Gjest Dora Flanica Skrevet 17. juni 2009 #181 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Seff. Standmessig kjøretøy dratt av minst tolv hester av fineste arabiske avstamning er et minimum! Endret 17. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #182 Del Skrevet 17. juni 2009 Ooooh, denne her var vel sexy! http://img.timezone.com/img/articles/cjrml0020/SunKing.jpg Bare få på ham en tiara, så er alt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #183 Del Skrevet 17. juni 2009 Seff. Standmessig kjøretøy dratt av minst tolv hester av fineste arabiske avstamning er et minimum! Neinei, det er for tjenerskapet! *snøft* Brudens kjøretøy skal dras av hvite sommerfugler! Brudgommen kan sitte på med tjenerne, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 17. juni 2009 #184 Del Skrevet 17. juni 2009 My bad, tenkte ikke på sommerfuglene, takk skal du ha! Bra det fins noen oppegående folk som kan riste litt fornuft i meg. Arabiske hester, hva var det jeg tenkte på, det er jo sååå simpelt. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. juni 2009 #185 Del Skrevet 17. juni 2009 Og sommerfuglene må være ville. Og så skal de slippes fri idet man kommer ut av kirken eller rådhuset. Istedetfor duer. Overlater selvsagt sommerfugl-temmingen til forloveren og tjenerskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 20. juni 2009 #186 Del Skrevet 20. juni 2009 husk aa spraye sommerfuglene med glitter!!!! ellers blir det ikke nok bling bling naar de flyr avgaarde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. juni 2009 #187 Del Skrevet 21. juni 2009 Hm, ja, det er sant. Kan sommerfugler trenes til å fly i formasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. juni 2009 #188 Del Skrevet 21. juni 2009 om det er noe bra kvalitet paa dem, saa burde jo det ordnes?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2009 #189 Del Skrevet 21. juni 2009 Hm, ja, det er sant. Kan sommerfugler trenes til å fly i formasjon? Det må de jo kunne - bare se på Viasat reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 #190 Del Skrevet 21. juni 2009 dette burde jo være et minimumskrav. Må jo huske hvilken ære det er for gjestene og bli bedt i et bryllup! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 21. juni 2009 #191 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg lurer og på om det lar seg gjøre å lime bittebittesmå diamanter på vingene til sommerfuglene? Så de glitrer ekstra i solskinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. juni 2009 #192 Del Skrevet 21. juni 2009 det hoertes fint ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. juni 2009 #193 Del Skrevet 21. juni 2009 Mm... Kanskje trene dem opp til å å slippe hvite rose-kronblader over meg, før de flyr med glitrende vinger mot himmelen. Tenk, så romantisk..! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. juni 2009 #194 Del Skrevet 21. juni 2009 aaaaah jaaaa... jeg f[r ringe oppdretteren aa hoere i maarra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 23. juni 2009 #195 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Sukk. Blir heeelt simpelthen henført av ideen om glitrende sommerfugler og roseblader. Kanskje jeg skal legge bryllupet til kvelden. Tenk dere så vakkert det blir med lysfontener og opplyst grunn, så rosebladene, diamantene til sommerfuglene og mine diamanter virkelig kommer til å funkle. Og så ha fyrverkeri rett etter sommerfuglslippinga. I hvitt og gull, så klart, med mitt navn skrevet i himmelen. Og brudgommen skal så klart være med, da. Men mitt først. Sukk... Endret 23. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. juni 2009 #196 Del Skrevet 23. juni 2009 haha vi må gifte oss snart da.. mens finværet fortsatt er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. juni 2009 #197 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har vært inne på yr.no, men kan ikke finne noe bestillingsskjema. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. juni 2009 #198 Del Skrevet 23. juni 2009 Dersom man har kveldsvielse er det sikkert genialt å bruke ildfluer i stedetfor hvite sommerfugler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 23. juni 2009 #199 Del Skrevet 23. juni 2009 Dersom man har kveldsvielse er det sikkert genialt å bruke ildfluer i stedetfor hvite sommerfugler. Eller bare tenne på sommerfuglene i det de tar av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #200 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har vært inne på yr.no, men kan ikke finne noe bestillingsskjema. yr.no er for bermen; den gemene hop som vi for all del ikke ønsker å menge oss med. Vi fortjener bedre! Dette holder mer akseptabel standard synes jeg. http://www.tu.no/natur/article152089.ece Bestykningen skal skyte sølvjodid og tørris som kondensasjonskjerner over skyene og provosere fram regndråpene før de rekker å nå idrettsarrangementene. Jeg likte ikke helt at de bruker sølvjodid da.... skulle helst sett at de brukte gull. Det er jo et bryllup, tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå