Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vet at jeg ikke er den eneste jenten der ute som bruker stor størrelse i sko. Jeg bruker størrelse 42, og jeg har store problemer med å finne sko som passer. Joggesko kan jeg alltids finne på herre avdelingen, men når det kommer til støvletter og fine sko, slutter det som regel med størrelse 41, noe som akkuratt ikke passer. Jeg vet at det er begynt å komme inn et par sko med størrelse 42, men det viser seg at jeg så og si aldri finner dem, så da lurte jeg på om det er noen som vet om en nettbutikk eller vanlig skobutikk som selger sko i størrelse 42. Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vet at jeg ikke er den eneste jenten der ute som bruker stor størrelse i sko. Jeg bruker størrelse 42, og jeg har store problemer med å finne sko som passer. Joggesko kan jeg alltids finne på herre avdelingen, men når det kommer til støvletter og fine sko, slutter det som regel med størrelse 41, noe som akkuratt ikke passer. Jeg vet at det er begynt å komme inn et par sko med størrelse 42, men det viser seg at jeg så og si aldri finner dem, så da lurte jeg på om det er noen som vet om en nettbutikk eller vanlig skobutikk som selger sko i størrelse 42. Håper på svar Hvis du bor i Oslo, så vet jeg at skobutikken på stovner har str 42 og godt utvalg. Det ligger visst en butikk i drammen også.... Men str. 42 burde ikke være et problem for damesko lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastafisk Skrevet 7. juni 2009 #3 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vet at jeg ikke er den eneste jenten der ute som bruker stor størrelse i sko. Jeg bruker størrelse 42, og jeg har store problemer med å finne sko som passer. Joggesko kan jeg alltids finne på herre avdelingen, men når det kommer til støvletter og fine sko, slutter det som regel med størrelse 41, noe som akkuratt ikke passer. Jeg vet at det er begynt å komme inn et par sko med størrelse 42, men det viser seg at jeg så og si aldri finner dem, så da lurte jeg på om det er noen som vet om en nettbutikk eller vanlig skobutikk som selger sko i størrelse 42. Håper på svar www.storesko.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. juni 2009 #4 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Anonym: Det burde vel egentlig ikke være det, men kanskje jeg har vært litt uheldig Men takk for tips. Pastafisk: Tusen takk for link. Endret 7. juni 2009 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis du bor i Oslo, så vet jeg at skobutikken på stovner har str 42 og godt utvalg. Det ligger visst en butikk i drammen også.... Men str. 42 burde ikke være et problem for damesko lenger... Burde er et fint ord, men det forandrer ikke på det faktum at utvalget er latterlig dårlig, med mindre man er ei 60 år gammel kjerring og liker å kle seg deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #6 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.storesko.no/ Rathkes gate 1B 0552 Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. juni 2009 #7 Del Skrevet 7. juni 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå