Gjest singelmann Skrevet 8. juni 2009 #1 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er det for mannfolk å dra på byen alene? Har ingen erfaring med det, men føler jeg trenger å sosialisere meg litt. Alle vennene mine er opptatt med eksamen. Er det noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juni 2009 #2 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er det for mannfolk å dra på byen alene? Har ingen erfaring med det, men føler jeg trenger å sosialisere meg litt. Alle vennene mine er opptatt med eksamen. Er det noen som har erfaringer med det? Har hendt jeg har stukket ut på "solomissions" og kan være morsomt det..Ofte kan det være lettere å komme i snakk med andre om man ikke har en stor kameratflokk rundt seg...I tillegg kan man jo fly rundt akkurat som man vil uten å ta hensyn til de man reiste sammen med...Men avhenger kanskje litt av hvor stor by du går ut i, kan kanskje føle seg litt "viggo" om det er et lite sted og du føler på at folk legger merke til at du kommer alene, er alene, og går hjem alene...Men møter jo noenganger kjentfolk på byen også da, så alt i alt er det bare å ta seg en tur... De gangene jeg drar alene blir jeg bestandig omsvermet, klådd på og nesten plaget av kåte jenter da, men mulig det bare er meg det skjer med... (Dårlig humor as!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 10. juni 2009 #3 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror ikke at jeg ville lagt merke til om du kom alene eller ikke, når jeg tenker meg om... selv om jeg er jente og kanskje tenker annerledes enn dere gutta, så synes jeg det høres litt stusselig å dra ut alene på den måten! Men det er flott dersom du har sansen for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 10. juni 2009 #4 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er jente, men de gangene jeg har gått ut aleine har jeg merka meg at det er mange gutter som gjør det også. Ofte er de lettere å komme i kontakt med, i tillegg til at man slipper å måtte forholde seg til en haug med kompiser, noe som ihvertfall gjør meg litt sjenert, hvis jeg er ute aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå