Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #1 Del Skrevet 9. juni 2009 Et rykte sier at noen opprettet en tråd til "ære" for undertegnede. Av uvisse grunner er denne tråden slettet lenge før undertegnede fikk sett snurten av den! Mine navlebeskuende behov er jo derfor djupt såra og vonbrotne over denne definitivt premature sensuren. Prøver derfor å legge opp til en tråd der de som føler mentalt slektskap med undertegnede kan få sitt pass påskrevet og ikke minst avvise skriften i passet. *Kevlar med asbestforing på* Let the flames begin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 9. juni 2009 #2 Del Skrevet 9. juni 2009 haha du er morsom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #3 Del Skrevet 9. juni 2009 haha du er morsom du ? *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 9. juni 2009 #4 Del Skrevet 9. juni 2009 Kikket så vidt innom tråden som ble slettet, og det var virkelig popcornunderholdning. Usedvanlig dårlige argumenter presentert av et knippe som tydeligvis har fått passet påskrevet, ispedd en solid dose generalisering (om jeg ikke tar helt feil). Jeg er langt i fra enig i alt som BM sier her på forumet, men jeg skjønner argumentene og avfeier de i alle fall ikke som vrøvl og bitter babbel. Det virker på meg som BM setter ting på spissen og/eller driver knallhard generalisering til tider, uten å tenke på unntakene (som uansett er i solid fåtall), og rett og slett snakker rett fra levra uten finurlige difuse språklige omveier. Jenter har jo en tendens til å overanalysere alt og ingenting, noe som er en vedtatt sannhet i samfunnet. Så kommer det da en usedvanlig direkte mann og kjører diverse innlegg hardt til veggs, og i tillegg "fornærmer" jentene sitt glansbilde av seg selv, og rett og slett kaller en spade for en spade. Jeg er som sagt ikke samme typen selv, jeg er ikke enig i alt som blir sagt, men det er utrolig underholdende å lese, siden man er saklige innspill som er på siden av det pjattet som den gemene hop ofte kommer med. Det er dessuten litt interessant å merke seg, at når man generaliserer jenter rimelig brutalt, så blir det ramaskrik, eder og galle i retur, mens å generalisering av mannen har mye høyere takhøyde (det faktum at dette er KVINNEguiden er allerede trukket fra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #5 Del Skrevet 10. juni 2009 Hm, jeg kan ikke skjønne hvilken kvinne som kunne tenke seg å starte en tråd til ære for deg, Brutus? Hjalp det? Føler du, bare vissheten om det, at du fikk en tråd? Har det gjort deg litt mindre brutal, og litt mere myk med og uten yd foran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 10. juni 2009 #6 Del Skrevet 10. juni 2009 Et rykte sier at noen opprettet en tråd til "ære" for undertegnede. Av uvisse grunner er denne tråden slettet lenge før undertegnede fikk sett snurten av den! Mine navlebeskuende behov er jo derfor djupt såra og vonbrotne over denne definitivt premature sensuren. Prøver derfor å legge opp til en tråd der de som føler mentalt slektskap med undertegnede kan få sitt pass påskrevet og ikke minst avvise skriften i passet. *Kevlar med asbestforing på* Let the flames begin! Hei Jeg var en av mange som ikke likte den tråden som ble startet! Jeg er faktisk ofte enig med deg, ikke i alt selvsagt men om alle hadde samme mening så hadde det blitt kjedelig her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #7 Del Skrevet 10. juni 2009 Til presisering, så var det hun som startet tråden, som ba om å få den slettet også, da hun så hvordan den ble misforstått. Den var verken menst som personangrep eller hersing, men trådstarter så utviklingen, og ble litt lei seg. Tråden hadde ikke blitt startet, dersom man ikke hadde respekt for, og trodde Brutus kunne "ta'an"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #8 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er faktisk ofte enig med deg, ikke i alt selvsagt men om alle hadde samme mening så hadde det blitt kjedelig her inne! Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 10. juni 2009 #9 Del Skrevet 10. juni 2009 Til presisering, så var det hun som startet tråden, som ba om å få den slettet også, da hun så hvordan den ble misforstått. Den var verken menst som personangrep eller hersing, men trådstarter så utviklingen, og ble litt lei seg. Tråden hadde ikke blitt startet, dersom man ikke hadde respekt for, og trodde Brutus kunne "ta'an"... Husker jeg feil når jeg hevder at det var du som startet tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #10 Del Skrevet 10. juni 2009 Neida, det var meg. Jeg trodde den skulle tolkes humoristisk, og det ble den ikke. Det er ikke alltid lett å formidle humor skriftlig på nett. Og da tok jeg selvkritikk og ba om å få den slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #11 Del Skrevet 10. juni 2009 Hm, jeg kan ikke skjønne hvilken kvinne som kunne tenke seg å starte en tråd til ære for deg, Brutus? Hjalp det? Føler du, bare vissheten om det, at du fikk en tråd? Har det gjort deg litt mindre brutal, og litt mere myk med og uten yd foran?Mindre brutal vil jeg aldri bli. Hva skal deremed en mann som bare jatter med? Eventuelt en mann som bare går rundt grøten? Ps: Brutus?!? Fan heller! Her går vi for Caesar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #12 Del Skrevet 10. juni 2009 Neida, det var meg. Jeg trodde den skulle tolkes humoristisk, og det ble den ikke. Det er ikke alltid lett å formidle humor skriftlig på nett. Og da tok jeg selvkritikk og ba om å få den slettet. Søren klype! Jeg hadde oppriktig satt pris på å få lest tråden. Hets eller ei. Nå har aldri mitt mål med å delta her vert å få nye venner. Heller ikke å skaffe med nye fiender, men å angripe en del sterotyper jeg er dritt lei av! Så lenge en ikke har en kvinnelig partner å ta sin frustrasjon over kvinnr utover så får en gi som hatten passer på anonyme forum. Forøvrig håper jeg å kunne ta meg friheten til å ta andre sine sitater og klippe og lime dem inn her i denne tråden. Det vil si de sitatene som fører rett inn i min selvforherligende navlebeskuelse, og dermed grove avsporinger av andre sine tråder. For de rett og slett elendige erfaringene jeg har med kvinner re høyst relle og jeg ser ingen grunn til å legge skjul på hverken dem eller resultatet av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #13 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg liker godt at folk ikke alltid er så forbaska politisk korrekte, så der tar du nok feil. Jeg sikter til de mennene her inne som evner å ha et litt mer nyansert bilde av kvinner og av virkeligheten. Er det noe jeg virkelig misliker, så er det generaliseringer. Uansett hva det dreier seg om. Så når alle kvinner, eller menn for den saks skyld, blir dratt over en kam, blir man lei. Alle kvinner er ikke kravstore, sytete, kun ute etter penger eller en stor kuk. Like lite som at alle menn bare er ute etter sex, er drittsekker, ikke kan kommunisere osv. Når en mann skriver at alle kvinner er utro og svikefulle, så blir det bare for dumt. Og det oser bitterhet og mangel på refleksjon. Det eneste jeg leser ut av det, er at bak innlegget sitter en mann som er livredd for egne følelser. Dette er tatt fra tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...20&start=20 Mitt svar er som følger: Jeg har ikke opplevd annet enn kravstore sytete kvinner som hele tidn har vert på jakt etter en mann bedre enn meg. Det vil si, det er jo det di alle sammen må ha vert i all den tid jeg alltid har blitt bedratt og forlatt for en annen mann. Så om jeg generaliserer fo mye for deg så er det for di jeg har ev et ekstremt generelt liv! Jeg er alt annet enn livredd for mine egne følelser. Jeg orker bare ikke bruke mine følelser på mennesker, dvs kvinnre, som ikke har evner til å gjengjelde på samme nivå som jeg, som mann, føler. Det er et så stort sprang fra en kvinnes heller platoniske følelser for menn til menns ubetingede kjærlighet til sine kvinner at jeg ikke finner det bryet verdt. Endret 10. juni 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2009 #14 Del Skrevet 10. juni 2009 Jøss, åssen kunne det innlegget havne i denne tråden? *forundret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #15 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at du er en skikkelig tøffel, "brutal" mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #16 Del Skrevet 11. juni 2009 Jøss, åssen kunne det innlegget havne i denne tråden? *forundret* Finnes noen skikkelig fine greier som heter klipp og lim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #17 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at du er en skikkelig tøffel, "brutal" mann. Basert på at jeg sier det jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #18 Del Skrevet 11. juni 2009 Du har jo misforstått totalt. TS har ikke sagt noe om at hun ønsker sex, eller at det er et nederlag å ta initiativ. Spørsmålet er jo om gutten er interessert i TS(som kjærester, hvis du må ha det inn med teskje). Ikke rart du er uheldig med kvinner om du er så totalt blottet for innsikt i kvinners tankegang. Jeg har vel heved demonstrert t jeg faktisk forstår kvinners tankegang. Han har ikke prøvd eg skikkelig på henne, ergo så bakkre hun ut ISTEDEFOR å ta tak i sakene selv! Ergo så vil kvinnen at HAN skal ha de skarpe albuene, at HAN skal ta kontroll og at HAN skal være dn med kontroll. Det som kommer til å skje er at HAN er en snill mann som vil kjede henne. I løpet av kort tid kommr det en bædbåi og kaster seg ovre henne. Hun vil bli smigret, han får pult og så hender det av og til at det blir et forhold utav det. Så mine påstandre om at kvinner IKKE vil ha snille menn, men vil ha menn med albuer er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 11. juni 2009 #19 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at du er en skikkelig tøffel, "brutal" mann. Fordi han sier det han mener og er uenig med bla. deg av og til? :klø: Hva gjør et mannfolk til tøffel fordi han sier det han tenker/mener? Forklar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 11. juni 2009 #20 Del Skrevet 11. juni 2009 Apropos signaturen din, BM: "Å dø er å bli fri" eller "Å fri er å bli død"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå