Gå til innhold

Svigermor nekter å bruke tiara.

Gjest Gjest953

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FOXY!!

vil du gifte deg med meg ?

JA!

Og jeg gleder meg til å se deg om 19 dager ;) Om det er flere som henger seg på kan man jo virkelig stelle i stand tidenes bryllup! Gjesteantallet skal jo som kjent ganges med tre for hver brud.

:bryllup::blomst::hjerter::Nikke::danser::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jipppi! endelig blir jeg en gift kvinne :D

ja , heng dere på jenter !

digert bryllup med mange bruder. gulls bæsj og scepter følger med!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~VanDora~

Bunad er vel noe av det mer spesielle en kan ha på seg i et brullyp, virkelig gammelnorsk og mange bunader har egne hodeplagg.

Bunaden er sikkert den dyreste kjolen utenom sin egen brudekjole (?) din svigermor har og det er jo litt stas når du får andre anledninger enn 17.Mai til å bruke den i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Pass på at det er masse mat da - for besteforeldrene, foreldrene og søsken til gjestene skal jo selvfølgelig også være med... ellers blir det pinlig/flaut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Dora Flanica
Jeg gifter meg også snart, og jeg NEKTER å bruke tiara til dressen :P

Hør her, min godeste herre, såklart De må ha tiara til gulldressen Deres! Noe annet ville være en uhørt skam. Tror jeg må hviske Deres tilkommende frue et par ord i øret. Anbefaler parterapi med påfølgende bruk av kjevle og gaffateip. Makan til slike frekke og ubehøvlede slamper i et slikt dannet forum som dette!

Mvh Dr. Dora Flanica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Kan hun ikke bruke tiara og være fornøyd da? Det er da mitt bryllup, ikke hennes. Jeg ville gjort som hun sa hvis hun skulle hatt bryllup :(

Det er ikke DITT bryllup, det er DERES bryllup!

Men for all del, jeg storkoser meg her jeg sitter og leser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er KUN brudens bryllup!!

Brudgommen er en statist. Og gjestene er en del av dekorasjonene. Og vil bruden at dekorasjonene skal ha tiara - ja, så får de se å bruke tiara!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudgommen er en statist. Og gjestene er en del av dekorasjonene. Og vil bruden at dekorasjonene skal ha tiara - ja, så får de se å bruke tiara!

WORD! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dora Flanica

HØR, HØR!!!! Trampeklapp!!

Vi sliter med vanskelige gjester, svigermødre og nå på toppen av det hele skal brudgommen slå seg vrang. Nei, er like før jeg bare gifter meg med meg selv. Lar det seg gjøre, tror dere det?

Endret av Dora Flanica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare
Gjest Dora Flanica

ÅÅh! Tiaraen var ufattelig lekker. Fyren under, tja. Men det er ingenting en god plastisk kirurg ikke kan fikse, så jeg skulle nok få ham i standmessig stand til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer best for presten, det. Skal da ikke vigsles av en som er kledd i hverdags-gudstjeneste-klær, nei!

Og man kan HELT sikkert få drakten mer human-etisk, for dem som vil gifte seg borgerlig. Men uansett hvordan seremoni man velger; her skal det være standsmessig!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...