LykkeAmelia Skrevet 11. juni 2009 #1 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er kun 20 år! Jeg vet det er sprøtt, fordi jeg er ung, har livet fremfor meg, og blablabla. Jeg Hadde kjæreste fra jeg var 15 - 19. Bruddet var forferdelig vondt, og tok et år å komme over han. Nå har jeg snart vært singel i 2 år. I min vennekrets er vi ca 20 stykker. JEG er den ENESTE som er singel! 1 av 20 20-21åringer så er jeg den eneste single! Er ikke dette litt uvanlig? Prøver å ikke få panikk, men uten en eneste venninne som er singel er det ikke lett! Var ute med to venninner og drakk øl sist uke, satt og snakket på en pub, det var koselig å vær sammen med de uten kjærestene ( det skjer ikke ofte)!! Men det eneste de snakka om var samboerskap, nytt kjøleskap, bryllup og barn. Jeg følte meg mer ensom enn noen gang, fordi jeg vet jeg er sååå langt fra alt dette som de snakker om. Jeg vet jeg ikke bør ha panikk, jeg er tross alt bare 20 år. Men det er ikke lett å treffe noen når det bare er par i vennekretsen, jeg jobber (Føler det er lettere å treffe gutter viss man er student, alle på min jobb er hvertfall opptatt)...Og det er ikke lett å være den eneste som alltid kommer alene på sammenkomster. Skulle så ønske at jeg hadde en singel venninne, bare en eneste en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
triino Skrevet 11. juni 2009 #2 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er kun 20 år! Jeg vet det er sprøtt, fordi jeg er ung, har livet fremfor meg, og blablabla. Jeg Hadde kjæreste fra jeg var 15 - 19. Bruddet var forferdelig vondt, og tok et år å komme over han. Nå har jeg snart vært singel i 2 år. I min vennekrets er vi ca 20 stykker. JEG er den ENESTE som er singel! 1 av 20 20-21åringer så er jeg den eneste single! Er ikke dette litt uvanlig? Prøver å ikke få panikk, men uten en eneste venninne som er singel er det ikke lett! Var ute med to venninner og drakk øl sist uke, satt og snakket på en pub, det var koselig å vær sammen med de uten kjærestene ( det skjer ikke ofte)!! Men det eneste de snakka om var samboerskap, nytt kjøleskap, bryllup og barn. Jeg følte meg mer ensom enn noen gang, fordi jeg vet jeg er sååå langt fra alt dette som de snakker om. Jeg vet jeg ikke bør ha panikk, jeg er tross alt bare 20 år. Men det er ikke lett å treffe noen når det bare er par i vennekretsen, jeg jobber (Føler det er lettere å treffe gutter viss man er student, alle på min jobb er hvertfall opptatt)...Og det er ikke lett å være den eneste som alltid kommer alene på sammenkomster. Skulle så ønske at jeg hadde en singel venninne, bare en eneste en! Hei ville bare si at jeg forstår deg utrolig godt!! Jeg har da aldri hatt et ordentlig forhold :o Jeg sitter hver eneste dag og tenker, HVORFOR?? Alle vennene mine har jo kjæreste, hvorfor har ikke jeg?! Det eneste jeg vet er at for det første er jeg utrolig kresen, og for det andre har jeg så ufattelig dårlig selvtillit!! Jeg vil så gjerne møte div gutter, men tør ikke! Og jeg bor i en ganske så liten by der alle vet det meste om alle.. er det en fin og snill gutt som jeg godt kunne tenkt meg å bli bedre kjent med viser det seg at han enten er en av de mange x'ene til noen av vennene mine, eller så er han broren til en vennine osvosv.. Også er jeg den som bryr meg så ALT for masse om hva andre synes! Men før var det liksom helt ok og ikke ha kjæreste, for jeg hadde ei vennine som var "der" sammen med meg.. Så det trøstet meg liksom litt at vi var to, pluss at vi var sammen 24/7.. MEN, så fikk hun plutselig type! kan så å si ikke huske sist jeg så henne, og før var vi som knoll og tott, vi var sammen hele tiden og snakket om de andre vennene våre som aldri hadde tid til oss lengre pga av kjæresten.. fint det viste seg at hun ble akkurat lik de andre.... :/ Men jeg skal jo ikke si noe, siden jag ikke har hatt type før så vet jeg jo ikke helt 100%, men jeg kan så å si med hånden på hjertet si at jeg hadde ALDRI kommet til å brukt all min tid på typen, hadde faktisk vært med vennene mine også! Du er ikke alene.. Bare synd vi ikke er i samme venne gjeng hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeAmelia Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei ville bare si at jeg forstår deg utrolig godt!! Jeg har da aldri hatt et ordentlig forhold :o Jeg sitter hver eneste dag og tenker, HVORFOR?? Alle vennene mine har jo kjæreste, hvorfor har ikke jeg?! Det eneste jeg vet er at for det første er jeg utrolig kresen, og for det andre har jeg så ufattelig dårlig selvtillit!! Jeg vil så gjerne møte div gutter, men tør ikke! Og jeg bor i en ganske så liten by der alle vet det meste om alle.. er det en fin og snill gutt som jeg godt kunne tenkt meg å bli bedre kjent med viser det seg at han enten er en av de mange x'ene til noen av vennene mine, eller så er han broren til en vennine osvosv.. Også er jeg den som bryr meg så ALT for masse om hva andre synes! Men før var det liksom helt ok og ikke ha kjæreste, for jeg hadde ei vennine som var "der" sammen med meg.. Så det trøstet meg liksom litt at vi var to, pluss at vi var sammen 24/7.. MEN, så fikk hun plutselig type! kan så å si ikke huske sist jeg så henne, og før var vi som knoll og tott, vi var sammen hele tiden og snakket om de andre vennene våre som aldri hadde tid til oss lengre pga av kjæresten.. fint det viste seg at hun ble akkurat lik de andre.... :/ Men jeg skal jo ikke si noe, siden jag ikke har hatt type før så vet jeg jo ikke helt 100%, men jeg kan så å si med hånden på hjertet si at jeg hadde ALDRI kommet til å brukt all min tid på typen, hadde faktisk vært med vennene mine også! Du er ikke alene.. Bare synd vi ikke er i samme venne gjeng hehe... Det er rart med det..hvordan venninner plutselig ikke har tid til deg lenger når de får kjæreste. Jeg har lovt meg selv å aldri bli sånn. De to siste helgene har jeg vært helt alene, det var fælt...alle andre var opptatt. takk gud jeg er glad jeg har en jobb jeg kan tilbringe 8 timer hver dag, viss ikke hadde eg gått på veggen. Haha, nå høres jeg ut som jeg ikke har noe å gjør på, men det har jeg. Går på kurs en gang i uka, trener, går på cafe og prøver å sosialisere meg. Synd med hun venninnen din som bare er med kjæresten sin, det gjør vondt å "miste" en venninne sånn. Har du andre single venninner å henge med? Du skulle bodd i Bergen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 11. juni 2009 #4 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei hei! Jeg er også 20 år, og kjenner meg litt igjen i din situasjon. Mine beste venner, har alle blitt "voksne" før meg, og sitter der i seriøse forhold - og noen av dem har også fått barn.. Når jeg begynte å tenke over min egen situasjon (høres ut som om jeg har hatt det heeeelt forferdelig:P), visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Kjedelig å sitte der- ung, og klar til å leve litt- uten gode venner å oppleve ting med.. Jeg valgte så å flytte; for å treffe nye mennesker, nemlig folk som er samme sted i livet som meg selv. Flytta til DK, og jeg trives veldig godt. Bodd her et år, og truffet mennesker som passer til meg og min situasjon. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #5 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er kun 20 år! Jeg vet det er sprøtt, fordi jeg er ung, har livet fremfor meg, og blablabla. Jeg Hadde kjæreste fra jeg var 15 - 19. Bruddet var forferdelig vondt, og tok et år å komme over han. Nå har jeg snart vært singel i 2 år. I min vennekrets er vi ca 20 stykker. JEG er den ENESTE som er singel! 1 av 20 20-21åringer så er jeg den eneste single! Er ikke dette litt uvanlig? Prøver å ikke få panikk, men uten en eneste venninne som er singel er det ikke lett! Var ute med to venninner og drakk øl sist uke, satt og snakket på en pub, det var koselig å vær sammen med de uten kjærestene ( det skjer ikke ofte)!! Men det eneste de snakka om var samboerskap, nytt kjøleskap, bryllup og barn. Jeg følte meg mer ensom enn noen gang, fordi jeg vet jeg er sååå langt fra alt dette som de snakker om. Jeg vet jeg ikke bør ha panikk, jeg er tross alt bare 20 år. Men det er ikke lett å treffe noen når det bare er par i vennekretsen, jeg jobber (Føler det er lettere å treffe gutter viss man er student, alle på min jobb er hvertfall opptatt)...Og det er ikke lett å være den eneste som alltid kommer alene på sammenkomster. Skulle så ønske at jeg hadde en singel venninne, bare en eneste en! Skjønner veeldig godt hva du mener, sånn generelt i Norge er det jo MANGE single, men jeg kjenner meg veldig igjen i fremstillingen din. 99% av kompisene mine er ikke single, og da blir det såklart svært begrensa hva de blir med på, og er det noe som skjer er det gjerne kun par og par-snakk...Føler seg klart utafor av sånt, tror det er naturlig å få litt sånn "panikk" feeling på det selv om man er 20 eller 32 når man føler at "alle" andre er i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #6 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Det eneste jeg vet er at for det første er jeg utrolig kresen, og for det andre har jeg så ufattelig dårlig selvtillit!! Syns det er så rart å være utrolig kresen og samtidig ha ufattelig dårlig selvtillit..Er ikke det litt selvmotsigende? De jeg kjenner med super dårlig selvtillit er jo mennesker som bare blir sjeleglad om en gutt/jente viser de oppmerksomhet og heller krever alt for lite av partneren enn alt for mye...Ikke ment som kritikk altså...bare lurer...må jo såklart være en som faller i smak da, å har du en "kresen" smak er jo det en ærlig sak hehe... Endret 11. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 11. juni 2009 #7 Del Skrevet 11. juni 2009 Skjønner veeldig godt hva du mener, sånn generelt i Norge er det jo MANGE single, men jeg kjenner meg veldig igjen i fremstillingen din. 99% av kompisene mine er ikke single, og da blir det såklart svært begrensa hva de blir med på, og er det noe som skjer er det gjerne kun par og par-snakk...Føler seg klart utafor av sånt, tror det er naturlig å få litt sånn "panikk" feeling på det selv om man er 20 eller 32 når man føler at "alle" andre er i forhold... Hva er typisk par-snakk? Kanskje jeg også har blitt utsatt for det... Etter hvert i et forhold, når den verste ny-forelsket-fasen går over, så tilbringer vel ikke par all tiden sammen? Da må det da være mulig å finne på ting igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #8 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hva er typisk par-snakk? Kanskje jeg også har blitt utsatt for det... Etter hvert i et forhold, når den verste ny-forelsket-fasen går over, så tilbringer vel ikke par all tiden sammen? Da må det da være mulig å finne på ting igjen. Med "par-snakk" mener jeg sånn at du møter opp og skal være sammen med 4 kamerater av deg, men så sitter de 4 kompisene dine og snakker om - dama, svigers, ungeplaner, kjøpe hus sammen, hvor ofte de har sex med partnern, at vi får ta en middag med alle sammen en dag "alle parene"...osv Mens du sitter og riper i bordflata hehe Endret 11. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
triino Skrevet 11. juni 2009 #9 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er rart med det..hvordan venninner plutselig ikke har tid til deg lenger når de får kjæreste. Jeg har lovt meg selv å aldri bli sånn. De to siste helgene har jeg vært helt alene, det var fælt...alle andre var opptatt. takk gud jeg er glad jeg har en jobb jeg kan tilbringe 8 timer hver dag, viss ikke hadde eg gått på veggen. Haha, nå høres jeg ut som jeg ikke har noe å gjør på, men det har jeg. Går på kurs en gang i uka, trener, går på cafe og prøver å sosialisere meg. Synd med hun venninnen din som bare er med kjæresten sin, det gjør vondt å "miste" en venninne sånn. Har du andre single venninner å henge med? Du skulle bodd i Bergen :D Ja det er utrolig rart med det : / ja jeg har sakt med vennene mine at blir jeg sånn så skal de få skyte meg med en gang! Er det noe jeg aldri vil bli så er det sånn! Nå i helga var jeg faktisk i bursdag til ei vennine av meg, var i grunn sånn girl party, så jeg fikk vært med dem da :D det var kolselig! Det er en av mine gode venner som ikke har type, men det blir så utrolig "ensformig" å være sammen med henne hele tiden. hun er en utrolig god vennine, men hun er det typen det blir litt for masse av til tider.. Har også et par "små" venniner som ikke har type, men er liksom ikke så gode venner at vi finner på ting på en måte.. Ja det gjør utrolig vondt! og han har flyttet inn til henne nå, så han er der konstant!! Jeg kan ikke huske sist bare vi to var sammen! Satt faktisk akkurat å så på syden bildene fra i fjor sommer da vi var i syden sammen, savner det så utrolig.. Vi skulle egentlig i år også, men så skulle hun ha med seg typen. hun sa jo selfølgelig at jeg også skule være med, men altså... hva er det for meg å gå sammen med dem å henge i syden? nei vet du hva, da er jeg heller hjemme å jobber.. Var å så på turnusen min for i sommer, og jeg har ikke en eneste fri uke.. det gjør meg egentlig ganske glad.. for da har jeg i allefall noe å gjøre ;p Ja der er synd :o skulle for all del ha flyttet hvor som helst! gleder meg sånn til jeg skal gå videre skole, for da må jeg flytte her fra, siden de ikke har skolen jeg skal gå her Vi får håpe på det beste, at sommeren byr på nye muligheter både på venne siden og kjæreste siden ;p hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 11. juni 2009 #10 Del Skrevet 11. juni 2009 Syns det er så rart å være utrolig kresen og samtidig ha ufattelig dårlig selvtillit..Er ikke det litt selvmotsigende? De jeg kjenner med super dårlig selvtillit er jo mennesker som bare blir sjeleglad om en gutt/jente viser de oppmerksomhet og heller krever alt for lite av partneren enn alt for mye...Ikke ment som kritikk altså...bare lurer...må jo såklart være en som faller i smak da, å har du en "kresen" smak er jo det en ærlig sak hehe... Har ikke så mye med hverandre å gjøre.. Jeg har dårlig selvtillit, men får masse oppmerksomhet fra det andre kjønn- og er kresen som f*#%! hehe.. Så det er som alt annet, forskjellig fra person til person.. Man hører om mange som har dårlig selvtillit, og derfor nøyer seg med "hva som helst", men det er langt fra alle som er sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #11 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Har ikke så mye med hverandre å gjøre.. Jeg har dårlig selvtillit, men får masse oppmerksomhet fra det andre kjønn- og er kresen som f*#%! hehe.. Så det er som alt annet, forskjellig fra person til person.. Man hører om mange som har dårlig selvtillit, og derfor nøyer seg med "hva som helst", men det er langt fra alle som er sånn! Ja, enig i det og mente det ikke som noe kritikk Er jo bare bra, bare pga man har dårlig selvtillit skal man såklart iKKE nøye seg med hva som helst Eneste sånn jeg tenkte var at har du ekstremt dårlig selvtillit så tenker du negativt om deg selv som f.eks - jeg er tykk, jeg er rar, jeg er ikke noe flink, jeg er ikke noe pen, jeg er ikke sosialt komfortabel osv...Da syns jeg det bare er litt rart om man har et slikt selvbilde og fortsatt er sykt kresen f.eks : han hadde ikke bra nok sixpack, han virket ikke selvsikker nok, han har for dårlig jobb, han har for dårlig bil, litt for rare øyne, litt for sosialt keitete osv...Men helt med på det du sier da, bare tenker som så at man prøver jo seg gjerne på de man tror man har sjangs på og er det den høye mørke og kjekkeste gutten i byen, har man kanskje egentlig ikke så dårlig selvtillit... Endret 11. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeAmelia Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 11. juni 2009 Ingen fra Bergen her inne da som kunne tenkt seg å tatt en øl en dag? Uten bryllups- og babysnakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
triino Skrevet 11. juni 2009 #13 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, enig i det og mente det ikke som noe kritikk Er jo bare bra, bare pga man har dårlig selvtillit skal man såklart iKKE nøye seg med hva som helst Eneste sånn jeg tenkte var at har du ekstremt dårlig selvtillit så tenker du negativt om deg selv som f.eks - jeg er tykk, jeg er rar, jeg er ikke noe flink, jeg er ikke noe pen, jeg er ikke sosialt komfortabel osv...Da syns jeg det bare er litt rart om man har et slikt selvbilde og fortsatt er sykt kresen f.eks : han hadde ikke bra nok sixpack, han virket ikke selvsikker nok, han har for dårlig jobb, han har for dårlig bil, litt for rare øyne, litt for sosialt keitete osv...Men helt med på det du sier da, bare tenker som så at man prøver jo seg gjerne på de man tror man har sjangs på og er det den høye mørke og kjekkeste gutten i byen, har man kanskje egentlig ikke så dårlig selvtillit... Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det går fint ann å ha det slik skal jeg si deg! jeg skulle selv ØNSKE over alt i hele verden at jeg ikke var kresen, men sånn er det bare.. Men så har jeg så dårlig selv tillit at jeg føler meg som verdens styggeste selv ved siden av en stygg gutt so mjeg aldri kunne tenkt meg til å sjekke opp en gang.. Og med dette innser jeg to ting, jeg er så stygg at ingen av de "fine" vil ha meg uansett, ikke når de kan velge mellom så mange.. OG at jeg har så dårlig selvtillit at OM en av de "fine og snille" f.eks. sjekker meg opp så føler jeg at alle komplimangene de gir bare er ironi og at de egentlig synes jeg er drit stygg.. så uansett hvordan jeg snur det kommer jeg altså aldri til å få type.. så om jeg bare i det minste kunne slutte å være kresen ELLER få mye bedre selvtillit så hadde jeg kanskje fått til noooe.. bare synd det aldri kommer til å gå åh gud, hva om jeg dør all by my self :o det jeg er så redd for er at jeg liksom bare sitter her å "ser på" mens min så kalte ungdomstid eller hva de kaller det går bort.... Hører ofte folk si "skulle ønske jeg var ung igjen, hendte så masse morro +++"... Jeg ser for meg at jeg selv kommer til å sitte for meg selv å si "skulle ønske jeg var ung igjen, da skulle jeg gitt fan og hadd det morro, i stede for å la alt gå forbi..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 11. juni 2009 #14 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, enig i det og mente det ikke som noe kritikk Er jo bare bra, bare pga man har dårlig selvtillit skal man såklart iKKE nøye seg med hva som helst Eneste sånn jeg tenkte var at har du ekstremt dårlig selvtillit så tenker du negativt om deg selv som f.eks - jeg er tykk, jeg er rar, jeg er ikke noe flink, jeg er ikke noe pen, jeg er ikke sosialt komfortabel osv...Da syns jeg det bare er litt rart om man har et slikt selvbilde og fortsatt er sykt kresen f.eks : han hadde ikke bra nok sixpack, han virket ikke selvsikker nok, han har for dårlig jobb, han har for dårlig bil, litt for rare øyne, litt for sosialt keitete osv...Men helt med på det du sier da, bare tenker som så at man prøver jo seg gjerne på de man tror man har sjangs på og er det den høye mørke og kjekkeste gutten i byen, har man kanskje egentlig ikke så dårlig selvtillit... Ja, forstår godt hva du mener. Finnes vel også ulike grader av dårlig selvtillit.. Og om man har det på den måten som du beskriver, så har man nesten et problem.. Man kan gå etter de sprekeste, men om man hadde en av dem, ville man aldri føle seg verdig.. Hmm.. Det beste er jo bare å ha tro på seg selv og ikke kreve perfektion- hverken når det kommer til en selv, eller til potensielle partnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #15 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det går fint ann å ha det slik skal jeg si deg! jeg skulle selv ØNSKE over alt i hele verden at jeg ikke var kresen, men sånn er det bare.. Men så har jeg så dårlig selv tillit at jeg føler meg som verdens styggeste selv ved siden av en stygg gutt so mjeg aldri kunne tenkt meg til å sjekke opp en gang.. Og med dette innser jeg to ting, jeg er så stygg at ingen av de "fine" vil ha meg uansett, ikke når de kan velge mellom så mange.. OG at jeg har så dårlig selvtillit at OM en av de "fine og snille" f.eks. sjekker meg opp så føler jeg at alle komplimangene de gir bare er ironi og at de egentlig synes jeg er drit stygg.. så uansett hvordan jeg snur det kommer jeg altså aldri til å få type.. så om jeg bare i det minste kunne slutte å være kresen ELLER få mye bedre selvtillit så hadde jeg kanskje fått til noooe.. bare synd det aldri kommer til å gå åh gud, hva om jeg dør all by my self :o det jeg er så redd for er at jeg liksom bare sitter her å "ser på" mens min så kalte ungdomstid eller hva de kaller det går bort.... Hører ofte folk si "skulle ønske jeg var ung igjen, hendte så masse morro +++"... Jeg ser for meg at jeg selv kommer til å sitte for meg selv å si "skulle ønske jeg var ung igjen, da skulle jeg gitt fan og hadd det morro, i stede for å la alt gå forbi..." Stakkars da..høres trist ut! Mente det ikke som kritikk da, bare "tenkte høyt"..Å det du skriver er jo som du sier dårlig selvtillit, men er jo ingenting av det du sier som jeg forbinder med å være kresen..Så kanskje feil å bruke ordet kresen, når det i virkeligheten er den dårlige selvtilliten din som "ødelegger" muligheten for å treffe en..Men samme hva man kaller det såklart, uansett j#vla trist at du har så dårlig selvtillit og håper du finner en kar som klarer å overbevise deg om at du ikke trenger å ha det (og at han er en kjekkas da hehe). Endret 11. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
triino Skrevet 11. juni 2009 #16 Del Skrevet 11. juni 2009 Stakkars da..høres trist ut! Mente det ikke som kritikk da, bare "tenkte høyt"..Å det du skriver er jo som du sier dårlig selvtillit, men er jo ingenting av det du sier som jeg forbinder med å være kresen..Så kanskje feil å bruke ordet kresen, når det i virkeligheten er den dårlige selvtilliten din som "ødelegger" muligheten for å treffe en..Men samme hva man kaller det såklart, uansett j#vla trist at du har så dårlig selvtillit og håper du finner en kar som klarer å overbevise deg om at du ikke trenger å ha det (og at han er en kjekkas da hehe). Ja det er ikke lett å ha det sånn, men det er nokk bare sånn det er.. alle sliter vell med noe.. Hehe ja, at jeg skulle få en kjekk å snill man hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #17 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja det er ikke lett å ha det sånn, men det er nokk bare sånn det er.. alle sliter vell med noe.. Hehe ja, at jeg skulle få en kjekk å snill man hørtes bra ut Mm, det er sant og tror nok det er mange både av gutter og jenter som periodevis sliter litt med selvtilliten, men en får satse på at ting fixer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #18 Del Skrevet 11. juni 2009 Skulle så ønske at jeg hadde en singel venninne, bare en eneste en! Bzzt! Så type er ikke så viktig? Slik at du kunne vert på nivå med dine venninner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 12. juni 2009 #19 Del Skrevet 12. juni 2009 Åh, jeg er akkurat som deg. Jeg er den eneste av venninnene mine som er singel nå og det suger! Rett og slett. Føler at de med type nikker og sier "så så, det går bra" og så drar de hjem til sin forlovede/samboer og koser seg mens jeg sitter alene. Nå bor jeg jo sammen med exen min, men det gjør vel at jeg føler meg enda mer alene egentlig, så gode venner som vi er. TRAGISK! Vil ha en singel venninne jeg kan snakke om singelting med, dra ut og flørte sammen med, og ha noen å diskutere spennende flørtebekjentskaper med (når den tid kommer). Det er ikke det samme med en opptatt venninne, uansett. Men heller opptatte venninner enn ingen venninner sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juni 2009 #20 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, det er utrolig viktig med single venninner. Venninner med kjæreste stiller ikke opp i nærheten av så mye som en singel venninne, selv om de tror det selv. Viktig å ha noen som stiller opp enten det er lørdagskveld eller kanskje en ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå