Gå til innhold

hvor finne bikini?

Gjest Gjest_jente18_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente18_*

Hei.

Jeg er en jente på 18, som alltid har hatt problemer med å finne fine bikinier som passer meg. Grunnen til dette er at jeg er slank, men bruker en stor cup. i BH bruker jeg 70 G (vanskelig å finne) eller 75 F. Det er vanskelig nok å finne BH i så store størrelser, og nesten umulig å finne bikini.

Den eneste plassen hvor jeg har sett bikinier som kan passe til meg (samtidig som de ser ungdommelige ut) er på la senza. Men, de har ikke det største utvalget.

Derfor spør jeg her, og lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan finne store, og fine bikinier. Gjrene på nettet, og det trenger ikke å være norsk.

(har funnet en del, men de fleste tilbyr ikke min str, og dersom de gjør det er de utrolig kjedelige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes
Hei.

Jeg er en jente på 18, som alltid har hatt problemer med å finne fine bikinier som passer meg. Grunnen til dette er at jeg er slank, men bruker en stor cup. i BH bruker jeg 70 G (vanskelig å finne) eller 75 F. Det er vanskelig nok å finne BH i så store størrelser, og nesten umulig å finne bikini.

Den eneste plassen hvor jeg har sett bikinier som kan passe til meg (samtidig som de ser ungdommelige ut) er på la senza. Men, de har ikke det største utvalget.

Derfor spør jeg her, og lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan finne store, og fine bikinier. Gjrene på nettet, og det trenger ikke å være norsk.

(har funnet en del, men de fleste tilbyr ikke min str, og dersom de gjør det er de utrolig kjedelige)

hei. har akkurat det samme problemet som deg, bruker 60-65 G-H og har nå gitt opp norskebutikker litt. jeg bestilte 3 bikinier fra denne siden. jeg er kjempe fornøyd med de og kommer garantert til å handle derfra senere. og passer ikke overdelen kan du få byttet hele settet så lenge underdelen ligger forseglet i posen ;) anbefales på det sterkeste. jeg har nå 3 bikinier som jeg gleder meg til å bruke i sommer, før så gruet jeg meg fordi jeg hele tiden måtte passe på at de holdt seg på plass, dessuten har jeg kjøpr forskjellige typer så nå har jeg ikke bare den vanlige kjedelige standar moddelen heller :tommelopp:

et par andre sider

brastop

bravissimo

og her er en bh str. "oversetter"

:)

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente18_*

Likte godt denne:

http://www.bravissimo.com/products/swimwea...06-details.aspx

og denne:

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...486&src=emf

Tror den nederste gir best støtte, men er ikke sikker? Heller nok mest mot den øverste, men har aldri bestilt undertøy via nettet, og er skeptisk til om den passer til min størrrelse. Noen som har noen formening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_change_*

Hei!

Skriver under på Change. :)

Har godt utvalg i størrelser, i fine ting. Ikke kjærring-ting. ;)

www.change.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello

Syns BH / bikini er umulig å finne i min størrelse. Skal definitivt sjekke ut butikkene ovenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme "problem" som deg, og fant den perfekte bikinien for meg på Change i sommer. Har alltid hatt problemer med å finne noen som sitter fint, men nå er jeg kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change og LaSenza har ikke noe for meg (blir feil fasong, for lite støtte eller noe). Jeg kjøpte bikini på Lalina på Sthanshaugen. Bruker 65GG i BH, men byttet til 70G i bikini, og da hadde de faktisk litt å velge mellom. Fine overdeler med god støtte. Det skal jo se bra ut også, ikke bare passe :)

Freya har endel fint synes jeg: http://www.freyalingerie.com/swimwear.aspx

Ellers er Bravissimo genialt. Du sparer nesten inn igjen hele turen om du tar deg en Englandstur. Du kan fråtse i flott undertøy til 2-300 kr per stykk. Jeg fikk hvertfall en bedre hverdag etter jeg begynte å handle der. Er i London ca en gang i året, og kjøper det jeg trenger av undertøy. Og siden klær er billigere og mer spennede der også, anbefales det, altså :)

Er faktisk lettere å finne topper der også, som er fine til tross for store pupper og smal midje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei. Jeg sliter litt med det sammen.

Men til min store forskrekkelse har bikinien min blitt ødelagt på litt over 2 uker.

Jeg kjøpte den på next to nothing i sandvika og har hvert fornøyd med Bh-ene der.

Jeg dro tilbake med den pga slitasje osv. Beskjeden jeg fikk var; den er behandlet feil/dårlig. Lycraen i bikinien er spist opp. Jeg fikk bekreftelse på reklamasjonen.

Der stod det at denne bikinien ikke tålte sol, solkrem, saltvann, klor.

HVA ER VITS MED Å HA EN BIKINI DA? SOM IKKE TÅLER VANN?!!!!!.

Jeg anbefaler heller change istedenfor. I bh'er er det rimeligere også.

Servicen og produktet på next to nothing var helt elendig.! skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...