kristian82 Skrevet 6. juni 2009 #21 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg så klare tegn og fikk fine meldinger tilbake, men samtidig sa han at han at han var en pingle, vel,, det var nok for meg.. sa hadet og farvel,.. fikk ikke ett adjø en gang.. Han sa han var pingle og du bare stakk du? Hmm...kan ikke skjønne at det er så turnoff om en kar i starten blir litt usikker/pysete rundt deg pga at han liker deg og vil gjøre et godt inntrykk..(Men han var garantert heldig som slapp unna deg!) Jeg liker i alle fall de jentene som er seg selv best, og heller f.eks gir uttrykk for at de var stressa før en date, enn de jentene som 24/7 skal være så skråsikre i våremåte og alt det der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2009 #22 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg så klare tegn og fikk fine meldinger tilbake, men samtidig sa han at han at han var en pingle, vel,, det var nok for meg.. sa hadet og farvel,.. fikk ikke ett adjø en gang.. Ser dere gutter? Snill er IKKE veien å gå! Hvor himla vanskelig er det å forstå dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juni 2009 #23 Del Skrevet 6. juni 2009 Ser dere gutter? Snill er IKKE veien å gå! Hvor himla vanskelig er det å forstå dette... Hehe, om en dame kun skal ha en gutt som UTAD fremstår som 100% selvsikker, upåvirkelig av ris og ros, og at dama ser på enhver menneskelig naturlig reaksjon som f.eks at man kan være ørlite stressa de første 4 minuttene på en date med en ukjent dame som en TURN OFF og svakhetstegn, så klarer jeg meg LETT uten ho dama! Jeg er meg selv, det vil si normalt selvsikker, normalt flau, normalt stressa osv. Jeg er ikke noe "overmenneske", orker heller ikke "overmennesker". Spør du meg hva som er værst av en dame/gutt som er seg selv på godt og vondt, kontra en dame/gutt som med jernkonsentrasjon skal fremstå perfekt og selvsikker på alle områder, er valget for meg i alle fall lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 9. juni 2009 #24 Del Skrevet 9. juni 2009 Jenter sin skyld, de som er spillets mestere hehe (Tuller altså...litt i alle fall....) Jeg liker heller ikke å "spille spillet", snarere tvert i mot å "bryte spillet" og gi faen i regler :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå