Gå til innhold

Feriegarderoben - hvilke plagg i kofferten?

Gjest Nanne70

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Jeg er så heldig å få tilbringe hele 4 uker på en gresk øy til høsten, og gleder meg noe helt utrolig til dette – ikke minst fordi jeg også skal gifte meg under oppholdet

Jeg har aldri vært i Hellas (eller andre steder i Sør-Europa/Syden) så lenge som 4 uker før, og jeg har en tendens til å alltid pakke med meg for mye, slik at jeg er sikker på at jeg alltid har antrekk for enhver anledning. For et par år siden ble for eksempel samboer og jeg invitert i bryllup mens vi var i Hellas, og da var jeg glad for at jeg hadde tatt med gullsandalene mine, selv om jeg bare brukte dem èn gang utenom…..

Nå som jeg må ha med brudekjole og resten av utstyret i en egen koffert, blir det likevel to kolli på flyet, så resten av garderoben MÅ inn i èn koffert.

Utfordringen går hermed til alle dere KG’ere som har en liten imagekonsulent/stylist/personal shopper i magen – hvilke sko og plagg bør jeg pakke med meg? Merker og farger er ikke så viktige, mer type plagg.

De klærne, skoene og tilbehøret jeg tar med må kunne brukes til følgende anledninger:

- Til /fra stranden

- På stranden/ved bassenget

- Shopping/cafè

- Ut å spise/barbesøk på kvelden

- Utflukter med båt/motorsykkel/bil/til fots

Temperaturen ligger normalt på 30-35 grader på dagtid og 20-25 grader på kvelds/nattestid, så det er varmt og godt og mest behov for tynne, luftige klær.

Det skal bli spennende å se forslagene deres, for dette her trenger jeg virkelig hjelp til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ta med deg favorittklærne dine. Legg ut alle klærne som du vil ha med deg på senga di og pakk et og et plagg, de største favorittene først. Når kofferten er full må du legge igjen resten. :-) Husk at klær kan vaskes og at du mest sannsynlig kommer til å kjøpe noen nye klær der nede. Selv går jeg mye med singleter og skjørt på ferie, de trenger nesten aldri å vaskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...