Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg vet at man får kjøpt sånne gummiunderlag til å klistre under skoene (på sålen) i utlandet, men jeg vet dessverre ikke hva de heter.. Er det noen her som har vært borti lignende? Jeg har noen sko som klakker så fært og tenkte at jeg kunne klistre på dette selv for å slippe alle ekstrakostnadene til skomaker. Er det noen som skjønner hva slags underlag jeg mener og om det går an å få tak i det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. juni 2009 #2 Del Skrevet 4. juni 2009 Jepp, har kjøpt sånne på Eurosko! Sånne ruglete gummiunderlag som bare klistres på. Kjekt på glatte sko! (og bråkete sko, antagelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Del Skrevet 5. juni 2009 Fungerer det på hælene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. juni 2009 #4 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja, spørs jo litt hvor store hæler du har på skoene. Det går sikkert an å klippe til en sånn at den passer på hælen. Det er kjempesterkt lim iallefall, så det er verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå