Gjest -glad- Skrevet 9. juni 2009 #1 Del Skrevet 9. juni 2009 ...han har sovet over her to ganger nå, men det har liksom ikke skjedd noe annet enn å holde rundt hverandre og litt smånussing. Er det positivt eller negativt egentlig? Blir litt smånervøs av at det ikke har skjedd noe mer, og hva det evt betyr framover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #2 Del Skrevet 9. juni 2009 har du lagt opp til noe mer? Hvorfor skal han ta initiativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. juni 2009 #3 Del Skrevet 10. juni 2009 ...han har sovet over her to ganger nå, men det har liksom ikke skjedd noe annet enn å holde rundt hverandre og litt smånussing. Er det positivt eller negativt egentlig? Blir litt smånervøs av at det ikke har skjedd noe mer, og hva det evt betyr framover.... Hadde ikke tatt det negativt, svært få som hadde "giddet" å sove over hos deg 2 netter og bare kose, om han ikke hadde sansen for deg Kanskje han bare er litt sjenert, du kan jo ta initiativ, mest sansynelig venter han nok på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. juni 2009 #4 Del Skrevet 10. juni 2009 har du lagt opp til noe mer? Hvorfor skal han ta initiativ? Hvorfor tolke alt i verste mening. TS lurer bare på om mannen kan være interessert, så skjønner ikke hvorfor du skal få det til å høre ut som hun furter fordi han ikke tar initiativ. Jeg tror det er umulig å vite hvor interessert denne gutten er kun baser på disse fakta. Du må nok vurdere den totale oppførselen hans, så vanskelig for oss å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 10. juni 2009 #5 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror det er umulig å vite hvor interessert denne gutten er kun baser på disse fakta. Du må nok vurdere den totale oppførselen hans, så vanskelig for oss å svare. Enig at det var litt for lite fakta, men for å svare slik jeg tenker. Tror ikke jeg hadde overnattet hos ei jente med smånussing hvis jeg ikke hadde hatt en viss interesse... Men det er nå bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #6 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvorfor tolke alt i verste mening. TS lurer bare på om mannen kan være interessert, så skjønner ikke hvorfor du skal få det til å høre ut som hun furter fordi han ikke tar initiativ. Jeg tror det er umulig å vite hvor interessert denne gutten er kun baser på disse fakta. Du må nok vurdere den totale oppførselen hans, så vanskelig for oss å svare. Har ikke sagt et ordom at TS sutrer. Jeg stiller bare spørsmål ved TS sitt spørsmål. For om hun ønsker noe hankypanky, hvorfor tar ikke TS initiativet? Er det virkelig et så stort nederlag for en kvinne å måtte sette igang ting som fører til sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #7 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Har ikke sagt et ordom at TS sutrer. Jeg stiller bare spørsmål ved TS sitt spørsmål. For om hun ønsker noe hankypanky, hvorfor tar ikke TS initiativet? Er det virkelig et så stort nederlag for en kvinne å måtte sette igang ting som fører til sex? Du har jo misforstått totalt. TS har ikke sagt noe om at hun ønsker sex, eller at det er et nederlag å ta initiativ. Spørsmålet er jo om gutten er interessert i TS(som kjærester, hvis du må ha det inn med teskje). Ikke rart du er uheldig med kvinner om du er så totalt blottet for innsikt i kvinners tankegang. Endret 11. juni 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #8 Del Skrevet 11. juni 2009 Du har jo misforstått totalt. TS har ikke sagt noe om at hun ønsker sex, eller at det er et nederlag å ta initiativ. Spørsmålet er jo om gutten er interessert i TS(som kjærester, hvis du må ha det inn med teskje). Ikke rart du er uheldig med kvinner om du er så totalt blottet for innsikt i kvinners tankegang. TS skriver at hun blir smånervøs fordi det "ikke har skjedd noe mer" Mao, "Å heregud han har ikke brøvd å stappe pikken sin inn i meg! Han liker meg sikkert ikke!" (Som et sidespor, hvem gidder å være kjæreste med noen som de ikke vil pule og omvendt?) Jeg gjentar, om TS er så forbanna usikker så ta initiativ tilpuling selv! Kort og godt, ta litt tak. Men det er vel litt for mye forlangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 11. juni 2009 #9 Del Skrevet 11. juni 2009 TS - som brutal mann skriver, hvis det er action i halmen du vil ha, så får du gjøre det klart at det er det du vil. Kanskje han ikke ønsker å gi deg inntrykk av at "det er alt han vil ha", eller at han er like sjenert/tafatt/ (stryk det som ikke passer) som du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 11. juni 2009 #10 Del Skrevet 11. juni 2009 ...han har sovet over her to ganger nå, men det har liksom ikke skjedd noe annet enn å holde rundt hverandre og litt smånussing. Er det positivt eller negativt egentlig? Blir litt smånervøs av at det ikke har skjedd noe mer, og hva det evt betyr framover.... Jeg vil si det er positivt. Hadde han bare vært ute etter en ting så hadde du sikkert spurt i det samme forumet om han liker deg selv om du ikke har hørt så mye fra ham i det siste. Hva det ev. betyr fremover er jo opp til dere å finne ut av, vil du det skal skje noe så må du gjøre noe med det. Det samme gjelder for han, men mulig han er sjenert, eller redd for hva du syns om han. For alt jeg vet så kunne det lik så godt vært han som har postet dette innlegget --- Som forøvrig syns det er trist av VGD-debatanter har begynt å forsøple Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 11. juni 2009 #11 Del Skrevet 11. juni 2009 jeg som er trådstarter... spm er egentlig ganske enkelt: er det positivt eller negativt at en gutt som sover over ikke prøver på noe mer?(bortsett fra litt smånussing og holde rundt og sånn da) Såklart jeg kan ta initiativ, det er ikke spørsmålet. Og kontakt har vi hver dag, så det er vel heller ikke spørsmålet. Stjernedryss har forøvrig helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skanky Skrevet 11. juni 2009 #12 Del Skrevet 11. juni 2009 jeg som er trådstarter... spm er egentlig ganske enkelt: er det positivt eller negativt at en gutt som sover over ikke prøver på noe mer?(bortsett fra litt smånussing og holde rundt og sånn da) Såklart jeg kan ta initiativ, det er ikke spørsmålet. Og kontakt har vi hver dag, så det er vel heller ikke spørsmålet. Stjernedryss har forøvrig helt rett Om du tar initiativ er jo veldig relevant for saken da. For det første så hadde jeg gjort det selv om jeg ville hatt sex, og da hadde det blitt sex - om han da hadde avvist meg og heller bare ville kost, så hadde jeg heller begynt å lure som deg. For det andre sier du at du er nervøs fordi han ikke har prøvd seg. Vil det si at du bare har ligget der og ikke gjort noe "seksuelt", og han har gjort det samme? Da har jo ikke du prøvd deg heller!! Og da er det mulig at han enten leser din oppførsel og følger den, eller at han er blyg/vil være en gentleman osv osv. Dessuten så høres det jo ut som du vil ha sex, siden du er bekymret for dette her.. om du deler en seng med en fyr så er det den ENKLESTE sak i verden å ha sex med han hvis du vil. Legg hånda di på innsiden av låret hans, simsalabim. Det er ikke alltid mannen som skal ta initiativ, han har kanskje lyst men siden du ligger der som en pinne så føler han ikke at det er fritt frem for å rive av deg blusen med tennene. Det kan også være han er av den sjeldne typen som vil vente med sex. Men det finner du jo fort ut av hvis du tar initiativ selv. Men sånn uansett så er det nok en positiv ting. Han liker deg nok, og ligger sannsynligvis der og har sykt lyst på sex men venter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 11. juni 2009 #13 Del Skrevet 11. juni 2009 Om du tar initiativ er jo veldig relevant for saken da. For det første så hadde jeg gjort det selv om jeg ville hatt sex, og da hadde det blitt sex - om han da hadde avvist meg og heller bare ville kost, så hadde jeg heller begynt å lure som deg. For det andre sier du at du er nervøs fordi han ikke har prøvd seg. Vil det si at du bare har ligget der og ikke gjort noe "seksuelt", og han har gjort det samme? Da har jo ikke du prøvd deg heller!! Og da er det mulig at han enten leser din oppførsel og følger den, eller at han er blyg/vil være en gentleman osv osv. Dessuten så høres det jo ut som du vil ha sex, siden du er bekymret for dette her.. om du deler en seng med en fyr så er det den ENKLESTE sak i verden å ha sex med han hvis du vil. Legg hånda di på innsiden av låret hans, simsalabim. Det er ikke alltid mannen som skal ta initiativ, han har kanskje lyst men siden du ligger der som en pinne så føler han ikke at det er fritt frem for å rive av deg blusen med tennene. Det kan også være han er av den sjeldne typen som vil vente med sex. Men det finner du jo fort ut av hvis du tar initiativ selv. Men sånn uansett så er det nok en positiv ting. Han liker deg nok, og ligger sannsynligvis der og har sykt lyst på sex men venter på deg. Sa ikke at det ikke var relevant, men at det var ikke det jeg lurte på. Er jo ikke stokkdum heller. Vil jeg ha sex, så klarer jeg vel å få til det. Har det bare ikke for vane å kaste meg over noen ved første anledning. Og er dessuten en smule sjenert...Og har heller ikke lyst å ha sex med noen for at det hele skal ende med bare hjertesorg, så vil liksom vente litt når jeg vet jeg liker han såpass godt. At jeg ble nervøs og synes det var rart det "ikke skjedde noe mer" har vel mer med tidligere erfaringer å gjøre :gjeiper: men da må jeg nesten legge til at jeg er snart 30 og har liksom vært ute en vinternatt før, eller hva man skal si Anyways så lurte jeg iallefall litt på det her da, men satser på at han er en like fin fyr som han virker som han er. Litt sånn småforelska... Må egentlig også legge til at jeg ikke lurer så veldig mye på det lengre i og med at jeg heller spurte han selv hva greia er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #14 Del Skrevet 11. juni 2009 Må egentlig også legge til at jeg ikke lurer så veldig mye på det lengre i og med at jeg heller spurte han selv hva greia er... Godt at du fant ut av det Litt slitsomt med alle guttene på forumet som skal misforstå og ta alt helt ut av sammeheng hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #15 Del Skrevet 11. juni 2009 jeg som er trådstarter... spm er egentlig ganske enkelt: er det positivt eller negativt at en gutt som sover over ikke prøver på noe mer?(bortsett fra litt smånussing og holde rundt og sånn da) Såklart jeg kan ta initiativ, det er ikke spørsmålet. Og kontakt har vi hver dag, så det er vel heller ikke spørsmålet. Stjernedryss har forøvrig helt rett Ansvarsfraskrivelse heter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #16 Del Skrevet 11. juni 2009 Godt at du fant ut av det Litt slitsomt med alle guttene på forumet som skal misforstå og ta alt helt ut av sammeheng hele tiden. Eventuelt korrigerer mennesker som lever uten evnen til å være 100% ærlige medseg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #17 Del Skrevet 11. juni 2009 Ansvarsfraskrivelse heter dette. Er det ansvarsfraskrivelse å vente med sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #18 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det ansvarsfraskrivelse å vente med sex? Å ikke tørre å ta initiativet selv, og derfor legge alt ansvar over på motparten, er ansvarsfraskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #19 Del Skrevet 11. juni 2009 Å ikke tørre å ta initiativet selv, og derfor legge alt ansvar over på motparten, er ansvarsfraskrivelse. TS tør å ta initiativet, men hun vil ikke. Hun vil vente fordi hun er interessert i noe mer seriøst. Jeeeses!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juni 2009 #20 Del Skrevet 11. juni 2009 TS tør å ta initiativet, men hun vil ikke. Hun vil vente fordi hun er interessert i noe mer seriøst. Jeeeses!!! Og det er bra gjort! Hvorfor skal en gutt få det med en gang hvis begge er ute etter noe mer seriøst??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå