Nimorna Skrevet 29. august 2009 #221 Del Skrevet 29. august 2009 føler at jeg har full kontroll på dette bryllupet nå. eneste som mangler er å få de strass glitrende sommerfuglende til å forme navnene våre... skal tross alt ha 1 mill av dem!! *dåner* Nyyydelig idé! Men du bruker vel ekte diamanter da? Bare det beste er godt nok! jeg ville bestemt og litt truende fortalt han hvem sitt bryllup det er snakk om.. nemlig DITT!!! Ja, ikke sant! Om det var lov å gifte seg med seg selv ville slike problemer vært unngått! nyyyydelig kjole forresten ! Tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. august 2009 #222 Del Skrevet 29. august 2009 Tipper denne mannen har den riktige bryllups-instillinga. http://ca.news.yahoo.com/s/afp/090805/oddi...udi_sex_offbeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. august 2009 #223 Del Skrevet 29. august 2009 oi oi oi det der var en god ide til morgen gaven!! nimorna.. sant nok... burde kanskje bruke ekte diamanter... det blinger jo mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. august 2009 #224 Del Skrevet 29. august 2009 Tipper denne mannen har den riktige bryllups-instillinga. http://ca.news.yahoo.com/s/afp/090805/oddi...udi_sex_offbeat Ja, du verden! Hva sier du, NoAngel? Skal vi gifte oss med denne karen i stedet? Vi kan dele på ham; han vil nok passe fint inn i vår ekstravagante livsstil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. august 2009 #225 Del Skrevet 29. august 2009 tror du han har råd til oss begge da?? eller skal vi spørre han om han har en bror eller en god venn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. august 2009 #226 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) pokker dobbelposting Endret 29. august 2009 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. august 2009 #227 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, vi kan jo spørre ham om han har en passende ektefelle i sin omgangskrets; jeg tror nok neppe han kan ha råd til oss begge. Det har du helt rett i! Dessuten tror jeg nok bryllupsnatta ville vært litt stusselig; jeg er ikke så lysten på å dele gubbens gullsnopp når det kommer til stykket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. august 2009 #228 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Er ikke fler-koneri vanlig i de traktene, da? Dere trenger jo ikke gifte dere med ham på samme dag uansett. Det ville forresen bare være dumt; man kan jo ikke risikere å måtte dele oppmerksomheten med en annen brud..! Og når den andre gifter seg med ham, kan den første shoppe. Ser ikke problemet, jeg. Endret 29. august 2009 av Raven Emerald 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. august 2009 #229 Del Skrevet 29. august 2009 nei. helt enig der! vi spør om han har en rik mann med gullsnopp i nærheten :D han plukker oss nok opp i flyet sitt.. den med svømmebasseng og 20 soverom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. august 2009 #230 Del Skrevet 29. august 2009 Er ikke fler-koneri vanlig i de traktene, da? Dere trenger jo ikke gifte der samme dag uansett. Det ville forresen bare være dumt; man kan jo ikke risikere å måtte dele oppmerksomheten med en annen brud..! Og når den andre gifter seg med ham, kan den første shoppe. Ser ikke problemet, jeg. men tenk om han ikke har råd da!! men da kan vi jo bare finne en ny.. og gifte oss på nytt... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. august 2009 #231 Del Skrevet 29. august 2009 Nytt bryllup betyr mer skamløs dyrking av ens eget ego en hel dag, uten at noen har noe de skulle sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. august 2009 #232 Del Skrevet 29. august 2009 skal ta med meg den tanken inn i senga nå. og begynne å planlegge nok et bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. august 2009 #233 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) God natt, og om du får noen gode idéer i løpet av natta må du poste dem her i mårra! Sov godt Nytt bryllup betyr mer skamløs dyrking av ens eget ego en hel dag, uten at noen har noe de skulle sagt. Ja, ikke sant! Helst skulle vi jo ha giftet oss en gang i året! Må jo feire bryllupsdagen med pomp og prakt! Endret 29. august 2009 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå