Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg skal i bryllup i juli og trenger en ny fin kjole! Er det noen der ute som kan anbefale bra kjolebutikker i Oslo? Tenkte å sette en max pris på ca 1500 (helst under 1000, men dersom det er en veeeldig fin kjole som det er mulig å bruke til andre anledninger kan jeg bevege meg litt mer opp i pris...) Hvis det er av interesse for butikkanbefalinger så er jeg 19 år, og på innbydelsen står det "mørk dress". Takker for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 Diin på majorstuen har mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juni 2009 #3 Del Skrevet 7. juni 2009 Coast i bogstadveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 7. juni 2009 #4 Del Skrevet 7. juni 2009 Floyd by Smith har en del fine kjoler til rundt tusenlappen, som gjerne passer til bryllup o.l. Grûnerløkka Thorvald meyersgt. 53 0555 Oslo Oslo Norway [email protected] 22 37 00 37 De har større utvalg enn det som vises på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Mørk dress Jeg elsker Floyd på Grünerløkka. Endret 7. juni 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 10. juni 2009 #6 Del Skrevet 10. juni 2009 Coast i bogstadveien De har også en butikk på Byporten, samt ved Klingenberg kino. Dollarosa på Gunerius har også kjempefine kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. juni 2009 #7 Del Skrevet 10. juni 2009 Å, er de på Byporten? Det visste jeg ikke! Lenge siden jeg har vært i andre etasje der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 10. juni 2009 #8 Del Skrevet 10. juni 2009 Floyd by Smith har en del fine kjoler til rundt tusenlappen, som gjerne passer til bryllup o.l. Grûnerløkka Thorvald meyersgt. 53 0555 Oslo Oslo Norway [email protected] 22 37 00 37 De har større utvalg enn det som vises på sidene. Enig! Floyd er en grei butikk å finne kjoler til bryllup i. Kjolene ligger i din prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #9 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har funnet de fleste kjolene mine på Vero Moda, og de kostet rundt 500,- kroner og er like fine som de dyre kjolene som mange andre har gått med. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå