Gå til innhold

Hva er populært av kaker og gjærbakst i bursdag?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Barneselskp

Skal ha selskap til min 4-årige datter og lurer på hva som er populært av kaker. Det blir nok en sjokoladekake evnt. sjokolademuffins siden det er hennes favoritt, men jeg skal bake flere! Det blir både til bursdag hjemme og ha med i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hjemme hos meg er det veldig populært å servere kanelboller/skillingsboller. Faller alltid i smak hos barna, og da får de litt mat i seg også. :wink:

Mvh Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at kokosbolle-kake/skumkake alltid var populært da jeg var liten og bursdagsgjest.

Ellers gikk det vel mest sjokoladekake.

Muffins er alltid praktisk og morsomt.

Og boller med sjokoladebiter eller nonstop inni.

Bollene kan pyntes med melisglasur og nonstop også.

Bløtkaker/kremkaker går det vel heller lite av tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Sjokoladekake er den store gjengangeren her i huset, men ifjor gjorde jeg en liten vri; Jeg skar til kaken og stablet litt oppå hverandre, og vips var det et tog med kjeks til hjul pyntet med godterier. :D

Sommerfugl er også greit å lage. (Rund form, del kaken i to og sett den sammen med de runde sidene mot hverandre)

Ellers går det mye i gelé med vaniljesaus eller is i barnehagen. Blir lett mye sjokoladekaker der :lol:

Enig med Lea at bløtkaker ikke er den helt store suksessen.. *tenke tenke* Kjenner faktisk bare ett barn som liker krem, og det er min minste, men han spiser jo alt, da...

Ellers var jeg i en bursdag da jeg var liten, og der hadde de pyntet bordet med masse godteri innimellom kakene- nam nam.

Uff, nå fikk jeg lyst på kake også :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...