NoAngel Skrevet 6. juni 2009 #161 Del Skrevet 6. juni 2009 FOXY!! vil du gifte deg med meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. juni 2009 #162 Del Skrevet 6. juni 2009 Ingen som vil gifte seg med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 6. juni 2009 #163 Del Skrevet 6. juni 2009 jo da!! jeg vil. jo fler jo bedre mener nå jeg da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 8. juni 2009 #164 Del Skrevet 8. juni 2009 FOXY!! vil du gifte deg med meg ? JA! Og jeg gleder meg til å se deg om 19 dager Om det er flere som henger seg på kan man jo virkelig stelle i stand tidenes bryllup! Gjesteantallet skal jo som kjent ganges med tre for hver brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. juni 2009 #165 Del Skrevet 8. juni 2009 jipppi! endelig blir jeg en gift kvinne :D ja , heng dere på jenter ! digert bryllup med mange bruder. gulls bæsj og scepter følger med!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~VanDora~ Skrevet 8. juni 2009 #166 Del Skrevet 8. juni 2009 Bunad er vel noe av det mer spesielle en kan ha på seg i et brullyp, virkelig gammelnorsk og mange bunader har egne hodeplagg. Bunaden er sikkert den dyreste kjolen utenom sin egen brudekjole (?) din svigermor har og det er jo litt stas når du får andre anledninger enn 17.Mai til å bruke den i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #167 Del Skrevet 8. juni 2009 Pass på at det er masse mat da - for besteforeldrene, foreldrene og søsken til gjestene skal jo selvfølgelig også være med... ellers blir det pinlig/flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 8. juni 2009 #168 Del Skrevet 8. juni 2009 I dag invterte jeg foreleserene mine. De kommer. Stas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anders Tendenes Skrevet 16. juni 2009 #169 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg gifter meg også snart, og jeg NEKTER å bruke tiara til dressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 16. juni 2009 #170 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg gifter meg også snart, og jeg NEKTER å bruke tiara til dressen Hør her, min godeste herre, såklart De må ha tiara til gulldressen Deres! Noe annet ville være en uhørt skam. Tror jeg må hviske Deres tilkommende frue et par ord i øret. Anbefaler parterapi med påfølgende bruk av kjevle og gaffateip. Makan til slike frekke og ubehøvlede slamper i et slikt dannet forum som dette! Mvh Dr. Dora Flanica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 17. juni 2009 #171 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan hun ikke bruke tiara og være fornøyd da? Det er da mitt bryllup, ikke hennes. Jeg ville gjort som hun sa hvis hun skulle hatt bryllup Det er ikke DITT bryllup, det er DERES bryllup! Men for all del, jeg storkoser meg her jeg sitter og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. juni 2009 #172 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er KUN brudens bryllup!! Brudgommen er en statist. Og gjestene er en del av dekorasjonene. Og vil bruden at dekorasjonene skal ha tiara - ja, så får de se å bruke tiara! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. juni 2009 #173 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er KUN brudens bryllup!! Brudgommen er en statist. Og gjestene er en del av dekorasjonene. Og vil bruden at dekorasjonene skal ha tiara - ja, så får de se å bruke tiara! WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 17. juni 2009 #174 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Det er KUN brudens bryllup!! Brudgommen er en statist. Og gjestene er en del av dekorasjonene. Og vil bruden at dekorasjonene skal ha tiara - ja, så får de se å bruke tiara! HØR, HØR!!!! Trampeklapp!! Vi sliter med vanskelige gjester, svigermødre og nå på toppen av det hele skal brudgommen slå seg vrang. Nei, er like før jeg bare gifter meg med meg selv. Lar det seg gjøre, tror dere det? Endret 17. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #175 Del Skrevet 17. juni 2009 Denne mannen her har ikke noe imot å gå med tiara, du kunne jo gifte deg med ham i stedet? http://pix.loath.org/pix/Events/BurningMan2002/Camp/4960.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #176 Del Skrevet 17. juni 2009 denne var jo også fin - masse gull og glitter, og en diiiger tiara-aktig sak på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 17. juni 2009 #177 Del Skrevet 17. juni 2009 ÅÅh! Tiaraen var ufattelig lekker. Fyren under, tja. Men det er ingenting en god plastisk kirurg ikke kan fikse, så jeg skulle nok få ham i standmessig stand til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #178 Del Skrevet 17. juni 2009 denne var jo også fin - masse gull og glitter, og en diiiger tiara-aktig sak på toppen http://www.hanifworld.com/Halloween/32-Pope%20costume.html uff glemte link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. juni 2009 #179 Del Skrevet 17. juni 2009 Passer best for presten, det. Skal da ikke vigsles av en som er kledd i hverdags-gudstjeneste-klær, nei! Og man kan HELT sikkert få drakten mer human-etisk, for dem som vil gifte seg borgerlig. Men uansett hvordan seremoni man velger; her skal det være standsmessig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #180 Del Skrevet 17. juni 2009 Denne her var fin, den kan dere kjøre i http://www.museumoflondon.org.uk/museumofl...35/mid/L317.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå