Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har typisk pærefigur. Overkroppen er veldig slank, mens jeg har litt mer å ta i på rompe, lår og legger. Jeg kan derfor ikke bruke disse telttoppene som er så in akkurat nå. Tar jeg på meg en slik ser jeg dobbelt så feit ut. Jeg må ha topper som fremhever midjen min, siden det er den jeg vil sette fokus på.. Problemet er at overalt hvor jeg handler er det nesten bare topper som er løse rundt midjen.. De eneste toppene som er tettsittende er helt vanlige topper, ensfargede og kjedelige.. Ønsker altså kroppsnære topper, som ikke er kjedelige.. Noen tips til hvor jeg kan handle? Evt på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. juni 2009 #2 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har typisk pærefigur. Overkroppen er veldig slank, mens jeg har litt mer å ta i på rompe, lår og legger. Jeg kan derfor ikke bruke disse telttoppene som er så in akkurat nå. Tar jeg på meg en slik ser jeg dobbelt så feit ut. Jeg må ha topper som fremhever midjen min, siden det er den jeg vil sette fokus på.. Problemet er at overalt hvor jeg handler er det nesten bare topper som er løse rundt midjen.. De eneste toppene som er tettsittende er helt vanlige topper, ensfargede og kjedelige.. Ønsker altså kroppsnære topper, som ikke er kjedelige.. Noen tips til hvor jeg kan handle? Evt på nett? Bruk belter i livet! Kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har typisk pærefigur. Overkroppen er veldig slank, mens jeg har litt mer å ta i på rompe, lår og legger. Jeg kan derfor ikke bruke disse telttoppene som er så in akkurat nå. Tar jeg på meg en slik ser jeg dobbelt så feit ut. Jeg må ha topper som fremhever midjen min, siden det er den jeg vil sette fokus på.. Problemet er at overalt hvor jeg handler er det nesten bare topper som er løse rundt midjen.. De eneste toppene som er tettsittende er helt vanlige topper, ensfargede og kjedelige.. Ønsker altså kroppsnære topper, som ikke er kjedelige.. Noen tips til hvor jeg kan handle? Evt på nett? samme her. vet ikke hvor du handler,men beveg deg bort fra cubus,index og de andre billigbutikkene. Der har de stort sett en fasong som skal passe alle. Dessuten mye i tykk bomull. legg litt til i prisen. be om hjelp i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 6. juni 2009 #4 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror nesten ikke det er noen butikker som selger kroppsnære topper om dagen. Men hvis jeg ikke husker helt feil begynner trangere og kortere topper å bli in igjen. Vi ser nok mer av det utover høsten og neste vår/sommer. Det er selvfølgelig lenge å vente når man trenger nye klær akkurat nå. Prøv å kjøpe fra nettsider. Norge er veldig treige når det kommer til moter, og ting blir gjerne in her et helt år etter at det var in i andre land. Prøv dinne siden: Asos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå