Gå til innhold

Century 21 i NYC

Gjest Gaby

Anbefalte innlegg

Skal til New York snart, og må jo en tur innom Century 21. Lurer på om noen vet hvilke merker man kan forvente å finne der?

Har de feks Levis og Adidas, eller går det mest i Versace, Gucci osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Klarte ikke å finne ut så mye på hjemmesiden deres ang. merker, men det går vel an å kontakte dem?

Her er hjemmeseiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en liten evighet siden jeg var der, men de hadde mye DKNY hvertfall! :)

googlet litt.. ser ut som de har merker som Marc Jacobs, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Nike, Versace, Ralph Lauren, Kenneth Cole, Juicy Couture, Armani...

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nienna83_*

Ja, de har masse fine og vanligvis dyre merker, men alt er bare kaos der inne. Stappfullt og lite orden i hvordan klærne er satt ut. Ser ut som en trang spar kjøp el. Jeg fikk iallefall helt klaustrofobi av å være der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest-jente

Var der i fjor og vi brukte flere timer der inne! Alt er kaos, kan kun ha med 4 (? tror jeg) plagg inn i prøverommet hvor det var lang kø, og en del rare klær... Kom ut med en kjole og to par sko, så lite utbytte etter lang tid der inne. Men en av gutta som var med på turen fikk kjøpt mange rimlige merke-dresser og fikk masse ut av det. Men hvis jeg drar til NY igjen så kommer jeg faktisk til å droppe C21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt skeptisk også! Men har veldig spesifikke ting jeg skal se etter, og har jo en utålmodig samboer som må tas hensyn til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske de hadde Adidas eller Levis, kansje litt Levis.

Det er jo et utsalg for designer var, så om du ikke er jakt etter det så er det ikke stedet å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levi's og Adidas pleier forøvrig være så billig i USA at du ikke trenger outlet/utsalg for å gjøre kupp.

Samboer kjøpte masse Levi's bukser i Levi's Store til 20 dollar stk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vet!! Tenkte bare at det hadde vært veldig kjipt hvis jeg kom inn der og så var buksene nesten gratis når jeg allerede hadde kjøpt dem til "ordinær" pris :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...