Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Del Skrevet 7. juni 2009 Okej, først; dette er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på fordi jeg er en forelska patetisk jente som vrir og vender alt i retning av at han liker meg. Men jeg bare lurer og er nysgjerrig på hvordan jeg skal tolke en gutts oppførsel. Gutten det er snakk om ble jeg kjent med for en tid tilbake i skolesammenheng. En bra kjemi førte til litt sporadiske samtaler på nett uten direkte flørt (blant annet hans initiativ). Vi satt i opptil et par timer og prata om alt mulig, og det var sånn at jeg følte at, dette er kanskje "noe", jeg følte at han var litt interessert, men samtidig så var det ikke sånn overdreven flørting, så det kunne jo hende det bare var vennskapelig også. Vi møttes etterhvert på fest, og dette endte med sex. Veldig koslig, ingen klein stemning. Og tatt i betraktning at jeg i en stund hadde følt at han var litt interessert, kombinert med at han faktisk prøver seg fysisk så tenkte jeg at det var noe. Etter dette skjedde hadde vi ingen kontakt, - til tross for at man i dag er tilgjengelig p nett osv hele tiden.. Så jeg tenkte at ok, han er ikke interessert. (Jeg var kanskje på det tidspunktet litt interessert). Uansett så klarte jeg seff, jente som jeg er, å sende han fyllemelding som sikkerrt ga uttrykk for at jeg syns d var rart at d hadde skjedd ting. Han sa han ikke syntes det. Etter en stund uten kontakt møtte jeg ham igjen i skolesammenheng, da var han dødshyggelig og tok insj til å prate med meg, spørre om hvordan jeg hadde hatt det siden sist osv osv. Så skjedde det at vi en stund etter dette møttes på fest igjen, og han kom bort å satt seg med meg, prata med meg og bare så på meg og smilte og i det hele tatt. Det var veldig hyggelig, men han stakk etterhvert tilbake til venna sine (deriblant en jente) og de stakk. (jeg er litt sjenert av natur og prøvde meg ikke akkurat på han) Fortsatt ingen kontakt utenom når vi møtes. Neste gang jeg møtte han ute på fest, så endte det opp med at vi hadde sex igjen. Han var veldig overivrig og var ganske full og hadde tydlig bestemt seg for at han skulle være med meg:P Etter dette hadde vi fortsatt ikke noe kontakt på nett eller sms eller noe, men jeg møtte han i skolesammenheng igjen, og jeg gikk et stykke unna ham, han var opptatt med å prate med noen, og jeg bare gikk en annen vei. Pluselig kommer han etter meg (han skulle samme vei, men uansett) og tar meg igjen - snakker til meg med navn slik at jeg må stoppe og snu meg. Han hadde ingenting viktig å si, skulle bare jabbe om at han ikke hadde sett meg før på dagen og hvordan d gikk og blabla. Faktum er også at vi ikke kommer til å ses mer pga vi skal flytte, og det er jo ikke sånn at vi har sex ofte, så han trenger liksom ikke holde meg varm ved å prate med meg; og han tar jo insj til å komme å prate, så det er ikke bare fordi han må og for å være hyggelig. Vet ikke helt hvorfor jeg lurer, men har aldri vært noen reser på flørting selv, så er litt nysgjerrig! Poenget i bunn og grunn er egentlig; at han tar aldri kontakt på sms, nett eller sånn, men når jeg først møter han irl, enten om det er i festsammenheng eller annet så virker han interessert og tar initiativ og viser på ingen måte at han ikke vil ha kontakt eller ikke liker meg. Jeg er sjenert og kan fint "unngå" han når jeg møter han irl, men han er ikke sånn i forhold til meg irl. Folk sier jo at ; ringer han ikke er han ikke into you, eller hva det er, så jeg bare skjønner ikke helt greia. Hvis det har noe å si så er han en gutt som ikke virker spesielt sjenert, men samtidig er han ganske stille og anonym og gjør ikke så mye ut av seg. Og det skal også sies at jeg ikke har tatt no initiativ på andre måter selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Poenget i bunn og grunn er egentlig; at han tar aldri kontakt på sms, nett eller sånn, men når jeg først møter han irl, enten om det er i festsammenheng eller annet så virker han interessert og tar initiativ og viser på ingen måte at han ikke vil ha kontakt eller ikke liker meg. Jeg er sjenert og kan fint "unngå" han når jeg møter han irl, men han er ikke sånn i forhold til meg irl. Folk sier jo at ; ringer han ikke er han ikke into you, eller hva det er, så jeg bare skjønner ikke helt greia. Hvis det har noe å si så er han en gutt som ikke virker spesielt sjenert, men samtidig er han ganske stille og anonym og gjør ikke så mye ut av seg. Og det skal også sies at jeg ikke har tatt no initiativ på andre måter selv heller. Syns det kan høres ut som om han er interessert - i sex - de gangene han møter deg IRL..Men siden han ikke tar noe initiativ/kontakt ellers, syns jeg det er en ekstremt rar oppførsel om han virkelig er interessert i deg som person/noe mer seriøst.... Endret 7. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2009 #3 Del Skrevet 7. juni 2009 Han liker å pule deg. Hverken mer eller mindre. Så om du liker å pule han så har dere en felles interesse dere kan få mye glede av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ts Skrevet 7. juni 2009 #4 Del Skrevet 7. juni 2009 Syns det kan høres ut som om han er interessert - i sex - de gangene han møter deg IRL..Men siden han ikke tar noe initiativ/kontakt ellers, syns jeg det er en ekstremt rar oppførsel om han virkelig er interessert i deg som person/noe mer seriøst.... Enig! Men han tar jo "initiativ" selv om det er i situasjoner hvor sex er uaktuelt. Det jeg egentlig lurer mest på, er jo at han kan jo ikke mislike meg, eller hate meg eller synes at han og jeg var et feilskjær, tatt hans oppførsel både før og etter sex i betraktning? Og om han bare var ute etter sex i seg selv hadde han ikke vært litt mer frempå? Jeg tenker egenltig at det som kanskje skjedde var at han ble litt interessert/betatt whatever til og begynne med, for det var virkelig et eller annet i lufta når vi møttes i begynnelsen, og vi hadde jo litt sporadisk kontakt og det var veldig hyggelig osv. Men kanskje at han (og jeg forsåvidt) fant ut at vi muligens ikke klikka så bra sammen som iallefall jeg først trodde (selv om det var hyggelig og ikke noe kleint å våkne sammen og ligge å kose osv), og at det derfor ikke har føltes naturlig å skulle ta kontakt, men at han likevel syns jeg er koselig og vil ha kontakt på et "venne-bekjent" nivå? for det har jo ikke skjedd noe som tilsier at vi ikke må snakke sammen - på en måte Og siden vi hadde sex en gang til, så er det jo ikke så rart at det skjedde - når man først har gjort det en gang så er det jo lettvint på en måte. jeg tenker jo sånn selv og. Jeg er interessert på et visst nivå - interessert nok til at jeg kan ha sex og kose med han, men er ikke forelska. Kunne kanskje blitt det om vi virkelig hadde prøvd, men det har vi jo ikke. Høres dette fornuftig ut? Ingen av oss har vært i noe ordentlig forhold før btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 Enig! Men han tar jo "initiativ" selv om det er i situasjoner hvor sex er uaktuelt. Det jeg egentlig lurer mest på, er jo at han kan jo ikke mislike meg, eller hate meg eller synes at han og jeg var et feilskjær, tatt hans oppførsel både før og etter sex i betraktning? Og om han bare var ute etter sex i seg selv hadde han ikke vært litt mer frempå? Jeg tenker egenltig at det som kanskje skjedde var at han ble litt interessert/betatt whatever til og begynne med, for det var virkelig et eller annet i lufta når vi møttes i begynnelsen, og vi hadde jo litt sporadisk kontakt og det var veldig hyggelig osv. Men kanskje at han (og jeg forsåvidt) fant ut at vi muligens ikke klikka så bra sammen som iallefall jeg først trodde (selv om det var hyggelig og ikke noe kleint å våkne sammen og ligge å kose osv), og at det derfor ikke har føltes naturlig å skulle ta kontakt, men at han likevel syns jeg er koselig og vil ha kontakt på et "venne-bekjent" nivå? for det har jo ikke skjedd noe som tilsier at vi ikke må snakke sammen - på en måte Og siden vi hadde sex en gang til, så er det jo ikke så rart at det skjedde - når man først har gjort det en gang så er det jo lettvint på en måte. jeg tenker jo sånn selv og. Jeg er interessert på et visst nivå - interessert nok til at jeg kan ha sex og kose med han, men er ikke forelska. Kunne kanskje blitt det om vi virkelig hadde prøvd, men det har vi jo ikke. Høres dette fornuftig ut? Ingen av oss har vært i noe ordentlig forhold før btw. Ja, høres fornuftig ut det Det er jo i alle fall klart at han IKKE har noe imot deg/misliker deg da. Han vil vel heller ha deg som venn, å kanskje en venn som han kan flørte med/sex...Å kunne kanskje blitt mer om dere virkelig hadde prøvd i starten ja, men kan jo kanskje endre seg nå å det...at det blomstrer opp igjen, om du vil det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nattpasta Skrevet 9. juni 2009 #6 Del Skrevet 9. juni 2009 Fornuftig ville vært å ikke gi ham tilgang på deg seksuelt. Gutter og menn liker sex. Men når de faller for en jente liker de at hun ikke er en som bare sprer bena med engang. Jeg er ikke den gjesten som tror jeg gjør alt nedre enn alle andre. Dette er egen, dyrkjøpt erfaring. Jeg har gitt gutten sex, fordi det virket som det var det han ville ha og jeg ville jo ikke avvise ham. Dette har jeg gjort flere ganger og nå har jeg endret taktikk. Nå gjør jeg som jeg selv ønsker, og det er å vente med sex til man er i et forhold. Myyyyyyeeee bedre!!!!!!!!!!!!! Du sier også at du ikke har hatt et forhold før. verdt å lytte til hjertet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #7 Del Skrevet 9. juni 2009 Fornuftig ville vært å ikke gi ham tilgang på deg seksuelt. Gutter og menn liker sex. Men når de faller for en jente liker de at hun ikke er en som bare sprer bena med engang. Jeg er ikke den gjesten som tror jeg gjør alt nedre enn alle andre. Dette er egen, dyrkjøpt erfaring. Jeg har gitt gutten sex, fordi det virket som det var det han ville ha og jeg ville jo ikke avvise ham. Dette har jeg gjort flere ganger og nå har jeg endret taktikk. Nå gjør jeg som jeg selv ønsker, og det er å vente med sex til man er i et forhold. Myyyyyyeeee bedre!!!!!!!!!!!!! Du sier også at du ikke har hatt et forhold før. verdt å lytte til hjertet? Åååå så vakkert... Enda en liten pike som gir gutten sex... Himmel og hav! En gir ikke noen sex! En har gjensidig glede av hverandres kåtskap! Om jeg ikke får pult i løpet av to treff så regner jeg med at hun ikke er interresert, eventuelt at hun er ulidelig kjedelig i senga og har rare ideer om sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nattpasta Skrevet 9. juni 2009 #8 Del Skrevet 9. juni 2009 Brutale mann, vi to er ikke på nett. Antagelig ikke i samme alders og kontaktgruppe heller. Ja, man gir jo sex. Jeg har aldri vært kåt på de guttene, men merket at de ville ha sex og gav de lov il å ha sex med meg. Hvis du forstår meg bedre da. Avsporing fra tråstarters spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ts Skrevet 9. juni 2009 #9 Del Skrevet 9. juni 2009 Fornuftig ville vært å ikke gi ham tilgang på deg seksuelt. Gutter og menn liker sex. Men når de faller for en jente liker de at hun ikke er en som bare sprer bena med engang. Jeg er ikke den gjesten som tror jeg gjør alt nedre enn alle andre. Dette er egen, dyrkjøpt erfaring. Jeg har gitt gutten sex, fordi det virket som det var det han ville ha og jeg ville jo ikke avvise ham. Dette har jeg gjort flere ganger og nå har jeg endret taktikk. Nå gjør jeg som jeg selv ønsker, og det er å vente med sex til man er i et forhold. Myyyyyyeeee bedre!!!!!!!!!!!!! Du sier også at du ikke har hatt et forhold før. verdt å lytte til hjertet? Har faktisk ikke hatt sex med fler enn èn før ham, og "gir" aldri sex til folk på den måten. Jeg ser hva du mener, men i dette tilfellet ble vi jo kjent og som jeg skrev så utvikla det seg i en eller annen retning hvor det var tydelig at vi hadde en kontakt/kjemi/noe osv. Og vi begge hadde vel lyst at det skulle skje og det skjedde helt naturlig, ikke no å drive å klage over, sååå føler ikke helt at ditt svar passer helt. Hadde vi snakka om mer tilfeldig gutter jeg hadde bydt meg fram til i tide og utide kan vi begynne å være enig. Hvis det er sånn som du sier kan man jo aldri ha sex med folk da. På et tidspunkt må man vel finne ut hvor det bærer hen og i dette tilfellet var det sånn det skjedde, og jeg hadde jo lyst jeg også, hvorfor skulle jeg drive å leke kjip og uinteressert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 9. juni 2009 #10 Del Skrevet 9. juni 2009 Åååå så vakkert... Enda en liten pike som gir gutten sex... Himmel og hav! En gir ikke noen sex! En har gjensidig glede av hverandres kåtskap! Om jeg ikke får pult i løpet av to treff så regner jeg med at hun ikke er interresert, eventuelt at hun er ulidelig kjedelig i senga og har rare ideer om sex. Faktisk hundre prosent enig med brutal mann her! Sex er ikke en gave som går en vei, som man i tillegg skal gi etter når han har lyst på det eller fortjener det. Sex er gjensidig, og det er noe DU skal ha når DU har lyst (og du har noen der som har lyst til å ha det med deg, såklart). Hvis du ikke er kåt på en gutt en gang og føler du gir ham sex, så er det ikke rart at gnistene ikke flyr i senga eller utenfor akkurat.. det er jo helt feil grunnlag for å pule. Ikke totalt uenig i at man kan vente litt med sex, det er faktisk noe jeg og har tenkt litt over etter mange erfaringer i mitt lange datingliv. Men jeg er meg, jeg elsker sex, vil jeg ha sex med en fyr så har jeg det. Det kan i min erfaring slå begge veier, enten blir han mer forelska siden vi er mer intime eller så ender det hele opp i bare en vill seksuell greie som overskygger alt annet. Etter å ha pult hverandre såre en tid så blir han forelska i ei søt liten blondie imens jeg får kroken på døra siden vi "bare var elskere" (hore/madonna-komplekset anyone?). Til ts så høres det ut som han liker deg, men ikke er forelska. Dere har blitt pulevenner, men ikke så nære. Du kan jo ta litt kontakt med han selv via nett, eller? Hvis du vil da. Jeg bruker å pleie pulevennforholdene mine utenom sexen og, prate på nett eller ta en kaffe nå og da, men det er mange som bare har sex (og det kanskje bare i fylla), og ikke gjør så mye ut av det ellers. Bortsett fra å selvsagt prate med dem når man møtes tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå