han har backet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 12. juni 2009 #10 Del Skrevet 12. juni 2009 Har litt ymse erfaringer fra nettdating, og dette høres helt klart ut som kalde føtter fra hans side..! Plutselig ble det kanskje mer alvor enn han hadde tenkt, han får prestasjonsangst hvis han har gitt et visst bilde av seg selv på nett som han er usikker på om han lever opp til live eller ett eller annet. Ikke send flere meldinger, hev deg over det og spill kostbar. Han burde absolutt ha gitt deg en tilbakemelding på sted osv., kjedelig hvis du setter av hele kvelden uten å høre fra han! Håper du har en plan B på hva du kan finne på hvis han disser deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juni 2009 #11 Del Skrevet 12. juni 2009 Har litt ymse erfaringer fra nettdating, og dette høres helt klart ut som kalde føtter fra hans side..! Plutselig ble det kanskje mer alvor enn han hadde tenkt, han får prestasjonsangst hvis han har gitt et visst bilde av seg selv på nett som han er usikker på om han lever opp til live eller ett eller annet. Ikke send flere meldinger, hev deg over det og spill kostbar. Han burde absolutt ha gitt deg en tilbakemelding på sted osv., kjedelig hvis du setter av hele kvelden uten å høre fra han! Håper du har en plan B på hva du kan finne på hvis han disser deg? Han hadde mange opplastete bilder, kanskje 6-7. Og han er veldig kjekk. Jeg syns også at jeg burde ha hørt noe nå. Fy f...! dette er idiotisk oppførsel fra en voksen (30) mann altså!! Jeg har ingen plan B, tenkte ikke at jeg kunne bli stood up, skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #12 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har aldri hatt en nettdate før, men det er da rart å backe off på denne måten uansett? en avtale er en avtale?? Eller gjelder løsere regler på nettet?? Han har jo ikke backet off! Det er mange timer til kl 21... Har litt ymse erfaringer fra nettdating, og dette høres helt klart ut som kalde føtter fra hans side..! Plutselig ble det kanskje mer alvor enn han hadde tenkt, han får prestasjonsangst hvis han har gitt et visst bilde av seg selv på nett som han er usikker på om han lever opp til live eller ett eller annet. Med fare for å være generaliserende: Hvorfor skal damer alltid TOLKE så fælt? Håper du har en plan B på hva du kan finne på hvis han disser deg? Nei, hvorfor skal man ha en plan B??? Det er jo det samme som å ikke stole på at han kommer. En forferdelig dårlig start fra TS side i så fall, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #13 Del Skrevet 12. juni 2009 Fy f...! dette er idiotisk oppførsel fra en voksen (30) mann altså!! Ja men for f... selv, han har jo ikke brutt en eneste avtale ennå!!! Hvis det i det hele tatt finnes noe problem her, så er det at han ikke gjør som du forventer. Har du fortalt ham at du liker å få beskjed god tid i forveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #14 Del Skrevet 12. juni 2009 Slapp helt av, han er sikkert veldig opptatt med jobben eller noe annet, og skjønner ikke på at du forventer å få vite sted i god tid. Du hører nok fra han i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juni 2009 #15 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg gjør det!! Var inne siden nettopp og så at han hadde vært pålogget, men unngått å lese mld min! Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 12. juni 2009 #16 Del Skrevet 12. juni 2009 Syns du stresser litt unødvendig her jeg da. Vent til arbeidsdagen er over og se hva som skjer da. Og om han bare tørker vekk uten forklaring, så er det kanskje like greit. Når det gjelder nettflørting/nettdating, tror ihvertfall jeg at det kan være greit å være litt avventende. Er nok mange som får kalde føtter når man skal krysse grensen fra nett til virkelighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #17 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg gjør det!! Var inne siden nettopp og så at han hadde vært pålogget, men unngått å lese mld min! Idiot! Ja, han høres ut som en idiot. Foreslår at du inngår en annen avtale for kvelden, så slipper du å tenke mer på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #18 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, han høres ut som en idiot. Foreslår at du inngår en annen avtale for kvelden, så slipper du å tenke mer på han. Dumt om han ringer i ettermiddag, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bambi_25 Skrevet 12. juni 2009 #19 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg gjør det!! Var inne siden nettopp og så at han hadde vært pålogget, men unngått å lese mld min! Idiot! Ja tenk om han ikke hadde tid? Var logget på i noen minutter før han måtte rase fra pcn uten og få svart? syns du lager store problemer ut av ikke noe, fortsatt masse tid til å kontakte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. juni 2009 #20 Del Skrevet 12. juni 2009 Min erfaring: Han mener dere har en avtale kl ni. Han kontakter deg når han har tid, dere har jo avtalt, så var er stresset? Og så treffes dere klokka ni. Han har fått kalde føtter. Jeg har opplevd begge deler. Og så langt jeg kan se er sannsynligheten like stor. Jeg er dog slik skrudd sammen at jeg hadde regnet med det var den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå