Gå til innhold

På fylla med treåring på armen

Mette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det er veldig bra at noen ringte. det er jævla synd at folk gjør sånne dumme ting. blir litt matt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fy fa** er det mildeste jeg kan si om sånt som dette.

Jeg tror forøvrig også det er en lov om at barn ikke kommer inn på sjenkesteder etter klokken åtte uansett om de er sammen med sine foreldre. Kanskje flere burde følge den regelen også?

Min datter - som jeg legger merke til at jeg stadig refererer til - sitter ofte barnevakt hos et ektepar med tre barn og den fjerde på vei, fordi mor og far er på puben. Hver kveld i uka innimellom - MED babyen i magen!

Jeg har lurt på om jeg skal , og jeg kommer nok til å gjøre det - ta en telefon til barnevernet. Tenk på de stakkars barna. Datteren sier at de egentlig er litt rare de barna - er det merkeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an sier jeg bare. :sjokk::sinna:

Det er jammen godt at de ringte politiet, hvem vet hva som kunne skjedd

hvis de ikke hadde gjort det, det tør jeg nesten ikke å tenke på engang.

Mæsken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på mennesker som ikke skjønner at de har ansvar for andres liv. Flott at utestedet reagerte på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fa** er det mildeste jeg kan si om sånt som dette.

Jeg tror forøvrig også det er en lov om at barn ikke kommer inn på sjenkesteder etter klokken åtte uansett om de er sammen med sine foreldre. Kanskje flere burde følge den regelen også?

Min datter - som jeg legger merke til at jeg stadig refererer til - sitter ofte barnevakt hos et ektepar med tre barn og den fjerde på vei, fordi mor og far er på puben. Hver kveld i uka innimellom - MED babyen i magen!

Jeg har lurt på om jeg skal , og jeg kommer nok til å gjøre det - ta en telefon til barnevernet. Tenk på de stakkars barna. Datteren sier at de egentlig er litt rare de barna - er det merkeig?

Hva er gale med å være på pub med baby i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Skulle ønske at alle andre kunnet reagere likedan, tenk hvor mange den fulle pappaen har truffet på før utestedet kontaktet politiet. Håper barnevernsvakten og politiet gjør en helhetsvudering og setter igang tiltak for å hjelpe treåringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mann skulle innføre et sertifiseringssystem for mennesker som vil bli foreldre? Det virker som det er så ufattelig mange mennesker som ikke er egnet eller modne nok til å bli foreldre.

Tror jammen jeg skal knyte knute på snoppen, jeg. Da er det iallefall sjansen for at sånne ting skal skje ørlitt redusert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mysan, nå må du ikke dra ubehagelige slutninger omkring kvinner og deres gravititet. Den er jo som kjent hellig.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Pluss i boken til utestedet som gav beskjed!! Barn og fyll hører under INGEN omstendigheter sammen. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CecilieB: Er det ikke noe galt i å være på pubben (når man er gravid) hver kveld med tre barn hjemme? Burde de ikke tilbringe noen kvelder hjemme med barna sine? Er pub et sunt miljø for et foster, med mye røyking selv eller mye røyk i lufta? Og mysan sa at mor drikker selv også, noe som gjør det enda verre.

Hvis de skal ha 4 barn, så kan de for pokker passe på dem også, det er ikke bare å trykke ut og trykke ut flere og flere, og fortsette å ruge på barkrakken hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så trist så trist....

....og jeg vil gi en STOR blomst til de som reagerte slik at mannen ble stoppet...

....jeg blir helt matt....og lei meg....og trist....og forbannet....og sint....og overgitt.....og......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...