Gå til innhold

Linemor og lurven


OppNed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så du har tenkt å ta betalt? ja ja, det kan du jo få lov å tro. hihi.

nå skal jeg snart se litt film jeg. men jeg hører vel mer fra deg. men jeg har mistet mailen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har jo vært borte. og lurven jeg hadde jo sagt at jeg hadde mistet mailen din. har jo fått den igjen nå da. hehe. vi får leke mer en annen dag. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner lurven nå. kom hit og lek før jeg må dra bort igjen. kommer ikke hjem før sent. vil leke nå. drit i jobben og kom og lek. kjeder meg, kjeder meg. det er jo ingen og griseprate med her jo. hva skal ei stakkars jente gjøre. og ikke hør på dem når dem sier jeg har tatt skrækken, det skal nemelig litt mer til da.

Kom og syng en sang

leke gjør vi dagen lang

vi er godt i gang..

og så er det din tur lurven

nå må du leke litt også, for nå føler jeg at jeg har kommet helt ned i barnehagestadiet helt alene og det er så ensomt og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
jeg savner lurven nå. kom hit og lek før jeg må dra bort igjen. kommer ikke hjem før sent. vil leke nå. drit i jobben og kom og lek. kjeder meg, kjeder meg. det er jo ingen og griseprate med her jo. hva skal ei stakkars jente gjøre. og ikke hør på dem når dem sier jeg har tatt skrækken, det skal nemelig litt mer til da.

Kom og syng en sang

leke gjør vi dagen lang

vi er godt i gang..

og så er det din tur lurven

nå må du leke litt også, for nå føler jeg at jeg har kommet helt ned i barnehagestadiet helt alene og det er så ensomt og trist.

skal vi leke mor å far

æ ska pulle dæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skryter du bare igjen, hehe, men du kan jo bare tro det. skal nok bevise for deg at det ikke er helt sant jeg. skal bare bli litt tøffere enn toget først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å jo da. skal bli så tøff så. og da lille lurvetufs så skal jeg nok kle deg naken og beundre den lille staken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare noe du sier det vettu

det er du som kommer til å møtte kaste inn hånkle først

hehe, men du kan jo få prøve deg vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...