Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2009 #21 Del Skrevet 12. juni 2009 Apropos signaturen din, BM: "Å dø er å bli fri" eller "Å fri er å bli død"? "Å dø er å bli fri" "Frihet eller død" Begge er like gyldige. Så er det opp til lesaren å greie ut om kvifor utsagna kan nyttas samstundes og likevel væra gyldige. Oppfordres til selvstendig filosofering mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #22 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) "Å dø er å bli fri" "Frihet eller død" Begge er like gyldige. Så er det opp til lesaren å greie ut om kvifor utsagna kan nyttas samstundes og likevel væra gyldige. Oppfordres til selvstendig filosofering mao. Det handlet ikke om den andre linjen, da. Bare en "forvrengning" av den første. Et litt nerdete apropos, forresten. Uttrykkene dine kan reduseres til: (Death implies Freedom) and (Freedom or Death) <=> ((not Death) or Freedom) and (Freedom or Death) <=> ((not Death) and Death) or Freedom <=> Freedom Døden er visst overflødig... Endret 12. juni 2009 av Stillest vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2009 #23 Del Skrevet 12. juni 2009 Det handlet ikke om den andre linjen, da. Bare en "forvrengning" av den første. Et litt nerdete apropos, forresten. Uttrykkene dine kan reduseres til: (Death implies Freedom) and (Freedom or Death) <=> ((not Death) or Freedom) and (Freedom or Death) <=> ((not Death) and Death) or Freedom <=> Freedom Døden er visst overflødig... Ingen forvrenging her. Det er ikke -1+1 vi snakker om. Men to uavhnegige verdier som er like gyldige paralellt. Og døden... Se for deg en verden uten død, mener du ennå at døden er overflødig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #24 Del Skrevet 12. juni 2009 Ingen forvrenging her. Det er ikke -1+1 vi snakker om. Men to uavhnegige verdier som er like gyldige paralellt. Og døden... Se for deg en verden uten død, mener du ennå at døden er overflødig? Leser du noen gang opptakten til posten du svarer på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. juni 2009 #25 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi han sier det han mener og er uenig med bla. deg av og til? :klø: Hva gjør et mannfolk til tøffel fordi han sier det han tenker/mener? Forklar! Jeg har ikke sagt noe om hvorfor jeg tror han er tøffel, jeg bare sier at jeg tror han er det. Hvorfor skulle han ellers kalle seg "brutal mann"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2009 #26 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har ikke sagt noe om hvorfor jeg tror han er tøffel, jeg bare sier at jeg tror han er det. Hvorfor skulle han ellers kalle seg "brutal mann"? Fordi jeg ikke legger fingrene mellom når jeg svarer. Folk flest, spesielt i samlivsspørsmål, er redde for sannheten og derfor søker våsete venninneråd. Mens det de faktisk trenger er den brutale sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. juni 2009 #27 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi jeg ikke legger fingrene mellom når jeg svarer. Folk flest, spesielt i samlivsspørsmål, er redde for sannheten og derfor søker våsete venninneråd. Mens det de faktisk trenger er den brutale sannhet. Den eneste du er brutal mot er deg selv. Kvinner her inne ler og synes du er komisk, du straffer kun deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2009 #28 Del Skrevet 13. juni 2009 Den eneste du er brutal mot er deg selv. Kvinner her inne ler og synes du er komisk, du straffer kun deg selv. Mao noen føler seg tråkket på tærene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. juni 2009 #29 Del Skrevet 13. juni 2009 Mao noen føler seg tråkket på tærene Absolutt ikke, det er vel heller visse andre her som snubler i sine egne føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #30 Del Skrevet 13. juni 2009 En guttepus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2009 #31 Del Skrevet 15. juni 2009 Næ, jeg tror ikke BM er en pus... Derimot tror jeg han er skaphyggelig... Og smugsnill, og mest bitter ytterst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2009 #32 Del Skrevet 15. juni 2009 Næ, jeg tror ikke BM er en pus... Derimot tror jeg han er skaphyggelig... Og smugsnill, og mest bitter ytterst Det er vel noe kvinnene her på KG aldri vil ønske å finne ut Bare en kommentar til signaturen din. Betyr det at vi kan tute og plystre så mye vi vil og vi har fremdeles like stor sjangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. juni 2009 #33 Del Skrevet 16. juni 2009 Pfft... Nekter å uttale meg om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #34 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er vel noe kvinnene her på KG aldri vil ønske å finne ut Bare en kommentar til signaturen din. Betyr det at vi kan tute og plystre så mye vi vil og vi har fremdeles like stor sjangs? Det er ingen tvil. Du er virkelig en pusegutt du... og du er på sjekkern her på KG ..det er jo tydelig. Så nussete å være vitne til dette :rødme: Om en stund kan vi andre her lese KG-reportasjen "De fant hverandre på Kvinneguiden" om deg og din utvalgte... Lykke til med jakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2009 #35 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er ingen tvil. Du er virkelig en pusegutt du... og du er på sjekkern her på KG ..det er jo tydelig. Så nussete å være vitne til dette :rødme: Om en stund kan vi andre her lese KG-reportasjen "De fant hverandre på Kvinneguiden" om deg og din utvalgte... Lykke til med jakten I så fall beviser det bare én ting, kvinner vil ha ubehøvlede menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #36 Del Skrevet 16. juni 2009 I så fall beviser det bare én ting, kvinner vil ha ubehøvlede menn... Delvis riktig. Kvinner vil ha menn som kan være ubehøvlede av og til, men som stort sett velger å ikke være det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_kvinne Skrevet 16. juni 2009 #37 Del Skrevet 16. juni 2009 I så fall beviser det bare én ting, kvinner vil ha ubehøvlede menn... Såklart, noen vil ha ubehøvlede menn og andre vil ha snille pusegutter. Alle er ikke like, og takk gud for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grape Skrevet 16. juni 2009 #38 Del Skrevet 16. juni 2009 Fant ikke ut hvor jeg kunne dele dette, og bare mååå si det til noen akkurat nå: jeg absolutt elsker mannen min. elsker elsker elsker ham. gud så deilig å innse og føle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. juni 2009 #39 Del Skrevet 18. juni 2009 Huhuuuuuuuu, BM, noen bruker tråden din til FØLELSER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2009 #40 Del Skrevet 18. juni 2009 Huhuuuuuuuu, BM, noen bruker tråden din til FØLELSER!!! Ehm.. Det re en kvinne som skriver. Jeg tror ikke på henne uansett... slik jeg ser det, er det ikke annet enn ekstremt dårlige forsøk på provokasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå