Gå til innhold

~ jamie`s jammerbok ~


jamie

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

LENGE siden jeg har skrevet, er en sløøøv dagbok- skriver! Men jeg er utrolig flink til mye annet :Hehe:

4 dager på jobb nå, så er det ferie! Uh, gleder meg! Slappe av, forhåpentligvis nyte sola og bare henge å slenge. Blir ikke noe ferie på meg, tar det igjen i høstferien eller noe med en tur til Syden. Er litt dårlig med penger for tiden... Sånn er det når man er litt for glad i å bestille bøker, klær og filmer på internett :ler:

Men som jeg pleier å si til meg selv, og mamma som maser om at jeg sløser penger, "Det handler om prioritering!" Og jeg prioriterer slike gøyale saker fremfor mat og ferie :Hehe:

Otilie: Joda, hadde en fin lørdag! Huset for meg selv og KG. Kan det bli bedre? :P

Jeg var en usosial jamie igår, men hva gjør vel det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Takk for hilsen i dagboka mi, kan ikke begripe du gadd å lese deg gjennom hele :wink:

Penger går fort når man er glad i å handle ja, det vet jeg alt om :)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg syklet tur, ble ikke lange greiene da, ca 1/2 time, men føler likevel at jeg har gjort noe bra :-)

Er ikke ofte jeg trener, så når jeg først gjør noe fysisk føler jeg meg max vel etterpå. Var herlig å sette seg ned i sofaen etter dusjen og se Gilmore Girls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Takk for de trøstens ord :) Jeg gleder meg forsåvidt til GilmoreGirls begynner på igjen i usa! jihuuu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på du :)

Kul avatar..:)

Håper du har en fin sommer.. jeg er litt bitter for at min ferie er over nå som godværet viser seg..

Ha en fin kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når noen skriver i boken min :D

Idag har jeg vært på jobb, det er utrolig lite å gjøre for tiden, merker det er ferietid og bra vær ute.

Før jobb skulle jeg sole meg, men det gikk ikke så bra, tidvis overskyet og vind betyr ikke en fin opplevelse :-?

Nå skal jeg spise is! :sikle: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for hilsen, du Rogalending !

Leser at du hadde samme opplevelse med soling som meg før i dag ja.

Pokker ta denne vinden som ødelegger for en ellers strålende dag på værfronten !

Men vi får nok være fornøyde med at vi har sol i det hele tatt, selv om vinden gjør det ganske luftig å bevege seg rundt lettkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hallooo! :hoppe:

Nå spiser jeg skive med egg og majones.. :sikle:

Har tatt en pause fra sola nå, d var vaaarmt! Må snart gjøre meg klar til jobb, begynner kl 15..

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...