Gå til innhold

voldtatt?

Fremhevede innlegg

Gjest mann27
Skrevet

dette høres helt dumt ut, men er en mann på 27 år som var på nachspiel i natt med en fremmed gjeng jeg traff på byen. jeg sovna der og våknet i en seng der i 11 tia i formiddag av at noen tok av meg boxershortsen, det var 3 nakne menn i rommet av utenlandsk opprinnelse, kort fortalt så fikk jeg beskjed om å gjøre som de ville hvis jeg skulle få gå. og endte kort fortalt mef at alle pulte meg. er ikke homo, og sliter med og skrive dette. men fiser ennå sæd ut...æsj.. og føler at muskelen til inngangen til anus er svekka på en måte.

noen råd hva jeg bør gjøre, er hekt fortvilt. dette er ikke ett tulleinnlegg, så håper på raskt svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
dette høres helt dumt ut, men er en mann på 27 år som var på nachspiel i natt med en fremmed gjeng jeg traff på byen. jeg sovna der og våknet i en seng der i 11 tia i formiddag av at noen tok av meg boxershortsen, det var 3 nakne menn i rommet av utenlandsk opprinnelse, kort fortalt så fikk jeg beskjed om å gjøre som de ville hvis jeg skulle få gå. og endte kort fortalt mef at alle pulte meg. er ikke homo, og sliter med og skrive dette. men fiser ennå sæd ut...æsj.. og føler at muskelen til inngangen til anus er svekka på en måte.

noen råd hva jeg bør gjøre, er hekt fortvilt. dette er ikke ett tulleinnlegg, så håper på raskt svar.

Hvis dette stemmer så må du komme deg til legevakta/voldtektsmottaket så fort som mulig slik at de kan ta dna-tester for å identifisere gjerningsmennene.

Gjest Gjest
Skrevet

Du må dra til legevakten snarest å få tatt prøver og sikret bevis.

Gjest mann27
Skrevet

prøver? ka de tar prøver av. har ikje peiling på sånn. eg e jo ein mann, skal liksom ikke skje me en mann trodde eg.

Gjest Gjest
Skrevet

mann27

Hvis det stemme?? det er det eg e redd for alle vil si. eg føler meg som en idiot, og er livredd folk skal vite d

Gjest Gjest
Skrevet

de har taushetsplikt. ingen kommer til å få vite det, annet enn politiet hvis du bestemmer deg for å anmelde.

Gjest Elfrida
Skrevet
mann27

Hvis det stemme?? det er det eg e redd for alle vil si. eg føler meg som en idiot, og er livredd folk skal vite d

Dette tror jeg du har til felles med veldig mange som har vært utsatt for overgrep. Men de vil ta deg seriøst på voldtektsmottaket.
Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Viktig å komme seg til legevakten, og få sikret bevis.

Du bør også teste deg for Hiv. Ikke for å skremme deg, mest sansynlig er det ikke så ille. Det er imidlertid viktig å sjekke seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Kom deg til legevakten idag. Der vil du bli tatt hånd om. De har vært med på det meste, så ingen kommer til å betvile det du sier.

Viktig at du gjør dette...hvis ikke kommer du til å angre resten av livet.

Skrevet

Så sant det ikke er tull hadde jeg ASAP ringt politiet og sagt jeg var voldtatt og trengte hjelp! Så fixer de en anmeldelse og forhåpentligvis pågriper mennene og sender deg på legevakta for sjekk og nok en del medisiner for å motvirke sykdommer som kan ha smittet...Værste jeg har hørt :(

Skrevet
Viktig å komme seg til legevakten, og få sikret bevis.

Du bør også teste deg for Hiv. Ikke for å skremme deg, mest sansynlig er det ikke så ille. Det er imidlertid viktig å sjekke seg.

Hiv test kan man ikke ta før etter 3 uker da ( før 3 uker er den uansett negativ) men du får medisiner for å motvirke/ mulig boste imunforsvaret om det er innen 24 timer etter sexen.

Gjest Gjest
Skrevet

Er mann selv, og de måtte drept meg for å ha klart å gjort det mot meg! Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare holdt det for meg selv og funnet ut hvem en av dem var og begynt med ham!!

Gjest womenwomen
Skrevet
Er mann selv, og de måtte drept meg for å ha klart å gjort det mot meg! Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare holdt det for meg selv og funnet ut hvem en av dem var og begynt med ham!!

Menn kan og få " voldtekts dop " i drinken sin .

Og da klarer ikke folk gjøre motstand , som når de ikke er beruset .

Ta blodprøve snarest - og finn ut av om du har fått mer enn bare alkohol den kvelden .

Dette er ingenting å skamme seg over . Er nok en del mørketall . hvor menn også utsettes for voldtekt av andre menn . Du blir selvsagt behandlet profesjonelt og tatt seriøst . Dette er en stygg sak .

Ganske groteskt at 3 menn overfaller 1 . Skikkelig rått ..fy for noen dyr ....

De har taushetsplikt - så ikke vær redd for å oppsøke lege .

Er farligere for deg helsemessig - å ikke få testet deg og div . medisiner .

De kan som sagt ha HIV ....

Gjest womenwomen
Skrevet

Hvorfor ville du holdt det for deg selv ? Helsepersonell har taushetsplikt - og krisesentret for menn - har sikkert flere offre og erfaring med dett fra før .Så om han kontakter dem - holder han det likevell for seg selv og holder sin omgangskrets uvitende om dette - da disse har taushetsplikt .

Forde menn / kvinner føler skam , føler seg krenket og fornedret ønsker de ofte holde slikt for seg selv .Den følelsen er nok mye verre for menn som blir voldtatt - enn for kvinner . Da vi er mer vandt til div . små fornedrende ting i livet - enn menn er ...he he

Vell dette er normalt for overgreps offre - sikkert og for menn .

Gjest Gjest
Skrevet

Det som er farlig er å ikke gjøre noe. Han sier selv at han føler seg som en idiot nå. Han synes sikkert det er dødsflaut osv osv. Han tenker vel på alt han burde ha gjort, hva han kanskje kunne ha sagt eller gjort for å forhindre dette. Til slutt så ender han vel opp med at det kanskje var hans egen feil at alt dette skjedde. Slike tanker er helt normalt.

De på legevakten vet jo at dette er helt normale reaksjoner og følelser, så det han bør tenke er at dette ikke er noe nytt for dem. Han må bare hoppe i det, og gå ned på legevakten og ta det derfra. Selvfølgelig er det ubehagelig, men det kommer garantert til å bli mye, mye mer ubehagelig hvis han ikke gjør noe med det. Det må handles nå.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Du burde også kanskje snakke med noen, kanskje du brude prøve en psykolog.

Og du er ingen idiot! Du har ikke gjort noe galt.

Gjest Marlo
Skrevet (endret)

Håper ikke TS bare er et troll, for dette er et utrolig alvorlig tema i mine öyne.

Voldtekt av menn er relativt "vanlig", men desverre er det ytterst få tall i statistikken - fordi menn skal liksom ikke bli voldtatt, og de tör verken oppsöke leger eller politi.

Leger og politi tar som regel dette ytterst alvorlig, og det er viktig at man kommer seg til lege asap for å ta pröver som blir nevnt over her.

Og ikke minst - anmeld det. Selvom de kanskje ikke klarer å finne gjerningsmennene, så kan dette hjelpe andre menn med å törre p gjöre noe med det også.

Endret av Helen
Gjest mann27
Skrevet

trådstarter

har vært hos legevakten nå og blitt undersøkt, de ville jeg skulle anmelde med engang, men venter te over helga med og bestemme meg. men de har hvertfall sikra bevis. han ene så gjorde dette bor selv i leiligheten sånn så jeg forsto det. så vil nok være mulig å finne de. men vet ikke ennå hva jeg vil gjøre.

jeg sitter ikke og tuller med sånt som dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...