Gå til innhold

Linemor og lurven


OppNed

Anbefalte innlegg

jaja, det kan du jo bare innbile deg. men hvis du bare skal ligge der, så kan jeg jo gjøre hva jeg vil med deg da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: jo tror du ikke det. skal bare ta på deg med silkehansker jeg. og suge og slike, purre og kose. helt til jeg får av deg alle klærne og du begynner og slappe av. da tar jeg frem klørne og kvesser de litt. så lille lurven skal vi nok finne ut hva du duger til. og jeg håper da det er en hel del.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg venter i spenning. er nesten så jeg ikke orker mer spenning nå altså. er jo bare så ertelysten og når jeg er i dette humøret er det ingenting som hjelper som en skikkelig pikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier jeg ingenting om, tenk for at det kan være en hemmelighet. men det kommer litt ann på, hvem, når, hvor, hva jeg har lyst til der og da. men alltid bare en kan kanskje bli litt trist

tror jeg trenger minst ett par i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg har jo sagt jeg skal det da. men er ikke så flink at jeg klarer det over nettet da. men jeg kan komme en tur jeg. gi deg en skikkelig omgang så dra igjen. hvis du tørr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nei da skal ikke komme hjem til deg da. tenkt om du viser deg og være stor og slem. nei det må nok bli ett annet sted. også må det bli over helgen. skal være på dragrace hele helgen. bare litt hjem og sove om natten, men så har jeg ferie ser du. og da går du en utrygg og våt tid i vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...