Gå til innhold

Svigermor nekter å bruke tiara.

Gjest Gjest953

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Synes denne svigermoren virker forferdelig egoistisk og sta. Hvorfor skal hun absolutt ha på seg bunad når ts vil at hun skal ha på seg en fantastisk flott tiara?

Hadde blitt veldig sinna, jeg...at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

jeg er helt enig med deg Miley: Om du ønsker at gjestene skal ha tiara, så har de værsågod å skaffe seg en og sette den på hue. Uansett.

Faren er jo at gjestene kan drite i innbydelsen og dukke opp (sjokk og vantro) UTEN tiara (gisp)

Derfor ville jeg ha ansatt en Securitasvakt til å patruljere området og sørge for at alle holdt seg til kleskoden.

Det skulle bare mangle! Er de invitert i bryllup er det da ikke for mye å forlange at de etterkommer brudens ønske på dette punktet, og følger kleskoden som står beskrevet i innbydelsen.

:regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Antrekk: musefletter og tiara" synes jeg det burde stå i innbydelsen. Men det er meg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men assa, har du virkelig ikke oppdaget at hun er så vrang før nå, lzm??? :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Antrekk: musefletter og tiara" synes jeg det burde stå i innbydelsen. Men det er meg da.

Men da forandrer man jo personlighet!!!!! Med musefletter, altså. Med mindre man går med det til vanlig! :jepp:

Tiara er dog et must! Det sier jo seg selv. D'oh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da forandrer man jo personlighet!!!!! Med musefletter, altså. Med mindre man går med det til vanlig! :jepp:

Så sant, my bad :tristbla:

Litt dumt hvis svigermor plutselig blir forvandlet til en uskyldig, søt skolejente :nei:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, vet ikke svigermoren din at hun får en datter denne dagen? Alle vet da at mødre gjør som døtrene vil.

Si det til henne du, at som ny datter i familien så føler du at hun ikke tar dine følelser på alvor. Det må da smelte et (sviger)mors hjerte?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo høyere tiara jo bedre mener jeg da... så lenge man ikke overgår bruden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere vokser opp og selv skal gifte dere, så skal dere se at bryllupsplanlegging ikke alltid er så enkelt. Holdningene deres viser også at det hadde hjulpet med litt livserfaring også, men det kommer nok etterhvert skal dere se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere vokser opp og selv skal gifte dere, så skal dere se at bryllupsplanlegging ikke alltid er så enkelt. Holdningene deres viser også at det hadde hjulpet med litt livserfaring også, men det kommer nok etterhvert skal dere se ;)

Ærlig talt, man bestemmer da hva gjestene skal ha på seg.

Det handler ikke om livserfaring, men din rett som brud. :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, man bestemmer da hva gjestene skal ha på seg.

Det handler ikke om livserfaring, men din rett som brud. :roll:

:Nikke:

Hvorfor i alle dager skal man gidde å gifte seg om man ikke får være sjef på bryllupet sitt, lissom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

been there , done that ;)

men litt morro må man da kunne ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men kan jeg få lov til å komme i bryllupet daaaaa? Jeg som planlegger å ha på meg en kolossal tiara og allting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dora Flanica

Og jeg som har ventet på invitasjon, har jo nettopp kjøpt meg en krone på ebay til anledningen. Dumme posten!!!

Her er kronen min:

http://www.rettvenstre.no/wp-content/uploa...07/07/Krone.gif

Er den ikke vakker? Tenkte å ha rød fløyelskappe med hermelinkant og septer til. Du må ikke gi deg! Slike frekke svigermødre fortjener deng med en råtten agurk!

Endret av Dora Flanica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som har ventet på invitasjon, har jo nettopp kjøpt meg en krone på ebay til anledningen. Dumme posten!!!

Her er kronen min:

http://www.rettvenstre.no/wp-content/uploa...07/07/Krone.gif

Er den ikke vakker? Tenkte å ha rød fløyelskappe med hermelinkant og septer til. Du må ikke gi deg! Slike frekke svigermødre fortjener deng med en råtten agurk!

den var bærre lækker!!!

tror det blir kjempe bra med kappe ! men du mp ha cepter.. eller hva det nå kalles :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dora Flanica

Jepp. Vakler mellom disse to her. Det første er kanske litt i største og tykkeste laget, jeg har så korte fingre. Men glansen får så fint fram øyefargen min.

http://www.kleinjewelers.com/images/scepter.gif

Men det andre passer meg så å si perfekt. Problemet er bare at Harald bruker det som kløpinne, men jeg kan alltids sikkert overtale ham litt.

http://www.kongehuset.no/aim/kongehuset/16...Set:quality=100

Endret av Dora Flanica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...