Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid sett på det slik at gutter runker(og onanerer) og jenter bare onanerer.

Tror det kan være litt dialektbetinga? Har hørt om damer som sier de runker. Vet at den ene av disse er fra bergensområdet i alle fall. Jeg sier gjerne tafsing eller egenbehandling :fnise: Hvor ofte? Tja, perioder daglig, men det kan gå uker mellom hver gang og.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullemej
Skrevet

Jeg har iallefall ikke noe å runke med, så her er det kun onani. :fnise:

Det lages veldig bra arm/hånd-proteser for de som er født uten, eller har vært utsatt for en ulykke.

Skrevet

Det lages veldig bra arm/hånd-proteser for de som er født uten, eller har vært utsatt for en ulykke.

Ehehehehehe.

Men ja, det varierer veldig. Noen ganger hver dag, andre ganger kan det lett gå en måned mellom hver gang.

Gjest Mann 29
Skrevet

Tenker jeg stortsett runker 5 ganger i uken.

Skrevet

Flere ganger om dagen.

• 1 måned senere...
Skrevet

2-3 ganger daglig i "normal" modus. Rekorden er 12 ganger i løpet av en kveld, men da var det ekstremt, og da jeg endelig var "ferdig", gikk det noen dager til neste håndjager, for å si det sånn. xD

Skrevet

Nesten hver dag nå, gjør det til jeg kommer 2-3 ganger. Har sex sjelden, kanskje en gang hver 14 dag eller så.

Skrevet

Lite sex her i gården for tiden. Dermed 1-2 ganger daglig når samboern er på jobb.

Skrevet

Varierer veldig, noen ganger kan jeg holde på lenge (1-2 timer) hver dag, og kanskje ikke bare en gang om dagen.. Andre ganger blir det bare en "kjapp en, men det kan og gå flere dager (sjelden flere uker) mellom hver gang.

Skrevet

Sjeldent!

Blir lett kåt sammen med andre, men sjeldent når jeg er alene. Dessuten klarer jeg ikke å få orgasme uten vibrator, og jeg har for tiden ingen vibrator som fungerer skikkelig. Litt frustrerende...

Skrevet

3-5 ganger i måneden. noen ganger hver dag, og ca 2-3 gager den dagen.

Kommer egentlig på humøret...

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg onanerer hver dag i perioder, mellom periodene ingenting... Lurer på om jeg onanerer meg lei...?

Men det går greit, sex er bedre/mere.

Gjest Wirmeline
Skrevet

Når jeg ikke ser typen min (ser han ikke hver dag) koser jeg meg en gang om dagen :)

Gjest super biff
Skrevet

jeg onanerer sånn ca. 1337 ganger i uka. bynner å bli ganske biff i armen nå! :natti:

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i døgnet.

Som oftest på kvelden før jeg hopper i dusj og til sengs. Av og til også en runde på morningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...