Gå til innhold

Jeg er på topp

Linemor

Anbefalte innlegg

:sjarmor: :oops:

betyr det at jeg ikke har noe annet liv enn KG. det er ikke så lenge siden toppen var noen tusen innlegg mer enn meg. det er greit det er sommerferie for mange, men jeg kan jo ikke gjøre stort anne enn og sitte her inne og skrive jeg. stakkars lille meg.

eller kanskje ikke... nei da jeg nyter og ligge på topp den lille stunden jeg får det jeg.

men jeg må jo takke alle dere andre som er glad i og leke her inne, er ingen vits og remse opp navn for da glemmer jeg sikkert ett eller to, men dere som er nesten like iverige som meg vet jo hvem dere er.

da skal jeg høre på mer musikk og skrive innelgg til krampa tar meg, for det har jeg ikke gjordt før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
:sjarmor:  :oops:  

betyr det at jeg ikke har noe annet liv enn KG. det er ikke så lenge siden toppen var noen tusen innlegg mer enn meg. det er greit det er sommerferie for mange, men jeg kan jo ikke gjøre stort anne enn og sitte her inne og skrive jeg. stakkars lille meg.  

eller kanskje ikke... nei da jeg nyter og ligge på topp den lille stunden jeg får det jeg.

men jeg må jo takke alle dere andre som er glad i og leke her inne, er ingen vits og remse opp navn for da glemmer jeg sikkert ett eller to, men dere som er nesten like iverige som meg vet jo hvem dere er.

da skal jeg høre på mer musikk og skrive innelgg til krampa tar meg, for det har jeg ikke gjordt før

du er toppen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ligger ca midt på side 2 jeg, selv om jeg har et liv utenom også. Har bare vært litt lite å gjøre irl akkurat denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...