Gå til innhold

voldtatt av kamerat?

Fremhevede innlegg

Gjest jente 17
Skrevet

Forje helg hvar jeg på en fest som jeg egentlig ikke husker stort av. Jeg drakk ikke egentlig så mye, men ble plutselig "veldig trøtt"(fikk ett glass). Veninnene mine forteller at en GOD kamerat bar meg opp i senga mi for at jeg skulle få slappe av.

Jeg er jomfru, men dagen etter følte jeg veldig smerter i underlivet. De varte også noen dager, en slags "svie". Det er jo stygt å tenke sånn, men det detter bare ned i hodet på meg iblant... hvor skulle ellers svien komme fra?

Det kan hende jeg tar totalt feil, men håper dere skjønner hvordan jeg kan tenke tanken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente21_*
Skrevet

Heisann.

Skjønner at det er ekkelt å ikke vite hva som har skjedd med deg.

Det finnes flere ting som kan føre til at du får en sviende følelse i underlivet, og jeg synes kanskje du skal få tatt en GU for å sjekke at det ikke er noen av disse tingene som er problemet før du evt. anklager kameraten din. Skal jo selvsagt på ingen måte utelukke at du har blitt voldtatt, men jeg ville som sagt ha bestilt meg en legetime først.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er GU? dette skjedde forje lørdag, kan jeg fortsatt gå til legen da?

Jeg har såklart ikke sagt mine bekymringer til noen, han er jo en god kamerat. Jeg tviler på at han har gjort meg noe. Bare en dum tanke som detter ned iblant.

Gjest Gjest
Skrevet

Var du påkledd da du våknet?

Har fyren oppført seg vanlig eller annerledes mot deg i etterkant?

Kan underlivsplagene være sopp?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke for å være brutal, men kanskje du bør tenke gjennom matinntak, dagsform, eventuel mens osv opp mot alkoholinntaket?

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Forje helg hvar jeg på en fest som jeg egentlig ikke husker stort av. Jeg drakk ikke egentlig så mye, men ble plutselig "veldig trøtt"(fikk ett glass). Veninnene mine forteller at en GOD kamerat bar meg opp i senga mi for at jeg skulle få slappe av.

Jeg er jomfru, men dagen etter følte jeg veldig smerter i underlivet. De varte også noen dager, en slags "svie". Det er jo stygt å tenke sånn, men det detter bare ned i hodet på meg iblant... hvor skulle ellers svien komme fra?

Det kan hende jeg tar totalt feil, men håper dere skjønner hvordan jeg kan tenke tanken.

Tror du kan være en mulighet for at noen har puttet noe i drinken din? Rohypnol/voldtektsdop blir man sløv av og husker som regel minimalt dagen etter.

Gjest Gjest
Skrevet
Var du påkledd da du våknet?

Har fyren oppført seg vanlig eller annerledes mot deg i etterkant?

Kan underlivsplagene være sopp?

ja, eller buksa var av(men det er jo ganske ubehagelig å sove med) ellers var singletten ogsånt på....

Jeg har ikke snakket med han siden festen.

Jeg tror ikke det, pleier å være nøye med å behandle meg når jeg kjenner ubehag. Men jeg vet jo ikke.

Gjest Blondie65
Skrevet

GU = gynekologisk undersøkelse. Og dit skal du bestille time i morgen.

Gjest jente 17
Skrevet
Tror du kan være en mulighet for at noen har puttet noe i drinken din? Rohypnol/voldtektsdop blir man sløv av og husker som regel minimalt dagen etter.

Det jeg også har tenkt litt på da. Jeg driter meg ofte ut på fester for å være ærlig, men pleier ikke slukne på den måten.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva er GU?

Gynekologisk undersøkelse

Gjest jente17
Skrevet
GU = gynekologisk undersøkelse. Og dit skal du bestille time i morgen.

Neineinei! aldri!

Om det ikke er noe annet å gjøre med det driter jeg i det. Er jo ikke sikkert noe har skjedd engang;P

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Det jeg også har tenkt litt på da. Jeg driter meg ofte ut på fester for å være ærlig, men pleier ikke slukne på den måten.

Du kan be legen ta en blodprøve eller urinprøve av deg for og se om det er spor etter legemiddel. Blir det en uke nå på lørdag, siden? Da bør du i alle fall få tatt de prøvene ganske kjapt. Er ikke helt sikker på hvor lenge det er i kroppen men tror ikke det er så mye mer enn en uke i alle fall.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått til legen, i det minste for å sjekke for klamydia.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått til legen, i det minste for å sjekke for klamydia.

:Nikke: Klamydia kan være vanskelig og oppdage uten og teste seg. Ikke er det særlig gunstig og gå med det over lang tid heller.

Du kan ta urinprøve for og sjekke det også. Bare ikke tiss på to timer før testen tas.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Neineinei! aldri!

Om det ikke er noe annet å gjøre med det driter jeg i det. Er jo ikke sikkert noe har skjedd engang;P

Ja ja... Kjedelig å tenke på når du finner ut at du er gravid...

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
ja, eller buksa var av(men det er jo ganske ubehagelig å sove med) ellers var singletten ogsånt på....

Jeg har ikke snakket med han siden festen.

Jeg tror ikke det, pleier å være nøye med å behandle meg når jeg kjenner ubehag. Men jeg vet jo ikke.

Var hullet imellom bena dine tildekket, hadde du ingenting på, eller kun en liten truse, truser kan flyttes litt til siden for at samleie skal kunne gjennomføres. også kan de flyttes tilbake, så de igjen dekker til hullet?
Gjest Gjest
Skrevet
Neineinei! aldri!

Eh, du driter i det? Om du ikke får tatt en GU, finner du ikke ut hva det er for noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hele virker mistenkelig. Dersom kameraten din har voldtatt deg er det mest sannsynlig han som har puttet noe i glasset ditt. Du bør forhøre deg med andre som var på festen, om de har sett noen som kan ha puttet noe i glasset ditt. Du bør også møte kameraten din, spørre hva som skjedde på festen, og se hvordan han reagerer når du snakker om det. Her bør du absolutt ikke stikke hodet i sanden. Hvis han har voldtatt deg, vil du vel ikke la han slippe unna!!!

Gjest jente 17
Skrevet
Ja ja... Kjedelig å tenke på når du finner ut at du er gravid...

Var hullet imellom bena dine tildekket, hadde du ingenting på, eller kun en liten truse, truser kan flyttes litt til siden for at samleie skal kunne gjennomføres. også kan de flyttes tilbake, så de igjen dekker til hullet?

Eh, du driter i det? Om du ikke får tatt en GU, finner du ikke ut hva det er for noe.

Det hele virker mistenkelig. Dersom kameraten din har voldtatt deg er det mest sannsynlig han som har puttet noe i glasset ditt. Du bør forhøre deg med andre som var på festen, om de har sett noen som kan ha puttet noe i glasset ditt. Du bør også møte kameraten din, spørre hva som skjedde på festen, og se hvordan han reagerer når du snakker om det. Her bør du absolutt ikke stikke hodet i sanden. Hvis han har voldtatt deg, vil du vel ikke la han slippe unna!!!

graviditets test... :P Ikke værre! Ellers har jeg egentlig ikke tenkt på det....

ja jeg hadde på meg undertøyet.

Det er ikke det at jeg driter i det. Men det høres sykt vondt ut, hvertfall for meg når jeg hører om andre som har vært der og har hatt en hel hånd der ogsånt....

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye hvem som har gjort hva, hadde det skjedd på gata hadde jeg garantert anmeldt det. (for at ikke det samme skal skje andre jenter) Jeg hvet jo ikke engang om noe har skjedd! Hvis det er sånn er jeg såklart sur på han som har gjort det, men jeg aner jo ikke.... Spurte veninna mi i første timen, hun sa hun ikke hadde sett noe. Bare at det var rart jeg ble så slapp... Jeg er egentlig bare kjempe forvirra, det kan jo faktisk hende at ingen ting har skjedd!

Urinprøve kan jeg gå med på.

Men uansett tenkte jeg meg ned på helsestasjonen etter på... de kan vel finne ut av det.

Takk for alle svar!

Skrevet
graviditets test... :P Ikke værre! Ellers har jeg egentlig ikke tenkt på det....

ja jeg hadde på meg undertøyet.

Det er ikke det at jeg driter i det. Men det høres sykt vondt ut, hvertfall for meg når jeg hører om andre som har vært der og har hatt en hel hånd der ogsånt....

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye hvem som har gjort hva, hadde det skjedd på gata hadde jeg garantert anmeldt det. (for at ikke det samme skal skje andre jenter) Jeg hvet jo ikke engang om noe har skjedd! Hvis det er sånn er jeg såklart sur på han som har gjort det, men jeg aner jo ikke.... Spurte veninna mi i første timen, hun sa hun ikke hadde sett noe. Bare at det var rart jeg ble så slapp... Jeg er egentlig bare kjempe forvirra, det kan jo faktisk hende at ingen ting har skjedd!

Urinprøve kan jeg gå med på.

Men uansett tenkte jeg meg ned på helsestasjonen etter på... de kan vel finne ut av det.

Takk for alle svar!

Hva tror du egentlig foregår på GU?

Jeg synes at hvis du ikke er interessert i å finne ut hva som har skjedd, ikke vil dra til legen og 'egentlig driter i det', så burde du i alle fall ikke fortelle andre i din omgangskrets om din bekymring vedrørende hva som har skjedd. Det er ikke veldig OK for kameraten din om han ikke har gjort noe galt å bli mistenkt for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...