Gjest Lei Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg var ute med en mann forrige uke.Vi hadde en kjempekoselig date, og han sendte meg en mld samme kvelden der han sa at han hadde hatt det utrolig hyggelig og at vi måtte gjenta det. Vi har skrevet mld på tlf nesten hver dag siden. Og han har tatt iniativ like mye som meg. Når jeg så spør om han har lyst å finne på noe svarer han med at han kommet frem til at jeg bor for langt unna det er snakk om 40 min kjøretur. Noe han forøvrig visste om før vi traff hverandre. Mannen er i 30 årene, om han ikke er int er det jo bare å si det, istedenfor å konstruere dustete unnskyldninger. Eller er dette vanlig? Jeg blir ihverfall helt oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 Han har drittsekk oppførsel. der ser du mennesketypen, han leker. Ikke gi ham mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 Menn sier sjelden rett ut at de ikke er interessert i en slik situasjon. Dessverre velger de ofte den feigeste utveien, og finner på lamme unnskyldninger, slik som denne mannen. Har aldri skjønt hvorfor, for de fleste jenter takler sannheten bedre enn dårlig kamuflerte løgner. Du har dessverre møtt på en dustete utgave av typen mann, og det er bare å glemme han og gå videre i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juni 2009 #4 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg var ute med en mann forrige uke.Vi hadde en kjempekoselig date, og han sendte meg en mld samme kvelden der han sa at han hadde hatt det utrolig hyggelig og at vi måtte gjenta det. Vi har skrevet mld på tlf nesten hver dag siden. Og han har tatt iniativ like mye som meg. Når jeg så spør om han har lyst å finne på noe svarer han med at han kommet frem til at jeg bor for langt unna det er snakk om 40 min kjøretur. Noe han forøvrig visste om før vi traff hverandre. Mannen er i 30 årene, om han ikke er int er det jo bare å si det, istedenfor å konstruere dustete unnskyldninger. Eller er dette vanlig? Jeg blir ihverfall helt oppgitt. Talentløs oppførsel fra hans side...men (ikke for å være kjip) så tror jeg at "du bor for langt unna" ( når det ikke er lenger enn 40 min) er enn unnskyldning for at han ikke var så interessert/ ikke er interessert lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 3. juni 2009 #5 Del Skrevet 3. juni 2009 Talentløs oppførsel fra hans side...men (ikke for å være kjip) så tror jeg at "du bor for langt unna" ( når det ikke er lenger enn 40 min) er enn unnskyldning for at han ikke var så interessert/ ikke er interessert lenger.. Men hvorfor driver noen gutter å flørter, viser masse interesse osv osv selvom de egentlig ikke har tenkt til å gjøre noe mer med det, slik som ts skriver ?? For å holde muligheten åpen?? Vært borti flere slike og da får man så klart forhåpninger og en større "nedtur" når man går fra at han gjerne vil treffe deg igjen til å plutselig bli avvist. Akkurat den klarer jeg ikke skjønne.... Og som jeg har nevnt i et par andre tråder her inne og som Purple Haze også sier; Bedre med ærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 3. juni 2009 #6 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, jeg tenker også at han ikke er int, men det er utrolig irriterende å forholde seg til slike ting. Nå har vi bare møtt hverandre en gang , så jeg er bare litt skuffet. Og det er klart at han er i sin fulle rett til å bakke unna. Og det hadde jeg ikke hatt noe problem med heller, selv om jeg synes det er merkelig etter all den mld frem og tilbake.... Men jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å bare si det som det er. Jeg blir nesten litt fornærmet...Hvor dum tror han jeg er liksom? Og er dette virkelig vanlig oppførsel fra menn i slutten av 30 årene? Nesten så jeg må le altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 3. juni 2009 #7 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, jeg tenker også at han ikke er int, men det er utrolig irriterende å forholde seg til slike ting. Nå har vi bare møtt hverandre en gang , så jeg er bare litt skuffet. Og det er klart at han er i sin fulle rett til å bakke unna. Og det hadde jeg ikke hatt noe problem med heller, selv om jeg synes det er merkelig etter all den mld frem og tilbake.... Men jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å bare si det som det er. Jeg blir nesten litt fornærmet...Hvor dum tror han jeg er liksom? Og er dette virkelig vanlig oppførsel fra menn i slutten av 30 årene? Nesten så jeg må le altså.. Ha ha, jeg og! Som jeg skrev over, kan virkelig ikke skjønne den greia der fra gutter, eller rettere sagt såkalte menn. Vært mange av de hendelsene der opp igjennom årene. Forrige date jeg var på ga meg hadet-kyss og sa han gjerne ville møtes igjen - Var en veldig ok kar, tekstet litt så jeg jeg spurte deretter om vi skulle finne på noe en dag. Og hva skjer - total tystnad !! Helt utrolig, og ja nesten så man må le av det Trodde jeg kunne forvente meg litt mer av menn på 30++ enn tilsvarende oppførsel som guttene hadde på ungdomskolen... he he (så klart, ser at det finnes ok gutter der ute også som bla. kristian82 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #8 Del Skrevet 3. juni 2009 Men hvorfor driver noen gutter å flørter, viser masse interesse osv osv selvom de egentlig ikke har tenkt til å gjøre noe mer med det, slik som ts skriver ?? For å holde muligheten åpen?? Vært borti flere slike og da får man så klart forhåpninger og en større "nedtur" når man går fra at han gjerne vil treffe deg igjen til å plutselig bli avvist. Akkurat den klarer jeg ikke skjønne.... Og som jeg har nevnt i et par andre tråder her inne og som Purple Haze også sier; Bedre med ærlighet! De gjør det ikke på riktig måte. En som VIRKELIG liker deg sier det til deg med ord og handling, det ER en forskjell man lærer seg når man får en del erfaring med menn. Dater jeg nå er det faktisk whatever til mennesket har bevist en del, det gjør de gjerne ubevisst. Betyr ikke at jeg bryr meg, det gjør jeg til en viss grad når jeg har valgt å møte de men er såpass realistisk at jeg fint kan legge lokk på ev tidlige følelser. Tid er stikkord her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 3. juni 2009 #9 Del Skrevet 3. juni 2009 De gjør det ikke på riktig måte. En som VIRKELIG liker deg sier det til deg med ord og handling, det ER en forskjell man lærer seg når man får en del erfaring med menn. Dater jeg nå er det faktisk whatever til mennesket har bevist en del, det gjør de gjerne ubevisst. Betyr ikke at jeg bryr meg, det gjør jeg til en viss grad når jeg har valgt å møte de men er såpass realistisk at jeg fint kan legge lokk på ev tidlige følelser. Tid er stikkord her. hmmm, nå skal ikke jeg legge ut om mine erfaringer med menn her, men er ikke 16 år eller en uskyldig naiv liten pike lenger. Noe som faktisk er litt trist for jeg begynner desverre å bli kynisk, altfor skeptisk og altfor realistisk he he. Og at handling og ord må henge sammen er det ikke noe tvil om. MEN at menn ser behovet for å komme med løgner slik som ts beskriver når de egentlig ikke vil treffe deg, den kommer jeg aldri til å forstå! Men nå er jo jeg en stor fan av ærlighet på godt og vondt da... Og man må bruke tid ja, for det tar tid å finne ut av om man kan være noe for hverandre, men orker ikke noe spille lenger heller.... Hva er problemet for å gi uttrykk for at man liker hverandre!? Betyr jo ikke annet enn at man gjerne vil bli bedre kjent og se hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #10 Del Skrevet 3. juni 2009 hmmm, nå skal ikke jeg legge ut om mine erfaringer med menn her, men er ikke 16 år eller en uskyldig naiv liten pike lenger. Noe som faktisk er litt trist for jeg begynner desverre å bli kynisk, altfor skeptisk og altfor realistisk he he. Og at handling og ord må henge sammen er det ikke noe tvil om. MEN at menn ser behovet for å komme med løgner slik som ts beskriver når de egentlig ikke vil treffe deg, den kommer jeg aldri til å forstå! Men nå er jo jeg en stor fan av ærlighet på godt og vondt da... Og man må bruke tid ja, for det tar tid å finne ut av om man kan være noe for hverandre, men orker ikke noe spille lenger heller.... Hva er problemet for å gi uttrykk for at man liker hverandre!? Betyr jo ikke annet enn at man gjerne vil bli bedre kjent og se hva som skjer videre. Jeg forstår hva du mener, men er 100 prosent sikker på at man kan skille dem som snakker sant og ikke. Kroppsspråket sier utrolig mye, selv om de prøver å skule det. ( men så har jeg en utdannelse innen mennesker og kan derfor mine knep) en mann som lyger slik hi beskriver er ikke ett godt menneske i mine øyene og tviler på at han får videre fremgang siden han er såpass gammel.. fordommer ja, likevel å dra inn dumme unnskyldninger i stedet for å klare å gi en vanlig forklaring virker ikke særlig om en mann med gode utviklede sjelsevner eller ryggrad.. Hvorfor de gjør det? Jo, de føler en viss makt og pleier ett dårlig selvbilde. Når de har oppnådd det de vil drar de en løgn, så ler de. De er skadet fra tidligere erfaringer, i stedet for å ta lærdom og vokse blir de bitre og leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 3. juni 2009 #11 Del Skrevet 3. juni 2009 De er skadet fra tidligere erfaringer, i stedet for å ta lærdom og vokse blir de bitre og leker. Mulig det, men kan fremdeles ikke skjønne det. Men det er vel også derfor vi er forskjellig og får jo være glad for det Men det er pokker meg noen som er gode til å lyve og som holder ut leeenge... Det er synd og si det, men min tillit til menn er ikke akkurat på topp, så som du skrev tidligere, man må bruke tid og de må vise det gjennom handlinger. Skjønner jo da også at de "gode gutta" der ute kan bli frustrerte og lei når de møter på skeptiske jenter som meg... he he. ( Over og ut for i dag og sov godt alle sammen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #12 Del Skrevet 3. juni 2009 Mulig det, men kan fremdeles ikke skjønne det. Men det er vel også derfor vi er forskjellig og får jo være glad for det Men det er pokker meg noen som er gode til å lyve og som holder ut leeenge... Det er synd og si det, men min tillit til menn er ikke akkurat på topp, så som du skrev tidligere, man må bruke tid og de må vise det gjennom handlinger. Skjønner jo da også at de "gode gutta" der ute kan bli frustrerte og lei når de møter på skeptiske jenter som meg... he he. ( Over og ut for i dag og sov godt alle sammen ) Jeg vet det, var sammen med en mann i 2,5 år da jeg fikk beskjed om at jeg kunne vært hvem som helst. De kan være fantastiske til å lyge overbevisende, men det er ALLTID noe de røper seg på, ja..jeg kartlegger gjerne mennesker som jeg skal ha inn i livet mitt, uetisk kanskje men har såpass med livserfaring at jeg ikke orker mer falskhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #13 Del Skrevet 3. juni 2009 Er enig i at det var en tåpelig unnskyldning fra denne mannen. Men jeg skjønner ikke at en del damer i denne tråden legger såpass krefter i å irritere seg sånn over at de finner på unnskyldninger. Det jeg vil tro egentlig er vondest er avvisningen. Er det ikke det da, jenter? For meg spiller det egentlig ingen rolle hva slags unnskyldning en gutt bruker, om den er ærlig eller ikke. Avvisningen er det som er vondt. Det at han ikke likte meg. Det må man jo bare kjenne på og så gå videre. Ikke fornekte den vonde opplevelsen med å konsentrere seg om hans dumme unnskylding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 3. juni 2009 #14 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Høres ut som et klassisk tilfelle av "kalde føtter". Dårlige avvisningsgrunner må man dessverre finne seg i av og til, selv om det er litt feigt spør du meg. Føler meg merkelig truffet i første post, siden jeg akkurat var på en koselig date med en dame for første gang, er i 30-årene og sendte en melding om at det hadde vært veldig koselig ikke lenge etter. Men hun bor ikke 40 min unna heldigvis. Jeg er heldigvis av typen som sier ting rimelig rett ut og er ærlig, selv om jeg i begynnelsen kanskje holder tilbake litt. Man ender uansett bare opp med å snuble i egne løgner på sikt... Endret 3. juni 2009 av Fjesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_petra_* Skrevet 3. juni 2009 #15 Del Skrevet 3. juni 2009 -Artig å lese at dette fenomenet bare skal gjelde 30 åringer, siden jeg er en god del eldre og har opplevd dette med menn så lenge jeg kan huske. Mulig et par stk som har skilt seg ut fra den gemene hop. De sier at de er interesserte og vil gjerne ha kontakt, men så er de plutselig ikke det likevel. Og så snakker menn om at kvinner er ustabile og vanskelige å forholde seg til? Vanskelig å opprettholde troen på at det finnes noen som snakker sant der ute, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 3. juni 2009 #16 Del Skrevet 3. juni 2009 Det var en smart mann. Han har vært på en bra date uten å få noe mer. Deretter senderhan ts en livlig melding, men får (trolig) et rimelig nøytralt svar tilbake. Da skjønner han at han er mer klar for ts enn hun er for ham. Fornuftig som mannen er, rømmer han banen etter å ha sendt ts en forklaring som ikke kan misforstås som annet enn dårlig unnskyldning. Forholdet var dødfødt, men fyren står igjen med et harmonisk indre etter å ha ditchet ts. Lær, smågutter, lær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #17 Del Skrevet 4. juni 2009 Det var en smart mann. Han har vært på en bra date uten å få noe mer. Deretter senderhan ts en livlig melding, men får (trolig) et rimelig nøytralt svar tilbake. Da skjønner han at han er mer klar for ts enn hun er for ham. Fornuftig som mannen er, rømmer han banen etter å ha sendt ts en forklaring som ikke kan misforstås som annet enn dårlig unnskyldning. Forholdet var dødfødt, men fyren står igjen med et harmonisk indre etter å ha ditchet ts. Lær, smågutter, lær. Er ikke slik det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. juni 2009 #18 Del Skrevet 4. juni 2009 Det var en smart mann. Han har vært på en bra date uten å få noe mer. Deretter senderhan ts en livlig melding, men får (trolig) et rimelig nøytralt svar tilbake. Da skjønner han at han er mer klar for ts enn hun er for ham. Fornuftig som mannen er, rømmer han banen etter å ha sendt ts en forklaring som ikke kan misforstås som annet enn dårlig unnskyldning. Forholdet var dødfødt, men fyren står igjen med et harmonisk indre etter å ha ditchet ts. Lær, smågutter, lær. Tull Det er jo det som er litt av poenget her. Jeg sendte svar tilbake i omtrent samme stil som han. Jeg har absolutt ikke spilt "hard to get", jeg har aldri forstått dette "spillet" . Og siden jeg hadde oppriktig lyst å treffe mannen igjen så formidlet jeg det, det samme gjorde han. Helt til den dagen jeg spurte om vi skulle finne på noe... Det er helomvendingen og den idiotiske løgnen jeg ikke forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #19 Del Skrevet 4. juni 2009 Tull Det er jo det som er litt av poenget her. Jeg sendte svar tilbake i omtrent samme stil som han. Jeg har absolutt ikke spilt "hard to get", jeg har aldri forstått dette "spillet" . Og siden jeg hadde oppriktig lyst å treffe mannen igjen så formidlet jeg det, det samme gjorde han. Helt til den dagen jeg spurte om vi skulle finne på noe... Det er helomvendingen og den idiotiske løgnen jeg ikke forstår. Kanskje han ikke tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #20 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje han ikke tør. Ja, det er godt mulig han ikke tør. Kanskje han er brent på forhold. Det kan være alle slags forklaringer på hans oppførsel. Kanskje dukket hans ekskjæreste opp igjen, eller kanskje er han manisk depressiv. Så ingen vits i å spekulere, for man kan ikke gjøre noe med det likevel. Håper du treffer en mann det klaffer bedre med, også kommunikasjonsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå