Gå til innhold

What to do?

Gjest Gjest_jente24_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente24_*

Je dater en gutt som er helt super på alle måter. Han er kjekk, aktiv, intiativrik, smart, snill, omsorgsfull osv. og vi har halt fantastisk sex! har aldri hatt så god sex i hele mitt liv! Han har også veldig like mål for fremtiden som meg. Men så er det et problem, jeg synes nemmelig ikke vi snakker så bra sammen, og det er noe som er veldig viktig for meg i et forhold! Han er mer en som gjør, og ikke snakker så mye. Så jeg lurer så veldig på om jeg skal fortsette med han eller avslutte det hele. han er nok ikke så veldig flink til å snakke om følelser, så jeg blir hele tiden så utrolig usikker på hvor jeg har han, og jeg blir helt ødelagt av det! Og jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke med han om det. Burde jeg avslutte hele greia, eller kommer det til å bli bedre?

Akkurat nå er vi der at jeg vet ikke om vi er sammen eller ikke, men hvordan finner man ut om man er sammen, altså hvordan tar man det opp og snakker om det?

please, svar meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Handling snakker ofte bedre enn ord. Hvis han på alle måter viser at han bryr seg om deg, uten å si det med så mange ord, er han nok bare den typen.

Det kan også endre seg med tiden, når dere blir bedre kjent. Du sier dere dater, så da er det vel ganske ferskt enda? Kanskje han kan åpne seg etter hvert.

Du bør i alle fall fortelle han at verbal kommunikasjon er viktig for deg i et forhold. Da vet han hvor han har deg, og dere kan finne en felles middelvei som begge kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan ha han som elsker inntil videre. Man trenger ikke gå inn i langvarige forhold med alle menn man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Du må si ifra til han at du vil at du vil at han skal snakke om følelser. Vi er ikke særlig flinke til å snakke om følelser, og dette er gjerne noe menn kun gjør på sørpefylla. Hvorfor er det sånn? Tror det er for at vi er redd for å skremme bort kvinner og virke overivrige samtidig som vi virker myke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ser ikke problemet her. Du har jo alt du vil ha i en mann. snakke kan du gjøre med venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...