Gå til innhold

voldtatt av kamerat?

Fremhevede innlegg

Gjest jente17
Skrevet
Hva tror du egentlig foregår på GU?

Jeg synes at hvis du ikke er interessert i å finne ut hva som har skjedd, ikke vil dra til legen og 'egentlig driter i det', så burde du i alle fall ikke fortelle andre i din omgangskrets om din bekymring vedrørende hva som har skjedd. Det er ikke veldig OK for kameraten din om han ikke har gjort noe galt å bli mistenkt for dette.

At du blir sjekket i underlivet...

Jeg har sakt jeg skal dra til helsestasjonen. Jeg har såklart ikke sagt det til noen venner. Litt av et rykte å sette ut om det ikke er sant(jeg kan ikke forestille meg at han gjør noe sånt egentlig). Hvis du tror jeg driter i deg kan du jo prøve å forestille deg det selv:P Ikke huske en dritt, at noe unormalt skjedde kvelden før i tilegg til at du kjenner smerter i underlivet... hadde du driti i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
At du blir sjekket i underlivet...

Jeg har sakt jeg skal dra til helsestasjonen. Jeg har såklart ikke sagt det til noen venner. Litt av et rykte å sette ut om det ikke er sant(jeg kan ikke forestille meg at han gjør noe sånt egentlig). Hvis du tror jeg driter i deg kan du jo prøve å forestille deg det selv:P Ikke huske en dritt, at noe unormalt skjedde kvelden før i tilegg til at du kjenner smerter i underlivet... hadde du driti i det?

Selvfølgelig hadde jeg ikke det, og det mener jeg på ingen måte du skal heller. men det er litt vanskelig å følge tankerekkene dine i dette. Jeg tror du misforsto hva jeg skrev hvis du tolket innlegget mitt dithen og det beklager jeg i så fall. Mulig jeg uttrykte meg klønete.

Det var du som brukte utrrykket 'driter i det'. Jeg bare referererte til det.

Om det ikke er noe annet å gjøre med det driter jeg i det. Er jo ikke sikkert noe har skjedd engang;P
Skrevet
Det er ikke veldig OK for kameraten din om han ikke har gjort noe galt å bli mistenkt for dette.

Signerer denne. For både din skyld og hans skyld så bør du gå og prate med en lege og få sjekket om det kan ha skjedd noe. GU er noe du garantert kommer til å ta før eller siden, så hvis du er redd for å ta det så ta en prat med legen om det også.

Det er ikke bra for deg å gå rundt og lure på dette. Det er ikke bra for ham at du går rundt og lurer på dette. Snakk med en lege/helsesøster og få ordentlig veiledning om hva du skal gjøre, og gjør det så snart som mulig.

Gjest jen17
Skrevet
Selvfølgelig hadde jeg ikke det, og det mener jeg på ingen måte du skal heller. men det er litt vanskelig å følge tankerekkene dine i dette. Jeg tror du misforsto hva jeg skrev hvis du tolket innlegget mitt dithen og det beklager jeg i så fall. Mulig jeg uttrykte meg klønete.

Det var du som brukte utrrykket 'driter i det'. Jeg bare referererte til det.

Neida, jeg misforsto deg nok litt. Kan hende jeg hadde tolket det annerledes om jeg bare leste det 2 ganger :)

Mente at hvis eneste måten å finne ut av det på er en sånn undersøkelse får jeg heller bare leve med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...