Gå til innhold

Nettsex - Er dette normalt?

Achmed

Anbefalte innlegg

Sitter nå her og skulle bare sjekke om det hadde skjedd noe spennende før jeg stupte i seng. Jeg har funnet ut at fylle-vrøvl på KG-chaten er ganske så underholdende, så derfor har jeg vært pålogget der hele helga. Følgende samtale utspilte seg der nå nylig:

<Ine> hei....

> Morn ja

<Ine> hvordan går det?

> Bortsett fra at jeg er trøtt går det vel helt greit...

<Ine> orler du å chatte?

<Ine> orker

> Tja, hvis du har noe å si, så :-)

<Ine> jada...... kan jeg få spørre om du er kåt?

> Ja, det kan du få spørre om.

<Ine> ok.... .da spør jeg.... er du kåt?? ;)

> Nei, det er jeg ikke :-)

> Hur så?

<Ine> ok...men da må jeg prøve å finne meg noen andre...typen er

bortreist.. og jeg er så kåt skjønner du....

> Ring han, da vel

<Ine> vi pleier å ha nettsex med andre.. men siden han er bortreist så må

jeg gjøre det alene

<Ine> han sitter på et fly.... jeg har tenkt tanken...

> Er ikke det ganske tafatt uansett?

> Nettsex, mener jeg

<Ine> jo da...men litt forandring fryder...;)

> Joda, men hva om jeg er en pedofil 50-åring med bart og ølvom?

<Ine> det er sjelden vi gjør det, men av og til... og siden jeg ikke har

kontakt med han så søkte jeg nettet..

> Og da fant du meg?

<Ine> ja

<Ine> jo da... men jeg ser deg ikke...;) hva om jeg er feit og ekkel....

kviser over hele kroppen...?;)

> Hehe... En av grunnene til at det skal mye til for at jeg blir kåt akkurat

nå.

[sun Jul 27 23:55:52 CEST 2003] Ine har forlatt privat-chat'en.

Er dette normalt? Hva får man igjen for nettsex/cybersex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Synes ikke det er normalt, og har nok ikke sansen for det der. Virker som om folk skal underholdes for enhver pris, på alle måter...

Pcen min skal i alle fall ikke brukes til slikt, den er privat - og har ingenting med sex å gjøre.

Tror ikke det ville tent meg heller. Så er det sagt. Spennende? Vel - har ikke folk fantasi - eller er de helt hjernetom? Kan virke slik...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ganske normalt nå for tiden.....og det får man jo respektere.

Det er vel for noen spennende at de ikke vet hvem de har "sex" med...og i tillegg er det rimelig harmløst (det forutsetter jo at man IKKE har

en partner som missliker det)

Og tross alt er det ikke det verste man kan tenne på!!

Personlig er det INGENTING ved cybersex som tenner meg, av den årsak at den jeg chatter med kan være naboen...en slektning...en kåt 13 åring...en på 70.....

Nei takke meg til sex med en jeg kan ta og føle på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ihvertfall få inntrykk av at nettsex er vanlig. Normalt, blir vel et annet spørsmål.

Har prøvd det selv, med ganske allright uttelling *blush*. Et par ganger, for et par år siden. Tviler på at dette var en 70-åring, og ihvertfall ikke en 13 åring. Det er visse ting som bare skinner gjennom når folk ordlegger seg skriftlig. Poenget er nå ellers ikke hvem som sitter bak skjermen, men heller hva h*n greier å skape av bilder i hodet på mottaker.

Noen er enkelt og greit drivende god på dette, og da ser jeg heller ikke noe problem med at dette gjøres. Men elskling visste om det altså. Bare for the record. Du vet; ustaggelig nysgjerrighet kan drive oss folk ut i så mye rart.

Det er vel det samme her, som med mye annet, at kvaliteten varierer fra person til person. Ville overhodet ikke giddet å brukt to min på å chatte med en person som var helt skrudd og elendig på å ordlegge seg. Heller ikke en som brukte fem min pr setning.

Noe av cluet, igjen, er vel at hvis du er i en gitt stemning, og den andre senser det (for min del så dreide dette seg om en kombi av tjuvflaks og antenner), stiller de rette spørsmålene, svarer de riktige svarene, som igjen legger opp til en stemning, så kan dette ta helt av før du vet ordet av det.

Fantasibildene kan bare begynne å flyte rundt i hodet, hvor de små triggerne som er viktige kommer på løpende bånd, i ords lyd på skjermen. Det blir en slags mental greie, som faktisk kan være veldig spennende. Igjen med riktig person.

Det kan rett og slett gi en veldig erotisk effekt i kroppen, litt på lik linje med hva en god novelle kan resultere i, bare at dette er mer aktivt.

Dette foregår jo som regel anonymt (vil jeg tro), og igjen, så spiller det vel da liten rolle hvem som sitter der bak.

Jeg greier vel ikke helt å se forskjellen på å "bruke" dette, kontra det å "bruke" en film.

For min del, så er vel det at jeg selv (mer eller mindre tilfeldig) havnet i denne situasjon et bevis godt nok for at det kan sitte andre ellers ryddige, straighte og normale mennesker bak PC'ene sine og bedrive dette.

Dette med at det bare er fæle, overkåte, desperate folk som bedriver nettsex er noe stor tull. De fleste har en PC i hus, og folk bruker den i alle mulige slags jobber, og alle vet hvilket søkeord som brukes hyppigst...

Det jeg kanskje ikke helt forstår, er dette eksemplet du viste over her. En slik setting ville vært utelukket for min del, da det å stupe ut i noe sånt med sånn "er du kåt"-prat, blir avtennende, rett og slett. For rett på sak, og langt ifra måten å gjøre det på.

Har heller ikke noe behov for å prøve dette igjen; fikk stagget nysgjerrigheten de to gangene jeg prøvde.

Kjekt. Nå vet jeg ihvertfall hva det dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he....Skal ærlig innrømme at jeg har prøvd d noen ganger, og jeg skal love at d ikke var noen 70-åring som satt i andre enden...nettopp av de grunnene du nevner.....En gang fikk jeg m meg sambo for å se hvordan jeg klarte å få en fyr til å komme som en eksplosjon (uten at han visste at sambo hang over skulder'n på meg....var kanskje litt dårlig gjort, jeg vet ikke....), og jeg skal love at jeg har aldri sett øya større og mer kulerunde på sambo enn da! Helt uoppfordret sendte han bilde av seg selv (m sladdet fjes) og utstyret sitt , og dette var en fyr rundt midten av 30-årene - Perfect!!! Men d ble m den ene seansen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slutter meg 100% til det Maiken skriver ...

Noen ER drivende gode. Det blir som å lese en erotisk novelle som man selv er med på å skrive.

Jeg ville tro at de fleste som tenner på erotiske noveller også vil tenne på nettsex - vel og merke hvis man finner den rette chattepartneren.

Det er klart jeg lurer av og til hvem jeg egentlig chatter med ... men spiller det egentlig noen rolle? For å bruke novellesammenligningen igjen: hva vet vi om forfatterne bak novellene i Cupido eller på Erotikknett, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:

Det er klart jeg lurer av og til hvem jeg egentlig chatter med ... men spiller det egentlig noen rolle? For å bruke novellesammenligningen igjen: hva vet vi om forfatterne bak novellene i Cupido eller på Erotikknett, f.eks.?

D spiller jo eg ingen rolle hvis man ikke skal møte vedkommende, og skal man møte personen, har han jo dummet seg skikkelig ut hvis han skrytt på seg for mye, ikke sant..... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...