Gå til innhold

Brutale menn og deres fanklubb!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Hehe, nok en gang - om du ikke finner empati,jordnærhet og følelseregister - hos noen av de xxxxx milliardene kvinner som finnes i verden, så er det vel en ørliten mulighet for at feilen ligger hos deg.

Åh? Så menneskers totale mangel på evne til empati ligger som et ansvar hos motparten? Spennende tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh? Så menneskers totale mangel på evne til empati ligger som et ansvar hos motparten? Spennende tanke...

Jepp, siden du ikke klarer å finne noe annet enn den totale mangel på empati i alle verdens milliarder kvinner, så ligger feilen hos deg. Ikke særlig spennende tanke syns nå jeg, heller trist for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jepp, siden du ikke klarer å finne noe annet enn den totale mangel på empati i alle verdens milliarder kvinner, så ligger feilen hos deg. Ikke særlig spennende tanke syns nå jeg, heller trist for din del.

Så fint det må være perfekt i en perfekt verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det må være perfekt i en perfekt verden...

Verden er ikke perfekt, men den er heller ikke så "uperfekt" som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Brutal mann, hvor mye har du egentloig til felles med Konservativ mann? Du oppstod liksom like etter at han ble utestengt, og deres kvinnesyn er ganske likt. Du er dog ikke like ufordragelig av ham, så jeg tenker du kanskje troller litt mindre som brutal enn som konservativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Brutal mann, hvor mye har du egentloig til felles med Konservativ mann? Du oppstod liksom like etter at han ble utestengt, og deres kvinnesyn er ganske likt. Du er dog ikke like ufordragelig av ham, så jeg tenker du kanskje troller litt mindre som brutal enn som konservativ?

Konservativ Mann er da merkbart rasistisk? Noe jeg ikke vil ha på meg for å være. Jeg er bare meg og ingen andre. Forøvrig så liker jeg ikke at en får lov å være uregistrert bruker heller. Én profil per bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brutal kis!

Kan en gi opp noe som ikke finnes? Å elske vet jeg at jeg kan/gjør. Den siden av saken er grei, men andre veien? Aldri. Så hvorfor skal en kaste vekk tid og krefter på å få evner ut av kvinner som de ikke besitter? Da er det mer fruktbart å gjøre det som en vet vil tiltrekke kvinner, nemlig penger. Penger til hus, ferier o.l.

Fem kvinner har sviktet deg. Rent psykologisk er det forståelig at du generaliserer ut fra disse, for i selvforsvar aldri å bli sviktet igjen. Men særlig logisk er det jo ikke.

Derfor vil det være spennende å se på mine erfaringer om en 18-24 måneders tid. Dag jeg forventer, om planen holder stikk, at jeg har en inntekt som er betydelig mye bedre enn nå. Jeg vil bli meget overrasket om jeg ikke tiltrekker meg kvinner mye lettere da, enn hva tilfellet er nå.

Spørsmålet er vel ikke hvorvidt du tiltrekker deg en kvinne, men i hvor stor grad du greier å holde på henne? Om du bare har penger å lokke med, kan du jo fort bli byttet ut med en som har enda fetere pung. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Brutal kis!

Fem kvinner har sviktet deg. Rent psykologisk er det forståelig at du generaliserer ut fra disse, for i selvforsvar aldri å bli sviktet igjen. Men særlig logisk er det jo ikke.

Spørsmålet er vel ikke hvorvidt du tiltrekker deg en kvinne, men i hvor stor grad du greier å holde på henne? Om du bare har penger å lokke med, kan du jo fort bli byttet ut med en som har enda fetere pung. ;)

Det er jo ikke noe nytt. Forskjellen er jo at nå er det også forventet. Derfor vil jeg heller ikke inngå noen relasjon basert på føleleser, og om følelser skulle oppstå vil relasjonen bli terminert. Om en klarer en levetid på relasjonen opp mot 10 år så skal en si seg meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe nytt. Forskjellen er jo at nå er det også forventet. Derfor vil jeg heller ikke inngå noen relasjon basert på føleleser, og om følelser skulle oppstå vil relasjonen bli terminert. Om en klarer en levetid på relasjonen opp mot 10 år så skal en si seg meget fornøyd.

Ok. Men da er jo et eventuelt brudd forutsett og forventet uansett hvilke premisser relasjonen inngås på grunnlag av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ok. Men da er jo et eventuelt brudd forutsett og forventet uansett hvilke premisser relasjonen inngås på grunnlag av?

Etter hvert så er det slik det faktisk har blitt ja. Det startet ikke slik, men ble slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert så er det slik det faktisk har blitt ja. Det startet ikke slik, men ble slik.

Men da kan du jo også spille på andre kort enn pengekortet (dersom du også ønsker å tiltrekke deg andre enn de overflatiske pengejagerne)? Eller er det her problemet ligger (du har ikke annet å spille på)?

Jeg mener ikke å være frekk med å si dette - jeg kjenner deg ikke og kan ikke utsi noe som helt om din eventuelle sjarm og andre attributter. Jeg vil bare si at min egen situasjon ikke passer inn i livsanskuelsen din (men det har jeg gjentatt til det kjedsommelige). Faktisk vil jeg gå så langt som å si at en fyr med penger er mindre interessant for meg enn en fyr uten. Å være overdrevent opptatt av penger og andre staussymboler har aldri vært særlig attraktivt for meg (på samme måte smiler jeg litt av damene med dyre, stygge vesker i nabolaget mitt). Det er jo også en grunn til at folk som er stinne av gryn "finner" hverandre. Like barn leker best, og er du pengesterk vil en gjerne forsikre deg om at en eventuell partner ikke bare er ute etter gryna dine (gjelder nok begge kjønn). Du er imidlertid omvendt, og da sier vel det mest om deg selv og hvem du vil trives å leke med.

Kan hende var det også bare du som tenkte over at han eller de du ble dumpa til fordel for var bedre økonomisk stilt enn deg selv?

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Veldig enig med Rosalind her. For egen del syns jeg det kan være problematisk å ha et forhold til en mann som har mye bedre råd enn meg.

Han er da vant til en annen livsstil enn meg, har aldri prøvd hvordan det er å ha dårlig råd, trenger ikke tenke før han drar kortet. Det får meg til å føle meg mindreverdig, etter som jeg ikke kan følge opp dette.

Hvis han foreslår en ferietur, en tur på byen, at ditt eller datt skal kjøpes inn, forstår han ikke hvor kjedelig det er for meg når jeg må si at det har jeg ikke råd til.

Jeg blir en slags brems i forholdet, som aldri har råd til noe ekstra.

For jeg vil nemlig ikke at han alltid skal betale, selv om han har råd til det. Jeg vil være med å bidra, jeg vil klare meg selv. Og jeg vil ikke føle at jeg skylder noen noe.

Det er ikke godt å føle seg som et veldedighetstilfelle sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Men da kan du jo også spille på andre kort enn pengekortet (dersom du også ønsker å tiltrekke deg andre enn de overflatiske pengejagerne)? Eller er det her problemet ligger (du har ikke annet å spille på)?

Vel, resten jeg har, eventuelt ikke har, å by på har i alle fall ikke hjulpet. Så da er pengekortet alt som er igjen.

Jeg mener ikke å være frekk med å si dette - jeg kjenner deg ikke og kan ikke utsi noe som helt om din eventuelle sjarm og andre attributter. Jeg vil bare si at min egen situasjon ikke passer inn i livsanskuelsen din (men det har jeg gjentatt til det kjedsommelige). Faktisk vil jeg gå så langt som å si at en fyr med penger er mindre interessant for meg enn en fyr uten. Å være overdrevent opptatt av penger og andre staussymboler har aldri vært særlig attraktivt for meg (på samme måte smiler jeg litt av damene med dyre, stygge vesker i nabolaget mitt). Det er jo også en grunn til at folk som er stinne av gryn "finner" hverandre. Like barn leker best, og er du pengesterk vil en gjerne forsikre deg om at en eventuell partner ikke bare er ute etter gryna dine (gjelder nok begge kjønn). Du er imidlertid omvendt, og da sier vel det mest om deg selv og hvem du vil trives å leke med.

Ideelt sett ville jeg hatt en kvinne som var åpen for bredden i livet. Kultur fra teater, opera til tungrock, pop og klassisk kunst. En kvinne med meninger om midtøstenkonflikten, skjevheter i fordelingen av goder og hvorfor det er viktig å komme seg til Mars. En kvinne som er genuint opptatt av rettferdighet og de svakes rettigheter. En kvinne med sans for sort humor og situasjonskomikk. Mao en kvinne med mange ansikter og evne til å leve her og nå. Der det å leve ikke er det samme som å drikke sjampanje til frokost, men å gå en tur klokken to på natten fordi himmelen var så fin akkurat der og da.

Men, det er fantasien. Virkeligheten er betydelig mer preget av overfladiske og krotvarige verdier.

Kan hende var det også bare du som tenkte over at han eller de du ble dumpa til fordel for var bedre økonomisk stilt enn deg selv?

Neppe... Ting som manglende penger til ferier, hus og klær har vert konkrete tema disse kvinnene har blitt furtne over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Veldig enig med Rosalind her. For egen del syns jeg det kan være problematisk å ha et forhold til en mann som har mye bedre råd enn meg.

Han er da vant til en annen livsstil enn meg, har aldri prøvd hvordan det er å ha dårlig råd, trenger ikke tenke før han drar kortet. Det får meg til å føle meg mindreverdig, etter som jeg ikke kan følge opp dette.

Ja... Vi menn får jo den om vi ikke tjener mye nok over henne. Dvs, jeg kan fint takle en kvinne som tjener mer enn meg. Betydelig mer enn meg, men de er som regel enda mer overfladisk en verden forøvrig... Ikke at jeg har kjangs hos dem da :ler:

Hvis han foreslår en ferietur, en tur på byen, at ditt eller datt skal kjøpes inn, forstår han ikke hvor kjedelig det er for meg når jeg må si at det har jeg ikke råd til.

Jeg blir en slags brems i forholdet, som aldri har råd til noe ekstra.

Muligens derfor jeg alltid har blitt bedratt og forlatt? Fordi jeg alltid setter tæring etter næring? Jeg rett og slett bremser forholdet ved å nekte å pådra meg gjeld til forbruk.

For jeg vil nemlig ikke at han alltid skal betale, selv om han har råd til det. Jeg vil være med å bidra, jeg vil klare meg selv. Og jeg vil ikke føle at jeg skylder noen noe.

Det er ikke godt å føle seg som et veldedighetstilfelle sammen med kjæresten.

Det kan jeg forstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideelt sett ville jeg hatt en kvinne som var åpen for bredden i livet. Kultur fra teater, opera til tungrock, pop og klassisk kunst. En kvinne med meninger om midtøstenkonflikten, skjevheter i fordelingen av goder og hvorfor det er viktig å komme seg til Mars. En kvinne som er genuint opptatt av rettferdighet og de svakes rettigheter. En kvinne med sans for sort humor og situasjonskomikk. Mao en kvinne med mange ansikter og evne til å leve her og nå. Der det å leve ikke er det samme som å drikke sjampanje til frokost, men å gå en tur klokken to på natten fordi himmelen var så fin akkurat der og da.

Men, det er fantasien. Virkeligheten er betydelig mer preget av overfladiske og krotvarige verdier.

Det kommer an på hvor du leter, det.

Jeg vedder på at du får napp dersom du paste'er det der inn i en nettprofil (minus den besudlede og uthevede avslutningen). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Det kommer an på hvor du leter, det.

Jeg vedder på at du får napp dersom du paste'er det der inn i en nettprofil (minus den besudlede og uthevede avslutningen). :)

Vet du, jeg har hatt en slik profil. Uten å få et eneste napp :klø: Og jeg ser ikke ille ut...

Føler jeg bare trasser nå, men jeg gjør ikke det. En slik profil har gitt null napp på Nettby, Spray (ja, jeg er gammel :cool: ), Møteplassen og Sukker.

Edit: Kan jo hende jeg rett og slett er ræva på å ta kontakt... Dvs, at jeg ikke eier egenskaper for å initiere en kontakt som er spennende nok.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Kan ikke noen starte en ny fanklubb da? Eller hadde jeg blitt eneste medlem?

er jo bare til å melde seg inn her vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Lurer på hvor brutal mann har funnet damene sine jeg.

Nettdating og IRL. De få som har hatt ønske om meg har stort sett vert heller ustabile... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...