Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Del Skrevet 7. juni 2009 Merker at det er en del kvinner som stirrer mye på meg. Det er ikke nødvedigvis stirring, men lange blikk, og de ser tilbake selv om jeg møter blikket. Jeg har aldri hatt kjæreste før, så kan det være at de stirrer fordi de synes jeg ser stygg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 7. juni 2009 #3 Del Skrevet 7. juni 2009 Det kan være, eller kanskje du er ualminnelig deilig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #4 Del Skrevet 7. juni 2009 he he Hva mener du med "he he?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Babe_* Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 Merker at det er en del kvinner som stirrer mye på meg. Det er ikke nødvedigvis stirring, men lange blikk, og de ser tilbake selv om jeg møter blikket. Jeg har aldri hatt kjæreste før, så kan det være at de stirrer fordi de synes jeg ser stygg ut? Stygge gutter er det nok av, og de gidder vi ikke se lenge på uansett. Derfor: ta stirringen som et signal på at de synes du er interessant og kanskje ønsker å bli kjent med deg. Forøvrig er det ingen sammenheng mellom det å aldri ha hatt kjæreste og det å være stygg så ikke tenk på det engang. Mange innforjævlig stygge folk , både gutter og jenter, har kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2009 #6 Del Skrevet 7. juni 2009 Sjekk klærene dine. Om du oser penger så er det i alle fall ikke rart om de stirrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #7 Del Skrevet 7. juni 2009 Tviler på de synes du er stygg. Det er nok heller den svære busmannen du har på overleppen de ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 7. juni 2009 #8 Del Skrevet 7. juni 2009 Merker at det er en del kvinner som stirrer mye på meg. Det er ikke nødvedigvis stirring, men lange blikk, og de ser tilbake selv om jeg møter blikket. Jeg har aldri hatt kjæreste før, så kan det være at de stirrer fordi de synes jeg ser stygg ut? De syns nok du er fin - siden de stirrer og sender deg blikk . Personlig ser jeg aldri lenge på menn jeg ikke syns er flotte .Blikket leter da heller etter noe pent å se på vanligvis . Er vanlig å stirre ekstra på extra flotte mennesker . De andre grå mus eller herrer - legger man ikke like godt merke til . Ta det som et kompliment . At de stirrer på deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #9 Del Skrevet 7. juni 2009 Sjekk klærene dine. Om du oser penger så er det i alle fall ikke rart om de stirrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2009 #10 Del Skrevet 8. juni 2009 Her må vi ha flere opplysninger før vi kan svare. 1. Mangler du et lem? 2. Er du åpenlyst kledd som nynazist? 3. Lager nesen din høye pipelyder når du puster ut? 4. Hvordan er det med nesehårene? Stikker de ut av nesen? 5. Går du i kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest mann Skrevet 8. juni 2009 #11 Del Skrevet 8. juni 2009 Tviler på de synes du er stygg. Det er nok heller den svære busmannen du har på overleppen de ser på. Å du mener leppespalten eller hareskåret? Men hadde TS det? Jeg har det, og har blitt stirret på i 40 år. Legger ikke merke til att folk stirrer lenger, ikke før andre kommenterer det. Til TS: De stirrer fordi de synes du ser kjekk ut, garantert! stirr tilbake og gi de ett smil, 90 % smiler tilbake resten er bare å glemme. Hos meg er det omvendt, 90 % er bare å glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. juni 2009 #12 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er en sånn som stirrer en del. Det kan være at jeg synes personen ligner på en jeg kjenner, at personen har fint hår, at han mangler hår, kanskje jeg henger meg opp i et klesplagg. Det kan være hva som helst egentlig. Jeg sitter og stirrer mens jeg undrer meg over ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juni 2009 #13 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er en sånn som stirrer en del. Det kan være at jeg synes personen ligner på en jeg kjenner, at personen har fint hår, at han mangler hår, kanskje jeg henger meg opp i et klesplagg. Det kan være hva som helst egentlig. Jeg sitter og stirrer mens jeg undrer meg over ting. Det samme tenkte jeg også på. Kan hende jeg stirrer fordi jeg tror jeg kjenner personen, tyvlytter på samtaler folk har osv.. Stirring trenger ikke nødvendigvis å være ment som noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #14 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er en sånn som stirrer en del. Det kan være at jeg synes personen ligner på en jeg kjenner, at personen har fint hår, at han mangler hår, kanskje jeg henger meg opp i et klesplagg. Det kan være hva som helst egentlig. Jeg sitter og stirrer mens jeg undrer meg over ting. Men det er ganske ekkelt å bli stirret på da. Det har jeg undret meg over, om ikke dere som stirrer selv synes det er ekkelt når dere blir stirret på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juni 2009 #15 Del Skrevet 8. juni 2009 Men det er ganske ekkelt å bli stirret på da. Det har jeg undret meg over, om ikke dere som stirrer selv synes det er ekkelt når dere blir stirret på? Om en/fem karer stirrer på meg, så fører jeg ikke akkurat det ned i "boka" som en fin opplevelse, men om jenter stirrer (og ikke rynker nesa og hever/senker øyenbryna) så tar jeg det som noe positivt jeg..i alle fall om et smil er inkludert... :happy: Et unntak, opplevde at en jente en gang stirret så ukontrollert og nektet å gi seg, var i en situasjon jeg ikke kunne bare gå vekk fra, det likte jeg ikke...Ble faktisk smålig paranoid av det hehe (Mulig pga hun dama absolutt ikke var min type men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. juni 2009 #16 Del Skrevet 8. juni 2009 Men det er ganske ekkelt å bli stirret på da. Det har jeg undret meg over, om ikke dere som stirrer selv synes det er ekkelt når dere blir stirret på? Jo, men jeg klarer ikke å kontrollere det. Jeg ser bort hvis de ser i min retning, men så blir liksom blikket dratt den veien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #17 Del Skrevet 9. juni 2009 Jo, men jeg klarer ikke å kontrollere det. Jeg ser bort hvis de ser i min retning, men så blir liksom blikket dratt den veien igjen. Det var akkurat det jeg skulle påpeke. Ts sier jo at de ser tilbake om han ser på dem. Om man glor "uten vilje" så tar man seg selv i det og ser vekk om han/hun du glor på møter blikket ditt. Personlig ser jeg bare tilbake når jeg flørter eller vil vise at jeg liker det jeg ser, hiver gjerne inn et smil og sånn at det ikke skal være noe tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 9. juni 2009 #18 Del Skrevet 9. juni 2009 Tja, kanskje du har: Munnvikene fulle av tannkremskum etter dagens tannpuss? En stor buse på vei nedover overleppa? Du har klart å ta på deg den mintgrønn/pastellrosa rutete genseren kombinert med en lekker brun bermuda shorts toppet med hvite tennissokker i sandalene. Du har noen merkelige rykninger i nakken som får deg til å se ut som om du har vært statist i "Night at the Roxbury". Eller kanskje du rett og slett er en knakenes kjekk kar som noen kvinnfolk liker å hvile øynene sine på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå