Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva vil dere anbefale av pampers eller libero til nyfødt? Og hvordan er det med de forskjellige bleieavtalene rundt om på de forskjellige matbutikkene? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er egentlig smak og behag, når mine var nyfødte så hadde det ikke noe å si.

Ellers så synes jeg at pampers er best på vanlige bleier og libero er best på trusebleier.

På rema får du store pakker med pampers til en bra pris. Du får også nyfødt bleier fra pampers veldig billig på rema.

på kiwi får du hver fjerde liberopakke gratis, veldig kjekt.

Skrevet

Liker pampers best til nyfødt. Har hatt lekkasje med libro flere ganger, aldri med pampers. Nyfødtbleier koster 19 kr for27stk på rema. billig det:)

Gjest Gjest
Skrevet

Liker libro best siden min sønn får skikkelig bleieutslett og sår av pampers. dessuten synes jeg det er bedre passform på libro,i alle fall for min sønn som er lang og tynn.

Skrevet

Vi har en lang og slank gutt og synes helt klart at Pampers er best. Libero er tykke, stive og klumpete, mens Pampers er mykere, tynnere og har bedre passform. Har heller aldri opplevd lekkasjer med Pampers.

Skrevet

Vi også bruker Pampers. Har dårlig erfaring med Libero. At de lekker og er stive. Vi prøvde faktisk Libero igjen når vi gikk over til str. 2. Kjøpte da også str. 2 i Libero. Men de var jo mye mindre! DEN svære pakken var det også :/ Den blir nok liggende til naboen får sin gutt, tenker jeg. Tenker vi kommer til å fortsette med å bruke Pampers, til vi evt. blir misfornøyd med de.

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve begge to. En bleie som er perfekt for et barn, kan være "feil" for et annet.

Skrevet

I starten funket Pampers best, etter han ble et år, så funket Libero bedre til passformen hans. Coopbleiene var jeg positivt overrasket over, de er billegere og svanemerket, et pluss.

Skrevet

I starten brukte vi Libero, byttet etterhvert over til Pampers da vi syns Libero var veldig tykke og klumsete. Kjempefornøyd med Pampers og har heller aldri opplevd lekkasje med dem.

Gjest Gjest_mamma til 2_*
Skrevet

Du får hver 4. pamperspakke gratis hos rimi:)

Her bruker vi Pampers og Libero om hverandre, alt etter hvor vi handler. Libero sine up and go er bedre enn Pampers, syns jeg. Til lillesøster på 4 uker bruker vi Libero på dagen og Pampers om natta, fordi de er litt større. Vær obs på at noen får veldig utslett av Pampers pga at det er lotion i dem.

Skrevet

Til storesøster brukte jeg bare libero, da jeg jobbet på kiwi og kjøpte med meg bleier hjem fra jobb.

Denne gangen prøvde vi libero til å begynne med hos lillebror, men han tisset seg bare ut. Vi synes også at de var veldig tykke og klumpete iforhold til pampers.

Men skal være enig i som noen sier her; libero sine up & g bleier er bedre enn pampers sine. Føler at de sitter veldig godt på min lille herre.

Bruker pampers i barnehagen, der de ikke får ha up& go, og libero up & go hjemme.

Skrevet

brukte pampers i nyfødt perioden før, gikk over til libero da vi syntes de fungerte best. Nå bruker vi libero up & go.

Denne gangen bruker jeg libero fra starten av, mye pga de bare koster 19kr, men også fordi jeg synes de er best.

Man må bare prøve seg frem fordi barn er forskjellige og det er ingen fasit svar på hva som er best

Gjest skoeska
Skrevet

Bruker libero til vår gutt, og har alltid gjort det (han er 4 mnd nå). Mest fordi vi har kiwi rett ved her, og bruker bleieavtalen deres. Jeg har også lang og slank gutt, så lurer på om jeg skal prøve ut pampers neste gang jeg, siden jeg leser at andre her liker pampers best til sine slanke gutter :)

Nyfødtbleier (2-5 kg) fra Libero koster forresten 12,90 på kiwi! Utrolig billig, og ganske mange bleier.

Gjest *Mim*
Skrevet

Liker best pampers av småbarnsbleier, syns de sitter bedre rundt magen enn libero sine. Av trusebleier bruker vi libero, er fornøyd med dem.

Skrevet
Vi har en lang og slank gutt og synes helt klart at Pampers er best. Libero er tykke, stive og klumpete, mens Pampers er mykere, tynnere og har bedre passform. Har heller aldri opplevd lekkasjer med Pampers.

Som jeg skulle sagt det selv :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Syns det lukter mer med pampers jeg, men den er også den mykeste av dem.

Bruker begge, og har ikke hatt lekasje med noen av dem.

Skrevet

Vi foretrakk pampers i begynnelsen for jeg synes libero er tykk og stiv.

Så gikk vi over til tøybleier!

Skrevet
I starten brukte vi Libero, byttet etterhvert over til Pampers da vi syns Libero var veldig tykke og klumsete. Kjempefornøyd med Pampers og har heller aldri opplevd lekkasje med dem.

Samme her. Synes Libero er veldig tjukke og klumpete... Pampers er dessuten billigst på Rema der vi pleier å handle.

Skrevet

Vi kunne bare bruke libero, for gutten vår tålte ikke pampers.

Men neste barn skal sannsynligvis bruke tøybleier.

Skrevet

Her har vi brukt begge deler, men foretrekker Pampers. De er tynne og myke mens Libero er tykke og stive. Eneste med Pampers var at de kunne klistre seg litt fast i huden da han var helt liten og hadde hyppig avføring. Men han ble ikke sår av det. Lekkasje har vi hatt med begge, her er trikset rett størrelse og ikke for full bleie pluss korrekt satt på for vår del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...