Gjest Stjernedryss Skrevet 8. juni 2009 #1 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg begynner å bli ganske lei av dere sytete gutter som kun er her inne for å hetse oss kvinner. Hvorfor er det så viktig for dere å fortelle oss at vi er for kresne, at vi aldri kommer til å finne oss en gutt som er bra nok, at vi er utro..osv. Greit at dere har blitt såret, men skal dere bruke resten av livet på å klage på det motsatte kjønn? Synes det bare blir fler og flere av dere her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_JANNE_* Skrevet 8. juni 2009 #2 Del Skrevet 8. juni 2009 De kommer innpå her for å lete etter eksen og blir for å få utløp for hatet, bitterheten sin og alt som har bygget seg opp etter at kona tok ungene og dro. De er en gjeng med tapere, og utgjør bare en promille av den mannelige befolkningen. Men siden de er på jakt etter eksen så kommer de hit alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, de er så utrolig kjedelige å høre på. Offermentalitet er så ynkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 8. juni 2009 #4 Del Skrevet 8. juni 2009 Glad du kaller dem gutter, for menn syter ikke. Virkelig ikke. Jeg har ikke sett maken til sure oppgulp og generelt tragisk syn på livet enn til noen av singelforumets guttlige brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2009 #5 Del Skrevet 8. juni 2009 Fullstendig enig. Makan til sutrete, bitre og sære guttevalper skal man lete lenge etter. At de gidder bruke tiden sin på å sitte her og slenge dritt til damer de ikke en gang vet hvem er, taler sitt eget språk. Nå skal det sies at det finnes en og annen vettug utgave av arten mann her inne også, men de er jammen i mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juni 2009 #6 Del Skrevet 8. juni 2009 Glad du kaller dem gutter, for menn syter ikke. Virkelig ikke. Jeg har ikke sett maken til sure oppgulp og generelt tragisk syn på livet enn til noen av singelforumets guttlige brukere. Hmm.....tenke tenke......Håper da virkelig ikke jeg er slik hehe :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juni 2009 #7 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm.....tenke tenke......Håper da virkelig ikke jeg er slik hehe :klø: :gjeiper: Nå kan du lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juni 2009 #8 Del Skrevet 8. juni 2009 :gjeiper: Nå kan du lure Ja, fader, nå grubler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tilly_* Skrevet 8. juni 2009 #9 Del Skrevet 8. juni 2009 De er en gjeng med tapere, og utgjør bare en promille av den mannelige befolkningen. Det er min oppfatning og.. men ikke deres! Neida, de snakker på vegne av ALLE menn og kan si noe om ALLE kvinner. Det de påstår er også gjerne naturlover, eller eventuelt en uheldig konsekvens av at naturlovene kræsjer med den O Grusomme feminismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 8. juni 2009 #10 Del Skrevet 8. juni 2009 For å presisere, så refererte jeg kun til noen som skriver her inne, ikke alle, som Purple sier så er det hederlige unntak. Dessverre så er det flere som, når vi kvinner ber om råd, gir oss beskjed om at vi er kravstore, bare ute etter penger osv, At vi har våre erfaringer, blir avfeid med at vi er vanskelige og ikke skjønner hva som er best for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. juni 2009 #11 Del Skrevet 8. juni 2009 Her var det mest jenter som hadde svart gitt Dere gutter vet nok best selv om dere er en av syterne eller ikke, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 8. juni 2009 #12 Del Skrevet 8. juni 2009 Her var det mest jenter som hadde svart gitt Hva skal man svare da? "Håper jeg ikke er sånn" som Kristian? Har sett mye syting fra begge kjønn her inne, og har sikkert bidratt litt selv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singelmann Skrevet 8. juni 2009 #13 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi gutter har vel lært såpass at det er best å holde kjeft når jenter rotter seg sammen mot oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 9. juni 2009 #14 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg begynner å bli ganske lei av dere sytete gutter som kun er her inne for å hetse oss kvinner. Bare for å tilføre mer: Syt & hets! http://img413.imageshack.us/img413/8806/legendaryxb0.jpg Fantastisk tråd må jeg si! Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 9. juni 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juni 2009 #15 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes nesten det er litt trist jeg. At vi menn ikke har anledning til å søke råd og høste erfaringer av hverandre uten å bli anklaget for å være offere. Dersom vi har blitt utsatt for eksempel utroskap, så tolkes det dithen at det var selvforskyldt. Hvorfor kan ikke heller dere kvinner forsøke å lære litt av oss menn? Kjøre dialog som omhandler vanskelige spørsmål i stedet for å prøve å stakkarsliggjøre og finne på momenter til hvorfor menn tenker som de gjør? Tror dere for eksempel at vi menn synes kvinner kan være interessante når dere ikke engang vil vedkjenne dere at vi har en problemstilling? Vi prøver jo bare å bygge broer og skape debatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. juni 2009 #16 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes nesten det er litt trist jeg. At vi menn ikke har anledning til å søke råd og høste erfaringer av hverandre uten å bli anklaget for å være offere. Dersom vi har blitt utsatt for eksempel utroskap, så tolkes det dithen at det var selvforskyldt. Hvorfor kan ikke heller dere kvinner forsøke å lære litt av oss menn? Kjøre dialog som omhandler vanskelige spørsmål i stedet for å prøve å stakkarsliggjøre og finne på momenter til hvorfor menn tenker som de gjør? Tror dere for eksempel at vi menn synes kvinner kan være interessante når dere ikke engang vil vedkjenne dere at vi har en problemstilling? Vi prøver jo bare å bygge broer og skape debatt! Det er da ingen her som beskylder dere for å selv være skyldige når dama er utro. Problemet er vel heller at enkelte her mener at alle kvinner de har møtt, og vil møte i fremtiden er utro, svikere, og alt for kresne. Guttene her hevder jo at det eneste som kan fungere et et forhold blottet for følelser, eller eventuellt et forhold til en dame fra thailand eller russland. Klart dere kan be om råd, og mitt råd er: Kvitt dere med offermentaliteten. Det er ikke noe kvinner synes er så turn-off som det. Husk at vi kvinner vil ha riddere på hvite hester som kommer og redder oss, ikke bitre, hevngjerrige, stusslige pingler som gir opp etter et par nederlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juni 2009 #17 Del Skrevet 9. juni 2009 Joa, skjønner hva du mener. Innemellom er du svært så reflekterende stjernedryss, og det virker som om du har en del erfaringer og kanskje har opplevd mer enn andre jenter på din unge alder til tross. Jeg vil ivertfall ikke være et offer. Selv om det fra mannens side oppleves like krenkende med utroskap som med voldtekt, - så håper jeg at jeg aldri vil bli en voldteksoffer som bare graver seg dypere inn i elendighetsfortellering om voldtekten. Å gå på evig uføretrygd fra man er 29 år og resten av sitt liv, bare fordi at man har funnet voldtekten så traumatiserende at man ikke "takler hverdagen lengere", - i stedetfor å kanskje legge ting bak seg, - og over tid komme styrket ut av det. Det man ikke dør av vil styrke alle med erfaringer og nye betraktninger. Selv om jeg har blitt utsatt for forskjellige overgrep i mine yngre dager, kvinner som gjort handlinger jeg anser som motbydelige (for eksempel en jente jeg hang med til spania og jeg trodde var elskere pulte på en fremmed gutt i en lugar mens jeg var på kinosalen på danskebåten på vei til spania! - Det jeg gjorde var at jeg sa til den gutten hun hadde pult; her er båtbilletten hennes, her er passet hennes, og penger hun hadde med seg, her er tøyet hennes, her er alle tingene hennes. Jeg drar videre til spania uten henn. Hun er ditt ansvar nå. Og jeg har ringt moren hennes og fortalt hvorfor jeg ikke kunne ta henne med videre til spania, slik at mora henter hu på kaia. Gutten skalv fordi jeg hadde et blikk som viste at han gjorde best i å holde kjeft. Og siden jeg hadde tatt dama jeg reiste med og han på fersken i å knulle, så nevnte jeg til han at , - det er bakdelen med å pule på damer du ikke kjenner, - plutselig får man mer enn bedt om. Gjett om det var deilig å bli kvitt denne hora så tidlig på reisen, og tenker med gru dersom jeg ikke hadde oppdaget tøytetendensene før vi ankom marbella. Følte at jeg kom styrket ut av hendelsen, men stakkars meg om jeg ikke hadde opplevet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juni 2009 #18 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror du jeg er offer i privatlivet? En gang for fem seks år siden ringte det en telefonselger fra tele-2 som skulle selge meg adsl. Jeg hadde en slik overtagelsesform man har meget sjeldent i livet. Bare på grunn av rolig prat, - fikk henne til å vri seg i latter, -alt svadasnakket mitt, - flørten hennes, - måten hun begynte å le, - hvordan jeg fikk henne til snakke om sine mest uskikkelige og rampete sider, - overgikk jeg meg selv. En time etter jobb ringte hun meg igjen. Dagen etter knulla jeg henne. Det er det ikke alle som har gjort tenkte jeg med meg selv. Og videre; pass godt på nå waco, - jenter flest er uendelige mye mer utspekulerte og perverse enn det du kan forestille deg i din mest makabre fantasi. Hvorfor ellers skulle jenter være så hemmelighetsfulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. juni 2009 #19 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror du jeg er offer i privatlivet? Nei, jeg tror ingen ting egentlig. Ser ikke så mye grunn til å spekulere så mye i hvordan folk her inne er utenfor KG. Synes det er greiere å forholde meg til det folk skriver her også svare utifra det. Jeg føler heller ikke at jeg stakkarsliggjør noen menn her, det har de klart helt fint selv gitt (sier ikke at du er den verste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juni 2009 #20 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror nok at du egentlig mest er lei over at en del gutter stort sett bare prater negative ting om jenter, selv om du skjønner at det ikke gjelder deg personlig. Men så begynte jeg å tenke litt. Hva kommer det at enkelte mennesker nærmest får et autistisk holdning til utroskap, at man gjentar det for seg selv i det evige? Kanskje det er slik at noen rett og slett blir gale fordi de leter med lykt og lupe og stiller spørsmål, graver seg dypere og dypere ned i menneskenes tankegang, - og uansett for mye man graver og lurer, vender hvert eneste lille kiste innerst inne i bevissheten, - men svar, - det får man aldri. Over tid kan det utvikle galskap av dette, det å gruble seg inn i et virrvar av tankemønskere og rote seg inn i et nett av forskjellige forklaringer som gjør at man ikke skjønner eller kan tro på noe som helst lengere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå