Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte onanerer du? Og hvordan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvor ofte onanerer du? Og hvordan?

Tja... noen ganger i uka, innimellom hver kveld. Jeg pleier å legge meg litt før mannen og gjør det før han kommer. Jeg er mer kåt for tiden enn mannen, så det blir noe på meg "bare" et par ganger i uka, så da må jeg ordne det litt selv. Er inni en veldig kåt periode nå for å si det sånn, skulle gjerne hatt meg noe hver dag, flere ganger om dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hver kveld og gjerne oftere og. Kommer litt an på når i måneden det er. Helst på badet foran speilet. FØR jeg skal kose med mannen......

• 10 måneder senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg koser med meg selv hver natt før jeg skal sove, men jeg pleier å la det gå et par dager mellom hver gang jeg går for orgasme, for å styrke effekten. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prøver ofte å vente noen dager mellom hver gang for å få sterkere orgasmer. Blir nok kanskje 2-3 ganger i uken. Ofte onanerer jeg to-tre dager på rad for å vente noen dager osv. Best når jeg lar det gå en kveld eller fler i mellom. :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg onanerer ca hver dag, ofte flere ganger om dagen når jeg ikke har tilgang til sex. Med meg er det slik at jo mer jeg onanerer eller har sex, jo sterkere orgasmer! En annen måte å få sterkere orgasmer på, er å holde igjen orgasmen menge ganger. holder på til det nesten går for meg, stopper litt for å roe meg, gjentar dette mange ganger. Når orgasmen først kommer, er den sykt mye sterkere enn om jeg lar det gå for meg med en gang!

Skrevet

Jeg pleier som regel å ta meg litt sovemedisin før jeg skal sove hver kveld, men noen ganger, hvis jeg er stresset eller sånn, så kan det gå noen dager eller kanskje en uke mellom hver gang.

Skrevet

Når jeg er singel gjør jeg det ca. hver dag. Nå som jeg har type gjør jeg det derimot aldri. Jævlig kjedelig i forhold til sex.

Skrevet

Så og si hver dag, vi har sex ca to ganger pr uke men har behov for mer. Bruker å runke i senga, noen ganger når hun er sovnet og noen ganger på morgenen når hun er stått opp. Av og til på badet med en av hennes brukte truser i hånda mot kuken.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er sporadisk, noen ganger hver dag, mens noen ganger kan det faktisk gå flere uker imellom... Men jeg har aldri vært så heldig å oppleve orgasme da...

Gjest Trajan
Skrevet

så og si aldri. Jeg har aldri sett poenget i det

Skrevet

Varierer. Noen perioder blir det hver dag, flere ganger etter hverandre. Andre ganger kan det gå ei uke mellom. Tenker egentlig ikke så mye over det, gjør det når jeg har lyst.

Gjest typish
Skrevet

kommer litt ann på. føler det er litt som med sex.. gjør det som regel noen ganger i uka, men kun når jeg føler meg avslappa nok! dessuten er det ikke kjempebehov det nå som jeg har kjæreste:) men koser meg jo litt innimellom

Gjest AnonymBruker
Skrevet

en gang i uka i gjennomsnitt, kanskje to. Men det kan gå ett par uker uten noe onanering, så kan jeg bli skikkelig gira plutselig og onanere flere ganger om dagen. Dette er som regel uken før mens, da kan jeg bli helt kanin noen ganger.

• 2 uker senere...
Skrevet

1.2 ganger i uke

Gjest sardintroll
Skrevet

Er en liten stund siden nå, virker som "kaninen" i meg har tatt ferie. :gjeiper:

Skrevet

Er en liten stund siden nå, virker som "kaninen" i meg har tatt ferie. :gjeiper:

1.gif
Skrevet

1-3 ganger om dagen.

Skrevet

1-3 ganger om dagen.

har du sex i hele tatt?

Skrevet

har du sex i hele tatt?

Heh. Ikke den siste måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...